Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DawsterTM

Strony: 1 ... 34 35 [36] 37 38 39
526
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Kethan-za czy przeciw?
« dnia: Nie, 10 Mar 2013, 23:13:43 »
Ja jestem bardzo za. Niektórzy mówią że możliwość wydobycia kethanu i stworzenia paliwa ułatwia grę, ale najpierw właśnie musisz to wydobyć, stworzyć odpowiedni pojazd, wysłać go i wylądować na złożu. Więc na to ułatwienie trzeba sobie zapracować, co nie jest łatwe. Poza tym, mod dodaje również wiele nowych możliwości dzięki temu że paliwo jest dostarczane nie zawsze z Kerbinu.

A jak używać? Proszę:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

527
Poproś o pomoc / Odp: Co, jak i gdzie umiejscowić
« dnia: Nie, 10 Mar 2013, 21:58:52 »
Jeśli lecisz a będzie potrzebna pomoc, wbijaj na chat. Zawsze jest ktoś kto wytłumaczy i pomoże.

528
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Sob, 09 Mar 2013, 13:40:23 »
zamb, jeśli pragniesz czegoś takiego w tym momencie, są mody na żywność, wodę, odpadki, tlen itd.

529
Stacje kosmiczne / Odp: KGSL-Kerbal Gravity Space Lab
« dnia: Pią, 08 Mar 2013, 16:29:56 »
Bardzo duży transporter jak na tak mały ładunek

530
Rakiety / Odp: Firma SpaceOpener rozpoczyna swoją działalność!
« dnia: Czw, 07 Mar 2013, 20:29:07 »
Bardzo fajnie wszystko przedstawione, sondy są..... skrajne. Pierwsza to absolutne minimum z minimum, a reszta to już trochę duże byki jak na bezzałogowe tałatajstwo. Lądownik również bardzo fajnie wygląda, szczególnie w nocy (gdyby było jeszcze oświetlenie tego czubka....)

531
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Projekt K.E.B.
« dnia: Czw, 07 Mar 2013, 18:13:49 »
Owszem. Ascension jest mniejszą wersją Destiny Ascension, gdzie nazwę już zapożyczyłem.

532
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Projekt K.E.B.
« dnia: Czw, 07 Mar 2013, 16:26:21 »
Zakładanie wiki na Wikia.com:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

533
Niedługo po odkryciu przez sondy Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ złóż nieznanego materiału postanowiono upewnić się, co takiego kryje nasz najbliższy sąsiad. Prototypowa konstrukcja - ProtoKEB (brak zdjęć) zdołała jedynie wylądować, dokonać próbnego odwiertu i powrócić na planetę macierzystą. Największe umysły Zjednoczonej Republiki Kerbinu dokonały przełomowego odkrycia! Pod powierzchnią srebrnego globu znajdują się olbrzymie pokłady nieznanego wcześniej minerału, kethanu, który poddany odpowiedniemu napięciu prądu elektrycznego zmienia na stałe swoje właściwości, dzięki czemu może zostać użyty jako paliwo rakietowe, paliwo systemów RCS a nawet substancja podobna w działaniu do xenonu. W obliczu tak wielkiego przełomu w technologii rakietowej natychmiast wystartował program budowy infrastruktury wydobywczej na Munie. Dlatego też przedstawiam całej braci kerbalowej:

KETHANE EXTRACTION BASE

Czyli bazy wydobywcze kethanu.

Ogółem założono 5 baz, wszystkie nadal działają i wydobywają cenny surowiec. W kolejności chronologicznej:

KEB1 "GOLD DIGGER"
Pierwsza baza wydobywcza kethanu która nadal utrzymuje kontakt z planetą. Pomimo jej niezawodnego działania, naczelna rada kierująca projektem K.E.B. zdecydowała że w celach testowych następne przyczółki będą budowane na bazie sond bezzałogowych (Kethane Spider). Przecieki każą sugerować że górnik kontrolujący Gold Diggera, Jurij Kerbanov, znalazł sposób na przeróbkę kethanu w 40% alkohol, po czym odmówił współpracy z obsługą naziemną. Jego ostatnie słowa brzmiały:
   
Cytuj
"Jack *hic*, ja cje szanujet *hic* ja nje móc porzjucać praca mojego żrycia *hic*. Zrozumiet? *hic* Daswidania"
Po czym komunikacja radiowa zamilkła. Mimo że ta historia to jedynie plotki, Związek Republik Kradzieckich już planuje stworzenie projektu AWB (Alkoholu Wydobywcze Bazjy).

Jurij Kerbanov na szczycie bazy
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Wygląd bazy
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


KEB2,3,4; "KETHANE SPIDER"
Kethane Spider - Sonda wydobywcza wielokrotnie używana w projekcie K.E.B. Wszystkie pojazdy Kethane Spider zostały wyniesione na Mun za pomocą rakiety Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ. Obecnie działają 3 bazy:
  • Sv2 RED
  • Sv2 BLUE
  • Sv2 GREEN
Wszystkie są idealnie takie same, za wyjątkiem Sv2 GREEN który przy lądowaniu stracił 3/4 odnóży lądownika.
W działaniu sond nie stwierdzono żadnych zakłóceń, mimo że w wyniku cięcia kosztów wiele z elementów zostało wyprodukowanej w Kińskiej Republice Kerbalowej.

