Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DawsterTM

Strony: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 39
361
Szczerze mówiąc nie wiem po co stosuję to w taki sposób. Poprawię, bo jakby to rzekł Walter White:

362
Drangir, tobie już wytłumaczyłem sens całego projektu, a reszcie powinna wystarczyć informacja że sens baz nie będzie czysto zmyślony.
Rahilnux, na temat wyjazdów spod modułu można napisać powieść sensacyjną. Taką pełną przewrotek, eksplozji i pościgów. Zazwyczaj jest to zabawa w podnieś nogę/opuść nogę a może wyjadę, ale i tak wcześniej czy później kończy się na wciskaniu gazu z całej siły i szarpaninie próbując się wycisnąć spod bazy. Czasami coś się rozpadnie, upadnie, oderwie, więc zawsze w pogotowiu trzeba mieć quicksave. Rahilnux, każda misja tak ładnie wygląda tylko na zdjęciach, za tymi historyjkami idealnych lotów kryją się często godziny wczytywania save.


Lista tematów:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



-Budowa wschodniego skrzydła PART 2/2
OSzP poza szkoleniem pilotów na czas trwania projektu zajmie się również tymczasowo kontrolą lotów nad Munem, dopóki na jego powierzchni nie stanie port kosmiczny z prawdziwego zdarzenia. Jednak aby móc sprawować taką funkcję, potrzebna jest odpowiednia aparatura i wieża kontrolno/obserwacyjna obsadzona przez wyszkolonego załoganta.
No to już wiemy co leci następne na księżyc.
Moduł WATCH-IT zawiera dodatkowo zbiornik pełen paliwa RCS, przez co jest trochę cięższy od pozostałych konstrukcji. Z tego powodu znowu potrzebny był masywniejszy SkyCrane, a ten znowu "podpompował" wielkość pchacza. Klasyczny transporter OrangePhosphorus nie doleci z tak otyłym tripletem i wymagał lekkiego dokręcenia dopalaczami w imię pierwszego prawa KSP.
Cytuj
Moar boosters!

Modyfikacje spełniły swoje zadanie i pojazd znalazł się na orbicie, a dosłownie chwilę potem rozpoczął wykonywanie manewru transferu.
Nad Munem nastąpiło odłączenie co prawda nie pustego, ale tylko utrudniającego lot paliwa pchacza które wcześniej posłużyło jeszcze do deorbitacji modułu i nakierowania na lądowanie w okolicy bazy.
Hamowanie na pełnej mocy....
Charlie Kerman siedzący za sterami pamiętał dokładnie o niedawnych decyzjach w sprawie tej placówki. Rada nadzorcza zadecydowała że pilot oparty na mikroprocesorach i dziesiątkach czujników jest lepszy, tańczy i wydajniejszy niż tradycyjny, zbudowany z mięśni i metalowych implantów. Pamiętał też reakcję swoich kolegów z bazy na tą informację którzy wprost błagali go aby tym lądowaniem dał z siebie wszystko aby mogli przekonać radę o swojej wartości.

I udało mu się to doprawdy wyśmienicie! 465 kerbometrów od celu to nowy światowy rekord lądowania na obcym globie pozbawionym atmosfery!
Kiedy tylko zadokował do bazy i podłączył swój komputer do systemów komunikacji natychmiast zasypała go fala gratulacji i zapytań, jak udało mu się wylądować tak blisko? Jeden z kolegów pisał nawet że cała baza siedziała przed monitorem kontrolującym stan misji obserwując jego postępy niczym jak na meczu piłkarskim. Radości nie było końca!
Do czasu aż na jego prywatny kanał dotarła wiadomość prosto od rady nadzorczej. Jej treść była krótka i na temat.
Cytuj
Twój upór jest bezcelowy, plany zostaną wdrożone.
Nadchodzą naprawdę mroczne czasy dla wszystkich astronautów DSLa....



