Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DawsterTM

Strony: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 39
391
Poproś o pomoc / Odp: Avioniczny problem natury technicznej
« dnia: Pią, 21 Cze 2013, 14:59:56 »
Jesteś pewien że nie ustawił się trym? Możesz go zresetować wciskając ALT+X.

392
Gotowe poradniki / Odp: [Tutorial] Dokowanie według fullje
« dnia: Pią, 14 Cze 2013, 13:23:53 »
jeśli grałeś na wersji 0.20, i jeśli w którymś z pojazdu była użyta ta nowa kopuła obserwacyjna, mamy rozwiązanie.

393
Obsługa techniczna / Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« dnia: Czw, 13 Cze 2013, 21:39:42 »
Zgłaszam ten sam błąd, nastąpił po instalacji moda Crew Manifest. Rafal, tobie też występują po modzeniu?

394
Poproś o pomoc / Odp: Znoszenie rakiety w bok po starcie
« dnia: Czw, 13 Cze 2013, 13:37:43 »
Ja bym sprawdził też czy czasem trym nie jest uruchomiony. Przed startem wduś ALT+X i tak poleć.

395
Statki kosmiczne / Odp: Moho Conquest
« dnia: Czw, 13 Cze 2013, 13:36:10 »
Oj ty Kadafie ty. Jeszcze 2-3 tygodnie temu sam latałeś bez kalkulatora, a teraz oświecasz innych za plusy ;)

A opowiadanie zaczepiste, edycja zdjęć też. Jednak jest ich czasami aż zbyt dużo, pokazujących jedno i to samo.

396
Łaziki / Odp: Flinstone - Uniwersalny łazik badawczy
« dnia: Śro, 12 Cze 2013, 22:02:26 »
Ravnarze, wkradło się w opis małe przekłamanie. Miało być 40m/s, a nie 50m/s. Prawie pół godziny po północy już trochę palce krzywo pomykają po klawiszach klawiatury. Mam nadzieję że nikt nie czuje się oszukany.

Właśnie dotarły dokładne wyniki badań łazika prosto z RTF. Skrócony raport wygląda następująco:

No i 194 części. Maszynka jest mała tylko z wyglądu.

Dodałem link do pobrania dla chętnych.

397
Inne gry / Odp: OpenTTD
« dnia: Śro, 12 Cze 2013, 21:28:47 »
Oj grało się grało w OTTD jeszcze na starym komputrze z WinXP. Nawet na PSP miałem ciekawą wersję, niestety telefonik mój za mały żeby dało się grać na androidzie, a BF, Kerbale i reszta gier zabiera zbyt dużo czasu żeby jeszcze starczyło na zabawę w pociągi. A szkoda, bo budowanie 15-20 peronowej stacji przy elektrowni jest miodzio :*

398
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Jak dowiedziałeś się o KSP?
« dnia: Wto, 11 Cze 2013, 21:29:55 »
A ja znowuż z polecenia dziewczyny, która widziała właśnie kerbale u jakiegoś youtubowego nagrywacza i chciała sprawdzić co to za giera. Trochę to wyszło bokiem bo teraz więcej czasu spędzam w KSP niż w BF z nią grając.

399
Łaziki / Flinstone - Uniwersalny łazik badawczy
« dnia: Wto, 11 Cze 2013, 00:18:35 »
Dosłownie na moment przed wysłaniem bazy Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ na powierzchnię Mun dotarł najnowszy prototyp uniwersalnego pojazdu badawczego. Relacjonuję co wynika z badań przeprowadzonych na księżycu oraz na planecie:

