Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - chudya

Strony: [1]
1
Problemy z modyfikacjami / FAR - spadek fps
« dnia: Śro, 24 Sie 2016, 22:14:45 »
Witam.
Postanowiłem (tak na próbę) zainstalować FAR i Deadly Reentry. O ile z tym drugim problemów nie zauważyłem, to po instalacji FAR nie da się grać. Startuję rakietą, lecę - jest ok. Zaczynam schodzenie, otwieram spadochron, a wtedy zaczyna się takie klatkowanie, że szok. Niby wyświetla 12fps, ale zegary pokazują czasem co drugą sekundę. Komp ledwie reaguje na mysz. Po usunięciu FAR mam z powrotem 60fps.
Trochę modów mam zainstalowanych (m. in. EVE; reszta raczej mocno nie obciąża maszynki). Komp chyba nie taki ostatni (i7 4790K, GTX 650Ti, 8GB RAM).
Czy to problem komputera? Czy FAR jest aż tak wielkim obciążeniem? Czy może ten mod żre mi się z jakimś innym? Podpowiecie cokolwiek?

Artur

2
Poproś o pomoc / RemoteTech
« dnia: Wto, 21 Cze 2016, 12:30:18 »
Witam.

Zainstalowałem sobie jakiś czas temu RemoteTech. Piękna sprawa! Wspaniały "utrudniacz".
OCZYWIŚCIE pojawił się problemik. Choć zapewne chodzi o to, że nie wiem dokładnie, jak RT obsłużyć w sytuacji, którą mam na myśli. Otóż wszystko jest super, dopóki nie próbuję zadokować (tryb dokowania). Statki mi się tak niemiłosiernie "bujają", że tylko szczęściu zawdzięczam udane dokowania! KILL rotation obraca mi statek w kierunku innym, niż mój cel. TGT ustawia go jak trzeba, ale buja tak, że sterować się nie da. Podobnie, kiedy komputer lotu wyłączę (off) i próbuję używać tylko SAS. Załączanie/wyłączanie RCS niczego nie zmienia. Bez RT było w porządku.
Jak mam ustawić komputer w obu statkach, aby mi się nie bujały? Cobym wreszcie mógł portem na port trafić bez półgodzinnego klikania po wszystkich klawiszach :)
Podpowiedzcie, proszę.

Edit: zrobiłem krótki filmik:
i spróbujcie czyś takim zadokować...

Artur

3
Obsługa techniczna / Jeszcze raz FPS...
« dnia: Czw, 14 Kwi 2016, 21:33:21 »
Cześć.
Tak sobie czytam różne Wasze relacje na temat ilości wyświetlanych klatek i trochę ciemny jestem po małej operacji mojego kompa. Jedni piszą: "mam 15 fps", inni, że 60, a jeszcze inni 144, co też znalazłem.
Rzeczona wcześniej operacja, to zmiana procka, co, jak wielu z Was pisze, przekłada się na szybkość wyświetlania w grze. Dlaczego nie u mnie? Wielkich statków nie buduję, bo jestem początkujący (dopiero 360h). Przed zmianą uzyskiwałem nie więcej niż 60fps, po niej zaś uzyskuję, dla odmiany, nie więcej niż 60fps :) Jakby był ustawiony jakiś odgórny limit. ALE, co ciekawe, gra działa ZDECYDOWANIE płynniej (obracanie kamery wokół statku, przełączanie między budynkami, a szczególnie przejście do widoku KSC itp.), choć wcześniej również nie narzekałem absolutnie.
Jest w ustawieniach opcja Frame limit, ale (chyba) nigdy jej nie zaczepiałem i jest tam wpisane 120FPS. max physics Delta-Time per frame też chyba nie dotykałem - 0,04s.
Jak wspomniałem, przed i po operacji grało mi się w porządku, ale czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć tę (dla mnie) zagadkę?

