Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Hipekhop

Strony: 1 2 [3] 4 5
31
Obsługa techniczna / Odp: Stabilność 64bit a właściwie jej brak.
« dnia: Nie, 20 Lip 2014, 21:39:14 »
Na Linuksie Fedora 20 Heisenbug wszystko śmiga aż miło, zero crashy.

32
Obsługa techniczna / Odp: Zauważony Bug.
« dnia: Nie, 20 Lip 2014, 10:57:15 »
Nie jest to jedyny z dziwnych bugów. W moim przypadku pojawł się taki bug (na szczęście nie objawiający się zawsze, a jedynie przy daniu zbyt wielu skrzydełek):

I drugi, dość interesujący i wskazujący ostatecznie na to, że kombinowali coś z aerodynamiką:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Tak, one samodzielnie latają po dotknięciiu wody ;)

33
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Pochwal się pulpitem
« dnia: Nie, 20 Lip 2014, 10:34:28 »
Uwielbiam robić tego trolla z ikonami :D

To nie Ubuntu, to Fedora. No, ale chyba się zestarzałem i dojrzałem do Debiana także tu.

34
Widziałem kiedyś ten problem... nie wiem, czy nie miałem go uruchamiając bezczelnie pirata z użyciem wine (bez jakichkolwiek poprawek).
//Ale to było kiedyś oczywiście, już mam oryginał ;)

Nie brakuje Ci aby MS fonts? Konkretnie chyba arial.ttf i arialb.ttf.

Działasz w zgodzie z poradami z tematu?

35
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Wto, 15 Lip 2014, 16:44:52 »
SQUAD poczuł kasę. To jest absolutnie klasyczny rozwój tego typu produkcji, niestety.
//A na zintegrowanie Smoke, KAS etc. bym nie liczył, bo to za trudne na stock, (skrajny)  debil nie ogarnie.

36
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem
« dnia: Wto, 15 Lip 2014, 16:38:26 »



@Down: Oko mi się "poślizglęło" na poście Kadafa chyba, mea culpa.

37
Propozycje & Uwagi / Odp: propozycja dotycząca wyzwań
« dnia: Wto, 15 Lip 2014, 15:12:04 »
Poprzeczka stu postów.
Uprawnionych do stawiania wyzwań: 32 użytkowników,
w tym:
6 redaktorów
1 moderator
1 administrator
24 użytkowników "zwykłych"

Nieuprawnionych "funkcyjnych" do stawiania wyzwań: 2

Moim zdaniem granica jest przesadzona, jeżeli nawet niektórzy funkcyjni nie spełniają wymogów...

Kadaf, Twój przeciwnik w zabawach atmosferycznych  musiałby napisać niemal pięć razy więcej postów, niż aktualnie posiada, by móc rzucić wyzwanie, a myślę, że byliście dla siebie godnymi przeciwnikami.

Limit 50 postów byłby wystarczający, nie popadałby w śmieszność (rangowy nie spełniający wymogów do czegoś takiego? :D ), a suma summarum chronił tak samo dobrze. Zbyt ostre kryterium jest metodą na zabicie wyzwań- co, trzy osoby będą się bawić? Wyzwania mają żyć, a zbyt ostry limit temu nie służy...

38
Samoloty / Odp: Fire Wave 8 - Bijemy rekordy
« dnia: Nie, 13 Lip 2014, 14:44:34 »
A dlaczego na samych jetach? Nie można silników rakietowych używać?

Mam ogromny problem- co definiujemy jako samolot? Jakie są warunki "wyzwania" w ogóle? Póki co wiem tylko tyle:
- samolot (czyli coś startujące z pasa- to jedyny warunek?)
- poniżej 36k (w atmosferze)
- zbudowany na stocku

Nie ma jasnych warunków, co mnie konfunduje...

39
"Skoro już mam Kerbale na Linuksie, to po co mi Windows"
Zawarłeś w tym jednym zdaniu całość problemu OS War xD

40
Samoloty / Odp: Fire Wave 8 - Bijemy rekordy
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 18:06:55 »
Zupełnie jakbym na złość to zrobił, przewaga dokładnie 10m/s :P

Przyznam się, że to jest po prostu... moja stara konstrukcja. Niegdyś ten samolot był maszyną inspirowaną na Jak 41, warto zaznaczyć, iż był to VTOL SSTO. Na potrzeby wyzwania należało jednak zrezygnować z pionowego startu i lądowania na rzecz stocka (usunięcie smoke sterującego silnikiem). W rezultacie powstał pojazd SSTO + wielokrotnego startu i lądowania, a co za tym idzie- podnosi już i tak wysoko postawioną przez JackRyana poprzeczkę. Dużym utrudnieniem w realizacji projektu był bug, który to wiązał się z nierównym spalaniem paliwa z zbiornikach połączonych zwrotnie przewodami paliwowymi. Ręczne równoważenie jednak okazało się wystarczające.

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.



Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Słowem końcowego komentarza- maszyna jest paskudna jak jej twórca, niemniej wyzwanie(?) pozostaje wszak otwarte! Co do "piękna" samego raportu- jak założę korporację, to i będę zwracał na to większą uwagę, póki co- przepraszam estetów :)

41
Nic nie musisz, nie poddawaj się! :)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Próbowałeś odpalić ze słabszej karty?

42
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Wto, 08 Lip 2014, 07:48:13 »
Szczerze mówiąc- olać to wszystko, niechby wprowadzili to w wersji 0.25 nawet. Dla mnie ważna jest jedna rzecz- niech gra zacznie wykorzystywać efektywnie zasoby komputera, od ram, aż po wielordzeniowość, a może nawet CUDA. To jest najważniejsze, a na nowe itemy to można poczekać, zmodować sobie... nie jest to najważniejsze.

43
Serwery domowe trzymam na Fedorach i Debianach (co dziwne- dalej ten podstawowy stoi na Fedorze :D ). A jeżeli o kompa użytkowego chodzi, to Fedora 20 Heisenbug, ale chyba się zestarzałem i przejdę i tu na Debiana.

44
Wyzwania / Odp: Czołg
« dnia: Pon, 07 Lip 2014, 18:38:16 »
Cytuj
ideą czołgu jest posiadanie opancerzenia i silnego uzbrojenia ofensywnego do walki na średnim i bliskim dystansie.
Co więc odróżnia go od wozu pancernego?

Dodateczek chyba przesądzający: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ ;)

45
Spróbuj zwiększyć ilość części, u mnie tutaj zastępuje spory wzrost wydajności.

No też prawda... muszę to przemyśleć :)

Strony: 1 2 [3] 4 5