J4F-19 Mk.6 "Flinstone" został zaprojektowany specjalnie do pracy w ciężkich warunkach. Zasilany jest zarówno z paneli słonecznych jak i generatorów. Nie straszne mu wielomiesięczne bezsłoneczne noce.
Opancerzone koła, podwozie i nadwozie skutecznie chroni maszynę przed pyłami, skałami i rozpędzonymi na jetpacku kerbalami
Potężne oświetlenie zarówno przednie jak i tylne nie pozwoli na zgubienie się w ciemnościach. Nawet jeśli to nastąpi, zawsze można określić swoją pozycję i skontaktować się z bazą za pomocą potężnej anteny komunikacyjnej.
Tutaj w DSL rozumiemy iż czasem potrzeba troszeczkę większej prędkości od standardowych 25m/s. Dlatego Flinstone został wyposażony w specjalne silniki rakietowe dzięki którym potrafi rozpędzić się prawie dwukrotnie bardziej od konkurencji, całe 40m/s!
Pozostałe przyrządy i narzędzia:
1. Potężna kamera zamontowana na przodzie pojazdu
2. Spadochrony, nigdy nie wiadomo gdzie przyjdzie wylądować
3. Zmienny napęd. Dla planet o słabszej grawitacji polecamy napęd na skrętną przednią oś, w pozostałych przypadkach możemy spokojnie korzystać z 4x4. Wszystkie osie skrętne.
4. Możliwość bezprzewodowej kontroli.
5. W przypadku uszkodzenia pojazdu DSL zobowiązuje się do darmowej naprawy na koszt firmy! (Koszt transportu łazika do najbliższego serwisu ponosi właściciel pojazdu)

Gdzie Kerbal nie może tam Flinstonem pojedzie!
Dawster log out.


#######################################
#Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ                                                           #
#WERSJA Z MODAMI JAK I BEZ NICH                                     #
#PROSZĘ PRZECZYTAĆ DOKŁADNIE INSTRUKCJĘ OBSŁUGI.  #
######################################

400
Łazik, z natury pojazd który ma wykonywać misję na światach innych niż Kerbin. Aby był on dopracowany musi przejść szereg testów i badań, które odbywają się na Kerbinie. Dotychczas DSL nie miało możliwości sprawdzenia jak sprawują się ich konstrukcje poza planetą macierzystą, jednak teraz już ma! Przedstawiam wszem i wobec RTF - Rover Testing Facility. Ale może opowiedzmy zgodnie z chronologią....

Projekt niejako rozpoczął się od wysłania na Mun prototypu nowego rodzaju zawieszenia (J4F-13.7 PassTra).


Testy wykazały następujące problemy konstrukcyjne:
1. Brak możliwości hamowania, hamulce powodują wywrotkę pojazdu. Można jedynie stopniowo zwalniać.
2. Zbyt blisko siebie położone koła, potrafią zawadzić jedno o drugie co kończy się utratą panowania nad maszyną.

Niecały miesiąc po tych testach stworzony został nowy prototyp (J4F-15.3 Kararak). Zwiększony rozstaw kół oraz obniżony środek ciężkości powinny naprawić wady poprzedniej wersji. Jego też należy dokładnie przetestować aby porównać z PassTrą, a najlepiej w dokładnie tych samych warunkach, na tym samym terenie. I tak też się stało, F15 leci w dokładnie to samo miejsce co F13.


Nadal problemem było hamowanie, jednak ani koła nie przeszkadzały w skrętach, ani pojazd nie był tak wywrotny jak poprzednik.


Po tym sukcesie dział kołowych pojazdów lądowych DSL dostał naprawdę sporą dotację Kernijną, więc już po dwóch tygodniach lista pojazdów do testów posiadała ponad dziesięć pozycji! Ten który był najbardziej obiecujący po badaniach na planecie również miał zostać wysłany. I też w dokładnie to samo miejsce co F13 i F15. Skoro ten teren jest tak idealny do testów łazików (pagórki ale też płaskie powierzchnie. Granica krateru jednak w bezpiecznej odległości) dlaczego by go nie zagarnąć zagospodarować na stałe do testów pojazdów kołowych? I tak powstała idea RTF

Jednak przed zbudowaniem placówki należy wysłać ten najlepszy z najlepszych projektów z ostatniego miesiąca. J4F-19.6 Flinstone jest dokładnie opisany Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ, tutaj przytoczę krótki opis.
Łazik załogowy, który jednak może być kontrolowany przez komputer. Zasilany zarówno z generatorów jak i paneli słonecznych, a dla dodatkowej mocy posiada zamontowane silniki rakietowe.


Dołączył do pozostałej dwójki oczekując na stworzenie stałej bazy.

A tutaj wystąpiła poważna komplikacja. Po ewakuacji MAARCUSa, i przez prowadzenie Dunar Experience dział odpowiedzialny za bazy, kolonie i placówki miał już mocno ograniczone zasoby zarówno finansowe jak i ludzkie. Starczy ich zaledwie na jeden lot! I jak tu zbudować bazę zaledwie jednym modułem? Ano wystarczy odpowiednio go wyważyć....
Popis inżynieryjny DSL roboczo został nazwany J4F-F-XMB i pod taką nazwą został wysłany. Zdjęcia transportera niestety się nie zachowały, jednak dokumentacja lotu wskazuje iż ostatnia faza tworzenia orbity musiała odbywać się już za pomocą modułu pchacza z powodu braku paliwa dla silników transportujących. Jednak paliwa wystarczyło z minimalnym zapasem na dolot nad Mun....

