Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Balbi

Strony: [1]
1
Obsługa techniczna / Odp: kerbale wersja 0.13
« dnia: Pon, 27 Sty 2014, 22:03:09 »
Ja polecam aby ograniczyć się o podstaw które są na forum a potem samemu eksperymentować bo to daje większa frajdę niż składać jakąś super rakietę z jakiegoś filmiku.
Ja się świetnie bawiłem robiąc w kółko budowa test przeróbka test przeróbka test itd; w miedzy czasie popijając piwko.
Pierwsze konstrukcje nie będą na pewno udane i daleko nie polecą ale z każdą kolejną rakietą zyskasz doświadczenie które sprawi że po pewnym czasie budowa rakiety która doleci na Muna wyląduje i wróci to będzie mały pikuś.
Moje niektóre twory potrafiły wrócić nawet po twardym lądowaniu i pogubieniu przy tym znacznej ilości części.
A największe co mi się udało wynieść na orbitę ważyło skromne 260 ton, miał być to moduł napędowy do bazy która miała latać na inne planety niestety masa ta zakrzywiała tak kerbalską czasoprzestrzeń że klatki spadały i zadokowanie kolejnych elementów mijało się z celem ale to było jeszcze przed optymalizacjami teraz podobno jest lepiej.

2
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 16 Sty 2014, 22:07:56 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Tworzenie modów nie jest łatwe, ale tworzenie pełnej gry jest niesamowicie trudne. I przy ograniczonych środkach finansowych, technicznych czy osobowych - skorzystanie z udanego rozwiązania jest bardzo cenne. Jest to też reklama dla samego autora takiego moda. Można tak znaleźć dobrą pracę.

Co do środków finansowych to wydaje mi się że przy takim sukcesie jaki odniosły Kerbale to nie powinno być problemem a co do programistów, grafików itp, to jak jest kasa to i z nimi nie powinno być też problemu.

Ja wiem tylko jedno, muszą coś zrobić aby utrzymać jak najwięcej zadowolonych graczy. Bo zadowolony gracz i poleci grę znajomemu i napisze coś fajnego o grze na forum. Ja niestety po tym co się działo po ostatniej aktualizacji zniechęciłem się troszkę do KSP bo wchodziłem na blog aby dowiedzieć się co będzie nowego a tam przez  prawie miesiąc to jakiś filmik o sztucznych ogniach to znowu jakieś paznokcie pomalowane na kerbalowo czyli jakieś "pierdy" ale nic o tym co będzie w 0.24.

I jak ktoś mnie dzisiaj zapyta o kerbale to zamiast polecić powiem  że gierka ma duży potencjał ale może być wielkim niewypałem i aby się wstrzymał na jakiś czas z kupnem co by zobaczyć w którą stronę i czy w ogóle pójdzie SQUAD. Bo równie dobrze mogą stwierdzić że potrzebne im są kolejne wakacje.

3
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 15 Sty 2014, 19:45:33 »
Ja wiem tylko jedno, jak się nie wezmą porządnie do roboty to marny żywot Kerbali bo wszystko w około pędzi (np taki space engineers aktualizacja co czwartek) a oni praktycznie stoją w miejscu.
Pomysł na gierkę jest naprawdę fany ale realizacja już jakoś gorzej wychodzi cały miesiąc po ostatniej aktualizacji im zabrało napisanie że właśnie wrócili z wakacji.

4
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Modyfikacje godne polecenia
« dnia: Pią, 03 Sty 2014, 21:07:57 »
Jeśli chodzi o mody to ja jeszcze za 0.22 dokopałem się do tematu
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Wprawdzie post dotyczy 0.22 ale większość wymienionych tam modów ma już swoje wersje 0.23.
Wiem że link do posta stary ale tam wszystko jest bardzo ładnie poukładane.

Jeśli chodzi o moda którego polecam to jest to
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Pozwala ustawiać alarmy z wyłączeniem worpa kiedy statek znajdzie się w miejscu ustawienia alarmu(wejście w strefę innego ciała; osiągnięcie miejsca manewru itp).
Wszystkie ustawiona alarmy wyświetla w formie listy przez co łatwo jest ogarnąć kilka lotów jednocześnie.

5
Dyskusje o modyfikacjach / Znalazłem fajny mod KSP Interstellar
« dnia: Sob, 30 Lis 2013, 22:35:12 »
Witam
Znalazłem fajny mod działa pod 22 w trybie kariery.
Dopiero zaczynam go odkrywać więc jeszcze za mało wiem o nim aby go władować do działu mody ale z tego co już zauważyłem to jest dosyć fajny i bardzo rozbudowany.
Link do moda
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)

Mod dodaje nowe paliwa i silniki i parę innych części.
Pozwala też na produkcję i wydobycie różnych zasobów.
Jedną z części które oferuje jest laboratorium które przy pomocy dwóch kerbali produkuje punkty nauki, wprawdzie nie dużo bo na munie z laboratorium dostaje niecałe 0,75 na dzień ale przez to jest motywacja aby budować bazy na innych planetkach.

P.S
1. Z tego co zauważyłem to w najnowszej wersji nauka nie jest już zasobem tylko od razu spływa do budynku.
2. Wydobycie i przetwarzanie podobno nawet działa jak statek jest nieaktywny.

Strony: [1]