Następnego ranka dyrektor Dawster's Space Laboratories, sam Dawster Kerman siorpiąc kawę czytał w raporcie o wczorajszych wydarzeniach na księżycu. Niezmiernie cieszył go fakt pobicia rekordu, i to jeszcze przez kerbalskiego pilota, a nie komputerowego. Przywołał swego asystenta...
-Powiedz mi, czy rada nadzorcza zmieniła swoje plany?
-Wręcz przeciwnie sir. Wpompowała jeszcze większą ilość gotówki w prace nad przerobieniem OSzP na poligon badawczy AI.
-Jak śmią! Przecież wyraźnie określiłem że jeśli kerbal jako pierwszy zejdzie poniżej 500 kerbometrów w dokładności lądowania mają wycofać się z tego durnego pomysłu!
Asystent znając temperament swojego pracodawcy wycofał się z gabinetu.
-Powinienem ich dawno wszystkich wywalić, też mi rada. No ale akcjonariusze, trzeba się z nimi liczyć. Gdybym tylko mógł ich wszystkich wykupić firma stała by się w pełni moja a takie wymysły nigdy nie były by realizowane...... Ale na to nie ma teraz ani czasu, ani funduszu....
Dawster wprost kipiał ze złości. Odkąd pierwszy raz usłyszał o pomyśle zastąpienia pilotów komputerami stanowczo się temu sprzeciwiał. Dobrze pamiętał swoje własne początki, jako pilota oblatywacza pierwszych rakiet i kapsuł które doleciały do przestrzeni kosmicznej. Krujir Gagarin, Neil Karmstrong, oni wszyscy mogli bezpiecznie usiąść w fotelu ponieważ on wcześniej ryzykował swoim życiem sprawdzając pojazdy w najgorszych warunkach. A teraz chcą nas wycofać, wysłać na emeryturę! To się jeszcze przekonamy....
Podszedł do telefonu i wstukał jeden z numerów wewnętrznych
-Powiedz mi proszę, kto leci z dzisiejszym modułem do OSzP?
-Jebediah Kerman
-Co rejestr pilotów mówi o jego wynikach? Chodzi o dokładność i bezpieczeństwo lądowania.
-Średnia dokładność - 2km. Rekord - 680m.
-A teraz ogranicz wyniki do lądowań bez uszkodzeń.
-Brak danych, w rejestrze nie ma takich lądowań.
-Kto go wybrał do tego lotu! I to jeszcze właśnie do tego!
-Ameba Kerman, członek rady nadzorczej.
-Ten sku....baniec! Wycofaj Jebediah z startu.
-Ależ sir, Jebediah właśnie wchodzi do kabiny, za trzy minuty jest start
-Wycofaj go mówię!I podstaw mi tutaj najszybszy samochód jaki jest w bazie!



Odliczam.
dziesięć
dziewięć
osiem
siedem
sześć
pięć
cztery
trzy
dwa
jede*BAM!*
Przez bramę zamykającą wjazd na teren startu przebił się nowiutki czerwony Kerballini Muncialago, własność Ameby Kermana. Odliczanie zostało przerwane. Muncialago nie zdążył zatrzymać się przed jednym ze słupów i uderzył w niego. Z wraku pojazdu wysiadł Dawster Kerman i sprintem skierował się w stronę gotowej do startu rakiety.
Moduł HABTT ma stanowić kwaterę dla wszystkich załogantów bazy OSzP. Jego najwyższa kabina służy też za kabinę pilota na czas trwania lotu. Jest to też pierwszy moduł z SkyCrane nowej generacji, łączący w sobie funkcje lądownika i pchacza. A w tym momencie na jego szczyt wspina się szef firmy. Właśnie dotarł do kabiny.
-Jebediah, uciekaj stąd!
-Ale szefie, co szef? Przecież tak bez zezwoleń nie można pilotować rakiety...
-Wynoś się powiedziałem!
I wypchnął dotychczasowego pilota przez właz. Jeb zmuszony był lądować za pomocą plecaka rakietowego, inaczej z pewnością rozkwasił by się o podłoże.
Zanim zdążył pomyśleć usłyszał że rozpoczęło się odliczanie do startu. Ledwo dobiegł do najbliższego baniaka z paliwem i się za nim schował kiedy ogarnął go ogromny huk i fala gorąca. Gdyby nie kombinezon, z pewnością by zginął....





-HABTT do Bazy, HABTT do Bazy, jestem nad Mun. Podajcie koordynaty do lądowania.
Przez cały czas trwania lotu miał wyłączony komunikator aby uniknąć prób powstrzymania przez kontrolę naziemną. Dobrze sobie wyobrażał jak wygląda tam sytuacja. I trafił w dziesiątkę o czym poinformował go kontroler
-Przesyłam dane. Jest szef pewien że chce to zrobić? Rada nadzorcza ściąga prawników i psychiatrów z całej okolicy. Próbują dowieść pańskiej niepoczytalności i odebrać władzę nad firmą. A Ameba nadal rozpacza nad stratą samochodu.
-]Och jak mi przykro, naprawdę. Kupi sobie nowy. Dostałem koordynaty, wyłaczam komunikator. Bez odbioru.
Przed samym lądowaniem należy odłączyć jeszcze puste baki paliwa transferowego. Od teraz rozpoczyna się chwila prawdy dla całego projektu.