A jego resztka została wykorzystana do deorbitacji. W tym momencie pozostał jedynie moduł lądownika pełen paliwa rakietowego i RCS.
Lądowanie musiało być niezwykle precyzyjne. Ten i tylko ten teren nadaje się do tak kompleksowych testów, więc oddalenie bazy i zaledwie parę kilometrów mogło do końca pogrążyć dział baz DSL.

Za sterami siedział jednak doświadczony pilot Shenard Kerman, uczestniczący również w projekcie MAARCUS oraz w testach przed Dunar Experience. Posadzenie takich modułów to dla niego pestka.
Chybił o zaledwie 313 metrów! Biorąc pod uwagę że poprzedni rekord "celności" przy lądowaniu wynosił 528 metrów, jest to niesamowity wynik!

Baza korzysta z najnowszej generacji paneli słonecznych które dzięki odpowiedniemu chłodzeniu potrafią wytworzyć o ok. 28% więcej mocy niż starsze konstrukcje.
Oprócz testów łazików placówka wykonuje również kompleksowe badania sfery niebieskiej. Dzięki braku atmosfery i sztucznych źródeł światła Mun idealnie nadaje się do tego celu.

Teraz tylko przewieźć łaziki na miejsce, w tym zadokować F15 (uszkodzenie generatora, wymagane zewnętrze źródło zasilania) i jesteśmy gotowi do pracy!


Tada! RTF stoi i pracuje. W najbliższym czasie możemy spodziewać się prawdziwego wysypu nowych łazików, dwa prototypy już czekają na wysłanie.
Dawster log out.

NOTKA DO SIEBIE: OBRAZY ZAMIENIONE

401
Poproś o pomoc / Odp: Drabinki
« dnia: Nie, 09 Cze 2013, 15:53:51 »
Od siebie dodam że w EVA można kontrolować wszystkie drabinki z poziomu kerbala, nie trzeba przełączać się na pojazd.

402
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Mun Basa - Kolonia na Munie
« dnia: Sob, 08 Cze 2013, 22:21:35 »
Łoooosz człowieku, do czego potrzebne ci tyle Xenonu? Ta baza ma latać na jonowych czy co? Chyba że chcesz zrobić stację wystrzeliwania i tankowania sond, wtedy to ma sens.

403
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Mun Basa - Kolonia na Munie
« dnia: Czw, 06 Cze 2013, 22:02:08 »
Bardzo ciekawie wygląda, jednak moduły bazy są zbyt podobne dla siebie. Szczególnie moduły boczne, które wyglądają jak kopiuj+wklej z paroma zmienionymi elementami. Jednak strasznie mnie ciekawi ten moduł:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A raczej sposób zamocowania tych bocznych kapsuł i baków. Można dostać więcej zdjęć lub sam plik craft?

I powiem ci z góry, kończ budowę. Jeśli teraz zacina, to może tylko zacinać bardziej. Optymalizacja nic nie pomoże, a na pewno nie w krótkim czasie. Rozpocznij nową budowę, będę śledzić jak ci idzie, bo po tej konstrukcji widzę obiecującego bazmistrza.

404
Obsługa techniczna / Odp: Zapis Gry
« dnia: Śro, 05 Cze 2013, 20:05:31 »
Jesteś pewien że silniki ustawione są na zero? Przyciśnij parę razy klawisz x dla pewności i spróbuj czy można zapisać.

405
Propozycje & Uwagi / Odp: Dział "fotostory" lub cos w ten desen.
« dnia: Śro, 05 Cze 2013, 16:51:34 »
Jestem za, ale tematy powinny być tagowane. Inaczej projekt lotów wahadłowców będzie zaraz obok budowy stacji, tuż nad wielgachną bazą naziemną. I chaos się stanie. I jeśli już, to nie dział poświęcony historiom, a projektom które są aktualizowane co jakiś czas. Te pierwsze spokojnie mogą zostać gdzie były, te drugie owszem, mogły by zostać oddzielone od reszty.

Strony: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 39