Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - DawsterTM

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 39
31
Kampanie / Odp: [PPK] Polski Program Kosmiczny
« dnia: Wto, 11 Mar 2014, 07:35:10 »
Ja myślę że to nie był remis spowodowany głosami, a raczej padnięciem forum. Każdy uczestnik powinien jeszcze raz brać udział w ankiecie.

32
Kampanie / Odp: [PPK] Polski Program Kosmiczny
« dnia: Nie, 09 Mar 2014, 17:51:27 »


Flaga stworzona przez Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ, polecam inne prace tego artysty.

Obiecałem ze wezmę udział.


Dawster's Space Laboratories przedstawiają Państwu
Ikar 1-1
UWAGA! Duża ilość dużych gifów. Tutaj jest dostępna galeria samych zdjęć, w większości pokazujących to samo co gify.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Zadanie było proste: przy minimalnym nakładzie finansowym dotrzeć na orbitę i wykonać jak najwięcej badań.
Kiedy wszyscy konkurenci tworzyli niezwykle wysokie rakiety które przy najmniejszym wietrze mogą się zawalić jeszcze przed startem, nasza agencja opracowała specjalny projekt dwuczęściowego decouplera bocznego, dzięki czemu pojazd został znacznie skrócony.

Na początek odpalana jest pierwsza faza, silniki zewnętrzne. Poniosą one Ikara aż na wysokość 13km, gdzie już puste zostaną odłączone. W czasie lotu przeprowadzono dwa pierwsze badania, raport załogi z niskiej oraz wysokiej atmosfery. Ponieważ zostały przetransferowane bezprzewodowo do KSC, nie pojawią się na końcowym rozrachunku misji, ale będzie można zauważyć wzrost puli punktów science.


Druga faza z tylko jednym silnikiem napędowym poniesie kapsułę aż do ustanowienia AP równego 110km. Jeszcze zanim została odłączona pozwoliła na wykonanie dwóch następnych badań (Raport załogi i EVA) które zostały także zostały przesłane do KSC. Korzystając z wspaniałej funkcji odnawiania zapasów elektryczności podczas działania silnika udało się przesłać aż tyle danych.

Po odłączeniu ostatniego elementu rakiety nośnej pozostała jedynie kapsuła oraz moduł serwisowy. Z jego pomocą ustanowiono orbitę 110x280km z inklinacją bliską zeru. W taki sposób będzie można przeprowadzić również badania z dużej odległości od Kerbinu.
Kiedy orbita była już gotowa pilot wykonał pierwszy test tajemniczej galarety. Drugi pojemnik zachował aż dotrze do AP.
Jednak zanim tam doleci, musi wykonać parę eksperymentów w EVA. Kosmos nadal jest niezbadanym miejscem, a naukowców interesuje absolutnie wszystko na jego temat. Zadania to między innymi:
Testy przeciążeń, jetpacku EVA, działania siły odśrodkowej...
...tzw. "Test rozpędzonego pociągu", sprawdzenie wytrzymałości kadłuba kapsuły oraz kombinezonu Kerbonauty...
Oraz wiele, wiele innych.
Dotarłszy do AP otwarto drugi pojemnik z galaretą, oraz ponownie wykonano raporty załogi i EVA. Tym razem nie wystarczyło już zasilania do ich przesłania, szczególnie iż potrzebny jest zapas do operowania systemami SAS. Te dwa raporty pozostaną w kabinie, i one jako jedyne ukażą się w wynikach końcowych. Następnie PE zostało obniżone na tyle aby móc wykonać lądowanie.

Jako miejsce lądowania została wybrana rozległa równina pośrodku jednego z kontynentów. Takim sposobem po lądowaniu pilot będzie mógł wykonać jeszcze badania gleby i ponownie raport EVA.
Wejście w atmosferę i odłączenie modułu serwisowego przeszło bez problemów. Dodatkowa osłona chroniła cenny sprzęt oraz kapsułę z jeszcze cenniejszym Kerbalem.
Stała się też jedna ciekawa rzec. Otóż jak widać powyżej, moduł serwisowy po odłączeniu spadał szybciej niż kapsuła, co jest zrozumiałe zważając na to iż jest o wiele cięższy. Jednak niedługo po rozłączeniu...
Pozwolił się wyprzedzić kapsule, samemu zostając w tyle. Dość niecodzienna sytuacja.

W każdym razie, po otwarciu spadochronów i wylądowaniu nie zostało już nic więcej niż dokonać tych ostatnich badań Kerbinu...