Rada nadzorcza DSL zebrała się w sali konferencyjnej aby uzgodnić swoje dalsze kroki. Orzeczenie choroby psychicznej szefa odpada, psychiatrzy jak i reszta społeczeństwa uznają Dawstera za żywą legendę i żaden nie ośmieli się wcisnąć go do psychiatryka. Może nieszczęśliwy wypadek? Przecież te dzisiejsze samochody tak często ulegają awarii, co kończy się tragicznie....
Takie rozważania przerwało uruchomienie się monitora rozciągniętego na ścianie. Widok na nim ukazany był szokujący.
-Witam panów. Jak widzicie znajduję się dokładnie nad bazą OSzP. W tym momencie moduł utrzymuje stałą wysokość, ale co sekundę będę obniżał pułap o dziesięć metrów, aż znajdę się zaraz nad bazą. Wtedy wyłączę silniki.
Po sali przebiegły ciche szmery. Ależ on naprawdę oszalał!
-Ale po co to robię? Żeby dać wam wybór. Jeśli nie odwołacie swoich planów wycofania pilotów z lotów kosmicznych zrobię jak obiecałem. Jeśli wycofacie te zamiary, wyląduję obok. Więc jak? Chcecie mieć na sumieniu zniszczenie bazy i zabicie znajdującej się w niej załogi?
Rada nie potrzebowała nawet chwili na zastanowienie.
-Zgoda! Ląduj pan obok!
-To właśnie chciałem usłyszeć.
Moduł lekko się przechylił i zmienił swoją pozycję.

A chwilę potem wylądował zaraz obok bazy. Dokładniej to 28 metrów od niej, co jest absolutnym rekordem każdej kategorii dokładności lądowania.
Dokowanie odbyło się już bez problemów i szantaży.
Całe wschodnie skrzydło OSzP zostało już ukończone.
A dyrektor Dawster Kerman oczekuje na transport który zabierze go na Kerbin.
-Worth It! - Pomyślał i uśmiechnął się do siebie pod nosem


PS. To opowiadanie to eksperyment, czekam na wasze opinie co do takiego stylu relacjonowania misji. Nie obiecuję że kiedyś to powtórzę, to mógł być jednorazowy "wyskok"

363
Samoloty / Odp: Derph A-1
« dnia: Pon, 15 Lip 2013, 16:00:42 »
Meh, mangowa dziewczynka. Wejdź na deviantart, wpisz "kerbal space program" i znajdziesz sporo fajniejszych grafik.



364
Dodaj tą jedynkę do nazwy tematu bo "0 niezwykłych faktów" wygląda średnio.
A Sci-Fun fajnie gada, ale czasem o takich banałach i oczywistościach że aż strach. Preferuję Radka Kotarskiego i Polimaty.pl

365
Stacje kosmiczne / Odp: ED Azyl
« dnia: Nie, 14 Lip 2013, 15:29:58 »
Pomysł na GIFy jest mein! MAARCUS, Oko Duny, ja na to wpadłem! :)
Drangir, można nagrywać nawet na słabym kompie, potem nawet w najprostszym programie do edycji wideo możesz przyśpieszyć klatki i wychodzi jakby było nagrane bez przycinania.
Stacja bardzo fajna, w moim stylu (duzio paneli), zaczepiste logo i dobrany, nienachalny humor. Tylko za formatowanie tematu należą się baty. Zdjęcia różnej wielkości, wychodzące poza temat, podpis obok obrazka zamiast pod/nad nim....tak się nie robi kurczę, ale to tylko taki techniczny minusik, możesz to poprawić w dowolnym momencie.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

PS. Wohooo! Masz zaszczyt oberwania moim dwusetnym postem!

