1
Obsługa techniczna / Odp: kerbale wersja 0.13
« dnia: Pon, 27 Sty 2014, 22:03:09 »
Ja polecam aby ograniczyć się o podstaw które są na forum a potem samemu eksperymentować bo to daje większa frajdę niż składać jakąś super rakietę z jakiegoś filmiku.
Ja się świetnie bawiłem robiąc w kółko budowa test przeróbka test przeróbka test itd; w miedzy czasie popijając piwko.
Pierwsze konstrukcje nie będą na pewno udane i daleko nie polecą ale z każdą kolejną rakietą zyskasz doświadczenie które sprawi że po pewnym czasie budowa rakiety która doleci na Muna wyląduje i wróci to będzie mały pikuś.
Moje niektóre twory potrafiły wrócić nawet po twardym lądowaniu i pogubieniu przy tym znacznej ilości części.
A największe co mi się udało wynieść na orbitę ważyło skromne 260 ton, miał być to moduł napędowy do bazy która miała latać na inne planety niestety masa ta zakrzywiała tak kerbalską czasoprzestrzeń że klatki spadały i zadokowanie kolejnych elementów mijało się z celem ale to było jeszcze przed optymalizacjami teraz podobno jest lepiej.
Ja się świetnie bawiłem robiąc w kółko budowa test przeróbka test przeróbka test itd; w miedzy czasie popijając piwko.
Pierwsze konstrukcje nie będą na pewno udane i daleko nie polecą ale z każdą kolejną rakietą zyskasz doświadczenie które sprawi że po pewnym czasie budowa rakiety która doleci na Muna wyląduje i wróci to będzie mały pikuś.
Moje niektóre twory potrafiły wrócić nawet po twardym lądowaniu i pogubieniu przy tym znacznej ilości części.
A największe co mi się udało wynieść na orbitę ważyło skromne 260 ton, miał być to moduł napędowy do bazy która miała latać na inne planety niestety masa ta zakrzywiała tak kerbalską czasoprzestrzeń że klatki spadały i zadokowanie kolejnych elementów mijało się z celem ale to było jeszcze przed optymalizacjami teraz podobno jest lepiej.