Oraz rzecz oczywista, postawić flagę! Tak ważne wydarzenie jak pierwszy lot na orbitę musi zostać porządnie udokumentowane.
I tak zakończyła się misja Ikara jeden, wersji pierwszej.


Teraz parę słów o wynikach. Oprócz badań widocznych na zdjęciach (Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)jest jeszcze tych parę transferowanych które nie pojawiły się na wykresie. Jednak możemy z łatwością obliczyć ich wartość:
Dostarczony plik save posiadał 16 punktów science. Na zdjęciu widzimy otrzymanie 57,6 punktów, ale sumarycznie z już posiadanymi jest ich 94. Teraz odejmujemy od sumy nowe punkty i te stare:
94-57,6-16=20,4     Dodajmy do tych znanych:   20,4+57,6=78
No i mamy wynik! Ta misja sumarycznie dała naszemu projektowi 78 punktów!
Można by rzec, High Score ^^

To tyle na dziś, dziękuję za uwagę.

Link do galerii zwykłych obrazków, w większości prezentują to samo co gify:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Oraz link do pliku save:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Ah, no i lista użytych modów. Wszystkie są dozwolone:
Deadly Re-Entry, KSP Interstellar, KerbPaint, Visual Enhancements

33
Kampanie / Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« dnia: Nie, 09 Mar 2014, 14:41:52 »
Jako ostatnie powinny się wczytywać części oryginalne, Squadu. Podaj może jaka dokładnie część/jaka ścieżka jest wczytywana kiedy wywala grę.

34
Kampanie / Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« dnia: Nie, 09 Mar 2014, 13:19:50 »
Sorad, zauważyłem pewien błąd. Otóż wybrane mody, nieraz kluczowe do działania poprawnie projektu wstawiłeś osobno od pliku save, jakby były nieobowiązkowe. Sądzę że to jest jednak błąd, bo bez takiego Interstellara nie mamy modyfikowanego drzewka. Musiałbyś złączyć ze sobą te dwa archiwa, tak jak to wygląda w PMB oraz "Archiwum Startowe". Inaczej zaraz po tym przetargu zaczną się problemy.

35
Kampanie / Odp: [PPK] Polski Program Kosmiczny
« dnia: Nie, 09 Mar 2014, 13:15:34 »
Na takie pytania jest inny wątek:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Lub założenie własnego tematu z pytaniem i rozleglejszym opisem niż jedno zdanie.

36
Inne gry / Odp: Robocraft
« dnia: Nie, 09 Mar 2014, 13:03:15 »
Jeśli ktoś wciągnie się na dobre, lub dopiero zaczyna polecam polskie forum poświęcone grze:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Wstąp jeśli masz problemy z grą (a to bywa częste jako iż to alfa), chcesz się pochwalić swoim robotem czy po prostu pogadać. Możesz również postarać się o członkostwo w pierwszym polskim klanie Robocraft, PRE.
Zapraszam!

37
Szukam modyfikacji / Odp: Mod na usprawnienie pracy kamery
« dnia: Sob, 08 Mar 2014, 20:24:28 »
Dżisas, gdzie mój umysł wędruje. Dzięki za poprawkę Drangir, oczywiście chodziło o KerbCama.

38
Szukam modyfikacji / Odp: Mod na usprawnienie pracy kamery
« dnia: Sob, 08 Mar 2014, 20:13:41 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

KerbPaint. Do usług.

39
Kampanie / Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« dnia: Sob, 08 Mar 2014, 19:58:42 »
Bez modów PPK stanie się tym samym co PMB, tyle że z trybem kariery. Jak już powiedział Sorad, jeśli z dowolnego powodu projekt nie wypali będzie to tylko jego strata na którą jest gotów. Ja na pewno będę stałym uczestnikiem, odkąd Proize odciążył mnie trochę z PMB mam nareszcie czas na grę.

40
Kampanie / Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« dnia: Sob, 08 Mar 2014, 10:34:03 »
Naprawdę się Big. K. nie poddajesz. Pamiętaj, tutaj też nie ty jesteś organizatorem. Ani ja, ale przytoczę moje poprzednie argumenty:
1. 0.24 nie wnosi żadnych zmian w silnik. Wszystkie mody na 90% będą działać, pozostałe 10% to ryzyko zawodowe.
2. Każdy lubi co innego. Jeden tylko stock, inny ma 50 modów jeden na drugim. To że tobie się nie podoba takie zmodowanie to nie znaczy że Sorad nie może wybrać takiej opcji dla swojego projektu.
3. System i drzewko owszem, mogą się zmienić, ale dam sobie łapę uciąć że będzie kompatybilny ze starym. W dodatku projekt ma się odbywać na KSP Interstellar, a ten wprowadza własne drzewko. O usuwaniu starych części przez squad nie ma mowy. Tak głupia i błaha sprawa by zrujnowała kompatybilność wsteczną. Party mogą zostać co najwyżej zmodyfikowane lub zastąpione (tak jak to wyglądało z anteną).