366
Widzę że piszę sam dla siebie. A szkoda, bo projekt tak naprawdę jeszcze się nie rozpędził.


Lista tematów:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



Budowa wschodniego skrzydła PART 1/2
Dzięki rozgałęźnikom CROSS opisanych w poprzedniej części mogą zostać rozpoczęte przygotowywania do uruchomienia głównych systemów stacji. Placówka została podzielona na dwa skrzydła: wschodnie (CR-K) przy którym zamontowane będą moduły potrzebne, jednak związane z samą bazą a nie jej zadaniem. Skrzydło zachodnie (CR-L) zostanie poświęcone maszynerii szkoleniowej i innym systemom treningowym.

Jednak już w tym momencie zaledwie parę generatorów i paneli znajdujących się w module głównym ledwo wystarcza na zasilanie systemów podtrzymywania życia oraz komunikacji średniego zasięgu. Placówka może połączyć się z Kerbinem jedynie jeśli w jej zasięgu widzenia znajduje się wspomniana na samym początku projektu stacja NS-RSS-M która przekazuje sygnał dalej. Moc jest niewystarczająca na zasilenie anten i odbiorników masztu CR-K.

Dlatego pierwszorzędnym zadaniem w tym momencie jest zapewnienie Hadesowi odpowiedniego zasilania i rezerw prądu w postaci ładowalnym akumulatorów. Oczywiście zadanie to wypełnimy wysyłając do niego moduł energetyczny EGN.
Nad tematem transportera  raczej nie trzeba się rozwodzić, przez cały czas projektowi dumnie służą różnie odmiany klasy Orange Phosphorus.
W każdym razie, moduł znajduje się już na orbicie. Pojazdy nadal są jeszcze wysyłane starą metodą Transporter-Pchacz-Lądownik
Ze względu na awarię naprowadzania i kontroli lotu pojazd wykonał nadplanowych obrotów nad Kerbinem zanim skierował się w stronę Mun. Poślizg ten był olbrzymim problemem! EGN planowo miał wylądować na niedługo przed zachodem słońce, po którym panele słoneczne bazy były by bezużyteczne, a same generatory nawet systemów podtrzymywania życia nie utrzymają przez długi czas przy pracy! W takich warunkach nie ma czasu na pstrykanie fotek, trzeba pędzić do bazy i jak najszybciej podłączyć EGN zanim stracimy załogę!
Ze względu na pośpiech nawet lądowanie było o wiele gorsze niż poprzednio, znosząc moduł całe pięć kerbalometrów od celu. W obliczu takich problemów rada nadzorcza DSL rozpoczęła już werbowanie i planowanie budowy następnej bazy poświęconej rozwojowi oprogramowania komputerów rakiet oraz sztucznej inteligencji.
EGN jest już na powierzchni!
W tle możemy zobaczyć oddalający się SkyCrane.
Teraz szybciorem jedziemy do bazy, nie mają już dużo czasu a słońce prawie zaszło! Laweta Frontier spisuje się znakomicie i dostarcza moduł już w parę minut po lądowaniu.
Już tylko zadokować....problemów z tym jak przy CR-L nie będzie, teraz wszystkie moduły są robione "na wymiar", zgodnie ze standardem WCVC (White Can Vertical Center) wprowadzonym właśnie po wypadku z CR-L.
Zanim rozwinięto panele i uruchomiono generatory słońce już schowało się za skałami a placówkę ogarnęła ciemność. Na szczęście akumulatory modułu były już naładowane, co powinno wystarczyć do czasu wystartowania generatorów.
Rankiem można było już podziwiać rozbudowaną bazę i rozwinięte panele. Od teraz żadna ciemna noc nam nie straszna!
Zaraz po uruchomieniu komunikatorów CR-K placówka otrzymała nowe rozkazy: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ zostaje oddelegowany do poszukiwań odpowiedniego miejsca na budowę kolejnej placówki, ORNiP.
Odpowiednie miejsce znaleziono dość szybko. 5 kerbalometrów na północ od Hadesu znajduje się spory płaski teren, idealny na następną konstrukcję. Kierowca oznaczył teren dla lądowników i wrócił do pojazdu, gdzie będzie czekał na pierwsze elementy nowej placówki.
To tyle na dziś, następne części wkrótce!

Dawster Log Out!

367
Poproś o pomoc / Odp: Minimalne stabilne orbity planet.
« dnia: Sob, 13 Lip 2013, 17:40:50 »
Wedle kerbal wiki najwyższe wzniesienie Mun ma 3340m. Czyli stabilną orbitę można mieć już na 3341m o ile pojazd jest na tyle mały żeby nie zahaczył.