Sv2 RED z złożonymi panelami
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Sv2 BLUE
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Sv2 GREEN (można zauważyć brak nóżek)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


KEB5 "OPUS"
Majstersztyk inżynierski, godne zwieńczenie projektu. To właśnie OPUS jest pierwszą bazą współdziałającą z projektem M.A.S.S. Natura tej symbiozy jest obecnie jeszcze ściśle tajna, i znana jedynie zaufanym współpracownikom. Pierwsza w historii baza wieloelementowa, obecnie składająca się z:
  • Modułu głównego i kwatery załogi
  • Masztu telekomunikacyjnego który pozwala zachować łączność z Kerbinem mimo awarii innych modułów
  • Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ, dźwigu służącego do przestawiania i konserwacji pozostałych części stacji.
  • Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ, świder wydobywczy kethanu, eksperymentalna ruchoma jednostka wydobywcza.
I tutaj obyło się bez żadnych incydentów, jak to miało miejsce w przypadku Gold Diggera. Ciekawostką jest fakt że to właśnie problemy z budową OPUS spowodowały powstanie superciężkiego transportera orbitalnego, Destiny Ascension.

Maszt komunikacyjny
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
LCR1 unosi główny moduł
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
KRDL wydobywa kethan
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Wygląd bazy:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Artykuły na wiki:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


UWAGA!
Projekt M.A.S.S. już wystartował, tutaj mała próbka:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

534
Inne / Dźwig/Transportowiec
« dnia: Śro, 06 Mar 2013, 21:32:37 »
Poprzedni temat nawiązywał do tego typu konstrukcji, jednak to nie do końca to co chcę przedstawić:
LCR
Land CRane, czyli po prostu dźwig naziemny dający możliwość zmiany pozycji jakiegokolwiek obiektu w grze którym da się poruszać, od wraków i złomu, po całe moduły baz pozaziemskich.


LCR MK1 "Quadrus"

Zachował się jednie jako zdjęcia i pojedynczy egzemplarz asystujący przy jednej z baz księżycowych. Udźwig wynosił do 20 ton, lub do 10 ton przy zachowaniu mobilności. Jednakże w starych zapiskach znaleziono również stare plany budowy zmodyfikowanej wersji LCR1, czyli KDRL (Kethane DRilL).

LCR1 unoszący główny moduł bazy
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Wygląd bazy, widok z góry
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Wygląd bazy, widok z boczny
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

KDRL w trakcie wydobycia
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

LCR MK2 "Scorpio"

Zupełnie nowa konstrukcja w działaniu i wyglądzie, która łączy się z LCR1 jedynie zastosowaniem. Zamiast skupiać się na przenoszeniu ładunku wokoło pojazdu, postawiono na mobilność i udźwig. Cała konstrukcja jest usztywniona i zabezpieczona, co w teorii pozwala na unoszenie ładunków o masie przekraczającej 40 ton, o ile zmieszczą się w chwyt skorpiona.

Nagranie z pracy skorpiona (ładunek ~20 ton)


Najważniejsze użyte mody:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

535
Inne / Odp: Robot manipulacyjny
« dnia: Śro, 06 Mar 2013, 15:46:05 »
Robiłem coś podobnego, ale na większą skalę. Ogólnie dźwigi w kerbalach mogą unieść tylko małe ładunki, potem się przewracają lub są niesterowne. Doki ci nie działają, bo tak działa gra, nie można zadokować z samym sobą. A obrót ramienia jest jak najbardziej możliwy.

536
Dyskusje ogólne / Odp: Flaga?
« dnia: Pią, 01 Mar 2013, 16:51:47 »
Fight, fight, fight, fight.....

A co to samego tematu a nie jakiś kłótni, jakby ktoś chciał flagi już teraz to łapcie Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

537
Stacje kosmiczne / Odp: Stacja kosmiczna klasy Avatar
« dnia: Wto, 26 Lut 2013, 19:58:50 »
Również nie stwierdzam żadnych modów, a w cholerę ich miałem.

538
Stacje kosmiczne / Odp: Stacja kosmiczna klasy Avatar
« dnia: Wto, 26 Lut 2013, 17:16:54 »
Aż dziw że atomówki nie spopielą paneli. Ale co ja się tam znam.....
Ogólnie to bardzo fajnie wygląda, ale pewnie właśnie wygląd jest wzorowany. Mimo wszystko mi się podoba.

539
Wyzwania / Odp: AC -1000
« dnia: Pon, 25 Lut 2013, 22:29:55 »
Pierwszy VTOL jaki robię. I jak na ten moment to bardziej CrashTOL, a o wyglądzie nie wspominając.

540
Stacje kosmiczne / Odp: Stacja Kosmiczna Kerbin
« dnia: Pon, 25 Lut 2013, 22:28:32 »
Nie tyle oszustwo co "niedoinformowanie o ważnych i znaczących zmianach wprowadzonych w użytym egzemplarzu gry"

Strony: 1 ... 34 35 [36] 37 38 39