41
Proize oraz ja nadal przyzwyczajamy się do dualizmu występującego w PMB. Mogą na początku zdarzyć się takie sytuacje, i szczerze za nie przepraszam. Jednak Proize znowu mi powiedział że owszem, wspominał na chacie o laboratorium, jednak sugerował żeby najlepiej je mieć, a nie że trzeba. Strasznie często te dwa pojęcia są mylone przez użytkowników.

[Post scalony: [time]Nie, 09 Mar 2014, 01:16:58[/time]]


Flaga stworzona przez Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ, polecam inne prace tego artysty.

Dzięki odciążeniu od części prac przy PMB (ogromne dzięki Proize!) po raz pierwszy od początku projektu mogę wystartować mając swój pojazd gotowy i na miejscu. A więc, przedstawiam...

Land'n'Play
Uniwersalna aparatura badawczo-obliczeniowam

Czym jest Land'n'Play (dla skrócenia, LnP)? Przede i nade wszystko, jest to moduł badawczy wyposażony w takie zdobycze nauki jak tajemnicza galareta, skrzynki pełne żywych stworzeń, barometr, termometr oraz troszkę starsze sprzęty jak grawitometr czy komputer kwantowy. Tak! Komputer kwantowy! To właśnie jego płomyki z systemów jego chłodzenia są widoczne pośrodku głównej kolumny.

LnP podczas testów na Kerbinie

Oprócz tego spotkać możemy również kabinę dla inżyniera operującego przy komputerze, zestaw niezależnych akumulatorów zdolnych podtrzymać działanie jednostki obliczeniowej do czasu zapisania danych oraz dwa systemy komunikacyjne: dalekiego i krótkiego zasięgu. Ilość informacji przesyłanych przez jednostkę jest tak duża że mogłaby zbytnio obciążyć główny nadajnik bazy, więc dla bezpieczeństwa została wyposażona we własne łącza z systemem Hydra.

Oczywiście tak cenne badania nie mogą być narażone na stratę, więc aparatura posiada również na stanie dysk twardy (trzysta Kerrabajtów pojemności). Dodatkowo na wypadek awarii wszelkich systemów komunikacji obecnych w Lemie stacja posiada stałe łącze z Cerberusem, który może przechwycić dane oraz potem je przesłać lub przechować.

A teraz, album ze zdjęciami.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Oraz obietnica że jutro pojawi się gotowy plik save. To tyle na dzisiaj, do zobaczenia przy wynikach!

42
UWAGA!
W wymaganiach przetargu opisane zostało [qoute]cały możliwy sprzęt badawczy[/qoute].
Doszły mnie słuchy że niektórzy użytkownicy uznali że muszą skorzystać z wszystkich części w zakładce Science. Błąd!
W projekcie kandydacki użyte muszą zostać wszystkie sensory, z wyłączeniem "Sensor Array Computing Nose Cone" i barometru jako iż są to części badające atmosferę. Nie oznacza to wcale że można wykorzystać tylko te części, jak zwykle można do pojazdu dołączyć co nam się żywnie podoba. Choćby dwadzieścia skrzynek KASowych.
Lista sensorów:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

43
Szukam modyfikacji / Odp: Mod na pierwszoosobowego kerbala
« dnia: Pią, 07 Mar 2014, 22:57:30 »
Lazor mod ma taką funkcję.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

44
Obsługa techniczna / Odp: Kerbale długo się ładują.
« dnia: Pią, 07 Mar 2014, 21:29:27 »
Piszesz do jakiegoś czasu, czyli kiedyś działały lepiej...
Podaj model dysku twardego. Warto by też było go zdefragmentować, może i oczyścić ze zbędnych danych. Wrzuć też logi z jakiegoś programu sprawdzającego stan HDD, choćby HDTune.

45
Kampanie / Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« dnia: Czw, 06 Mar 2014, 22:46:26 »
Nieznana jest data jego wydania. Zanim ruszy PPK trochę czasu jeszcze pewnie minie, a potem można się spokojnie dostosować do zmian. Nie lepiej właśnie zaczynać na znanym terenie, jeszcze przed aktualizacją?

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 39