A te 30.000m pewnie wyciągnął na oko lub od jakiegoś amatorskiego tutorialu.

368
Poproś o pomoc / Odp: Przenoszenie Planów
« dnia: Pią, 12 Lip 2013, 18:56:00 »
W folderze Kerbali powinieneś znaleźć katalog "save". W nim znowu winien być folder o nazwie twojego save. W tym folderze znajdziesz dwa następne, SPH i VAB. W każdym z nich są zapisane konstrukcje pod swoimi nazwami. SPH to hangar samolotów, VAB to hangar rakietowy. Wystarczy znaleźć twój łazik w folderze SPH i przekopiować go do folderu VAB. Jeśli po tej operacji nadal nie można go wczytać jako rakiety, zrestartuj grę.

369
Mam czas do 0.21. I nie bójcie żaby, wujek Dawster wie co robi  8)


Lista tematów:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



Pierwsze moduły
Zaledwie dwa doki to stanowczo zbyt mało aby rozwinąć bazę. Potrzebne są specjalnie rozgałęzienia dla następnych modułów. Tak powstały dwie konstrukcje CROSS, CR-L oraz CR-K każdy z dodatkową funkcją.

Jako pierwszy zaszczytu podróży na księżyc uświadczył CR-L działający również jako masz oświetleniowy małej mocy.

Na tym etapie prac korzystano jeszcze z starego typu podróży między ciałami niebieskimi. Loty te dzielone są na trzy fazy: transporter wynoszący obiekt na stabilną orbitę, pchacz który przenosi ładunek na orbitę docelowego ciała niebieskiego, i lądownik składający się spadochronów i/lub z silników w systemie SpaceCrane. Tutaj widzimy właśnie moment odłączenia się fazy pchacza, a więc i rozpoczęcia procedury lądowania.

Nowsza generacja lotów połączyła ze sobą fazy zależnie od potrzeb. Może to być połączenie transporter-pchacz lub lądownik-pchacz. Zmniejsza to wagę pojazdu kosztem skomplikowania konstrukcji, ale przecież każdy kerbogram się liczy!
Tymczasem CR-L właśnie wylądował. Zbyt dużo gadam i nawet nie zauważyliśmy tego momentu. Po odłączeniu silników moduł jest gotowy do jazdy w kierunku przyczółka.


Po dotarciu na miejsce załogę bazy czekał prawdziwy szok. Ze względu na pochylenie terenu moduł na kołach jest zbyt niski, a po wysunięciu nóg stabilizujących jest zbyt wysoki aby koła mogły przesunąć go w stronę celu! Nu pagadi, to nie zadokuje!
Ale zaraz, przecież na miejscu jest spychacz Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ! Z jego olbrzymią mocą może spokojnie przesunąć cały moduł z wysuniętymi nogami aż do doku!
I tak też zrobił bez przeszkód. Uff, oby następny CROSS nie był tak problematyczny.


CR-K Komunikacyjny wyposażony jest w cały szereg anten bliskiego i dalekiego zasięgu, w tym najnowszą zabawką radiowców z Ziemi, Półkopułą nadajnikową z poczwórnym zestawem ultraczułych odbiorników. Wynalazek ten jest na tyle delikatny że musi być przenoszony w stanie złożonym, a dopiero po wylądowaniu i zamontowaniu modułu można go rozłożyć.

CR-K właśnie ląduje. Komputery pokładowe są już na tyle precyzyjne i doskonałe że potrafią bez pomocy człowieka kerbala wylądować z dokładnością do 1km, co jest ogromnym wyczynem dla każdego organicznego pilota. Dotychczasowy rekord dokładności lądowania z żywym pilotem wynosi 512 kerbometrów, podczas gdy tutaj komputer zdołał zmieścić się poniżej sześciuset kerbometrów.
W obliczu takich wyników wielu wyższych pracowników administracji Dawster's Space Laboratories zaczęło poważnie się zastanawiać nad sensem budowy placówki szkoleniowej, skoro na tym etapie prac nadal można ją przemianować na centrum rozwojowe sztucznej inteligencji. Jeśli kerbale nie udowodnią swojej wartości jako pilotów, loty załogowe czeka wprost zagłada!
Tymczasem, CR-K dojechał do bazy.
Oczywiście z jazdą nie było problemów. Kosmiczna laweta Frontier Mk1 została opracowana specjalnie na potrzeby tego projektu. Zastąpiła stare, ciężkie i skomplikowane pojazdy typu MRUWA.
Przynajmniej tymczasowo Frontiery pozostają zaparkowane w okolicy bazy dopóki nikt nie znajdzie dla nich lepszego zadania. Jeśli takowe się nie pojawi, zostaną zapewne wysłane w kierunku najbardziej stromych klifów krateru Hermaszewskiego aby tam zakończyć swoje krótkie żywoty w iście holiłódzkim stylu
Ale teraz jeszcze tutaj stoją i czekają na swój moment chwały lub śmierci.
Proszę również dokładnie przyjrzeć się prawej stronie grafiki na której są dokładnie widoczne wspomniane wcześniej anteny z poczwórnym odbiornikiem.