4
Poproś o pomoc / Cargo bay i warp
« dnia: Wto, 05 Sty 2016, 12:13:07 »
Witam.
Mam następujący kłopot - może ktoś miał podobny, to coś podpowie...
Mam kontrakt - ściągnij obiekt z niskiej orbity Kerbinu. Obiekt nieduży, myślę sobie, spróbuję wybudować coś ze skrzydłami (pierwszy raz!) i ładownią. Na górze to sobie załaduję do cargo bay i ładnie zwiozę na dół. Pomysł wspaniały! - przystępuję do realizacji. Udało mi się sklecić cosik tam ze skrzydłami (sprawdziłem - lata), przyczepiłem do tego silniki i do góry!
na orbicie udało mi się wcisnąć ten ładunek do ładowni, choć nie było to łatwe. Ustawiłem sobie manewr do lądowania. Jest super! - pomyślałem :)
Czekać mi się nie chciało przez 25min., więc oczywiście zapinam warp-a. i tu następuje ZONK. Mój piękny prom kosmiczny leci sobie swoją orbitą, a ładunek swoją, jak się domyślam... Co powoduje, że po chwili ładunek automagicznie powoli przenika sobie na zewnątrz mojego nibypromu. Kiedy wyłączę warp-a, ładunek "wskakuje" z powrotem, chyba że zrobię to za poźno - wtedy zostaje tylko Alt-F9 :)

Ładunek w cargo bay.


Ładunek próbuje odlecieć :)

5
Poproś o pomoc / Punkty nauki 0.90
« dnia: Nie, 11 Sty 2015, 15:16:34 »
Cześć.
W wersji 0.25 było w porządku.
Punkty nauki za kontrakty otrzymuję.
Mam kłopot ze zdobywaniem punktów nauki przy badaniach np. przestrzeni nad Kerbinem.
Wylatuję sobie rakietką, na ponad 70km dokonuję badań np. glutem (Goo), wracam i punktów po recovery nie przybywa. W OGÓLE na raporcie nie pojawiają się instrumenty pomiarowe, jak np. wcześniej wymieniony Goo.

Gram karierę na wersji 32-bitowej steam 0.9. Mody zaktualizowałem do wersji 0.9. Posiadam zainstalowane:
  • Toolbar
  • Environmental Visual Enhancements
  • Chatterer
  • Landing Height
  • Hull Camera VDS
  • KAS
  • Kerbal Engineer Redux
  • DockingPort Alignment
  • Trajectories
  • Kerbal Alarm Clock
  • Transfer Window Planner
to chyba całkiem niewiele, jak na niektórych tu obecnych użytkowników :)

Próbowałem wysyłać statek z naukowcem - nie pomogło.
A może Goo też musi wrócić na Kerbin?! Z tego, co pamiętam, w 0.25 to nie było konieczne.

Może komuś przyjdzie do głowy jakiś pomysł, bo na samych kontraktach z nauką raczej daleko nie zalecę.

6
Dyskusje na dowolne tematy / Lądowanie Rosetty
« dnia: Wto, 11 Lis 2014, 15:32:18 »
Oglądałem dziś na National Geographic HD fajny program: Łowca komet: lądowanie Rosetty. Powtórki będą 13. listopada o godz. 12. i 23.
Według programu nc+ powtórka będzie także 15. listopada o godz. 18. natomiast wg programu NatGeo 12 listopada o 19. Która z tych wersji jest właściwa, nie wiem :)
Polecam.

7
Poproś o pomoc / Misja ratunkowa na orbitę?
« dnia: Sob, 27 Wrz 2014, 22:31:07 »
Witam wszystkich z nadzieją, że ktoś mi pomoże :)
W KSP gram niedługo, ale już mam na swoim koncie ogromny sukces: umieściłem swojego Kerbala na orbicie w statku bez silników  :) No, tak jakoś sobie stage'e ciekawie poukładałem i może kliknąłem spacją o jeden raz za dużo - nawet nie pamiętam... Czy jest jakiś sposób, aby go (statek lub choć Kerbala) odzyskać? Bo będzie sobie, biedaczek, wokół Kerbinu w nieskończoność fruwał  :'(

Strony: [1]