Zanim zapadł zmierzch wysłano jeszcze Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ z zadaniem posprzątania śmieci pozostawionych przez lądowniki obu CROSSów. Zadanie to było teraz jakby uwłaczające drzemiącej w łaziku potędze która udowodniła swoją moc przesuwając kolosalne baki paliwowe koło Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ oraz przesuwając cały moduł CR-L i to jeszcze na wysuniętych stabilizatorach. Ale rozkaz to rozkaz, kierowca musiał go posłusznie wykonać.
Przed zmierzchem powrócił do bazy. Ciemność to największy wróg Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ. Jego ogromna siła kosztuje ogromną moc potrzebną do zasilania tego napędu. Nawet po przejściu w tryb oszczędny nie zajedzie zbyt daleko w ciemności kiedy działają jedynie generatory RTG, a panele słoneczne stają się bezużyteczne.

Następne fazy budowy już niedługo!
Dawster Log Out!

370
Dyskusje ogólne / Odp: Gravity turn po polsku???
« dnia: Czw, 11 Lip 2013, 10:21:57 »
Bo jak wymyślisz własne określenie to profesor Miodek cię wyśmieje razem z resztą polonistów-humanistów którzy wolą najwyraźniej sztuczne obce określenia zamiast pomóc stworzyć nasze.

371
Cytuj
Oddzielenie rakiety w której została jeszcze połowa paliwa... Przyda się puźniej.
Proszę, napraw to puźniej.

Tak z ciekawości, na ile faz masz zamiar podzielić misję? I o ile nie zbudowałeś jeszcze samej mobilnej bazy mogę poradzić dwie rzeczy:
1. Baza musi być cholernie masywna, inaczej zacznie szaleć i driftować na Mun, a wiadomo jak to się kończy
2. Nie używaj tych największych kół. Mają tendencję do odpadania, są wysoko położone i na miękkim zawieszeniu, no i strasznie brzydactwa.

I oby nie była to konstrukcja w stylu stalowej platformy która powtarzała się praktycznie wszędzie po wyjściu do gry kółek.
Była na reddit
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A nawet sam wykonałem średnie podejście do tej koncepcji. Stary porzucony projekt, czasy przed MAARCUSem
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Tak więc prosem o trochę więcej kreatywności przy tej mobilnej bazie, i oczywiście czekam z niecierpliwością aby ją zobaczyć

372
Łaziki / Odp: NS-LS "Gustlik", maszyna do ciężkiej roboty
« dnia: Wto, 09 Lip 2013, 22:27:47 »
Użyłem jedynie chaterrera oraz Kerbal Engineera Redux, jednak oba nie mają najmniejszego wpływu na działanie maszyny, są tylko czysto kosmetycznie.

373
Jako uczeń tajemnej sztuki informatyki mogę ci z pewnością powiedzieć iż komputer może nie wyrabiać, ale wydalać już nie potrafi.
Misja sama w sobie dość przeciętna, każdy przez taką przechodził, ale sposób opowieści w pierwszej osobie jako pilot jest dość nowatorski. I pewnie i ja kiedyś z niego skorzystam.

374
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Wto, 09 Lip 2013, 11:23:47 »
Na temat save zostało też dopowiedziane że można spróbować uratować je edycją save, ale równie dobrze można spowodować lawinę błędów i wykrzaczeń. Jednak chyba warto ratować tak konstrukcje.

375
Stacje kosmiczne / Odp: Międzynarodowa Stacja Kerbalska
« dnia: Wto, 09 Lip 2013, 01:04:57 »
Wstaw może jakieś zdjęcie NIE pod słońce bo wygląda obiecująco, tyle że ledwo co widać na tych fotkach.

Strony: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 39