Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wiarus

Strony: [1] 2 3 ... 8
1
30 grudzień 2016

2
Inne / Odp: Kadaf Industries, rozmaitości!
« dnia: Czw, 31 Gru 2015, 15:50:23 »
Polecam użyć także trybu OpenGL. W najłatwiejszy sposób ściągasz KSP ModAdmin i masz możliwość wymuszenia trybu OpenGL, zmiany rozdzielczości oraz trybu wyświetlania [pełny ekran/tryb okienkowy].

3
Inne / Odp: Kadaf Industries, rozmaitości!
« dnia: Śro, 30 Gru 2015, 17:33:27 »
Fajnie zrobione.

ATM:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

4
Własna twórczość / Odp: Boeing
« dnia: Nie, 27 Gru 2015, 13:16:53 »
Wybacz mistrzu, że tak późno to piszę ale twoje opowiadanie jest najlepszego kunsztu. Obyś kontynuował rozwijanie swojego talentu :)

5
Inne / Odp: Kadaf Industries, rozmaitości!
« dnia: Pią, 25 Gru 2015, 14:25:42 »
Fajnie to wszystko wygląda, gratulacje.

6
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Czw, 24 Gru 2015, 21:46:59 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

[Post scalony: [time]Czw, 24 Gru 2015, 22:30:08[/time]]


[Post scalony: [time]Czw, 24 Gru 2015, 22:47:25[/time]]


[Post scalony: Czw, 24 Gru 2015, 23:24:54]



7
Poproś o pomoc / Odp: Ekonomia spalania
« dnia: Czw, 24 Gru 2015, 09:21:55 »
Wpływ aerodynamiczny statku pokazany jest pod klawiszem F12. F12+Alt to konsola cheatów.

Polecam zaznajomienie się z tą stroną - Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

8
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Śro, 23 Gru 2015, 22:05:59 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

9
Od pół roku nie gram w Crusader Kings II i pewnie nie będę uczestniczył w Megakampanii jednak pozwólcie, że się wypowiem na temat moda CK2+ [grałem na nim przez pewien czas]. Przy słabszych komputerach może nieźle spowolnić grę tak iż czas będzie biegł tak szybko jak w Hearts of Iron [gdzie jest liczony godzinami] a w miarę postępu rozgrywki, po kilkuset latach będzie tak powolny, że rozgrywka może się po prostu znudzić.

10
Rakiety / Odp: Falcon 9 Orbcomm 2. Lądowanie pierwszego stopnia w RSS.
« dnia: Pon, 21 Gru 2015, 11:34:14 »
Gratulacje winged, udało ci się perfekcyjnie :)

11
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 18 Gru 2015, 22:14:13 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

12
Własna twórczość / Odp: Statki spod ręki Wiarusa
« dnia: Pią, 18 Gru 2015, 21:23:44 »
Wiera 2, czyli chluba Wiarus Company:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

13
Polecam zainstalować mod Trajectories - jest to bardzo użyteczne narzędzie pokazujące planowaną trajektorię lotu w atmosferze - dzięki temu mniej więcej można przewidzieć miejsce lądowania statku. Moja rada odnośnie moda jest prosta - obniżaj periapsę aż czerwona linia [lot w atmosferze] zahaczy o powierzchnię i pojawi się krzyżyk - spodziewane miejsce lądowania.

14
Własna twórczość / Odp: Statki spod ręki Wiarusa
« dnia: Wto, 15 Gru 2015, 19:30:56 »
Dawno nic tu nie zamieszczałem, czas to zmienić.

Hroerekr 1 - pierwszy sztuczny satelita Muna wyprodukowany przez Wiarus Corporation. Wyniesiony przez rakietę nośną
Sigurvegari A.

rakieta nośna

satelita

W związku z pewnymi niepochlebnymi opiniami na temat rakiety chciałbym wspomnieć, że inspiracją dla tego projektu była rakieta Super Strypi.

[Post scalony: [time]Wto, 15 Gru 2015, 19:37:00[/time]]
Kolejny projekt Wiarus Company - Fenrir 1 - pierwszy sztuczny satelita przeznaczony do zbadania układu Duny. Obalił tezę mówiącą, że po powierzchni Duny płynie grejpfrutowy sok. Wyniesiony przez ciężką rakietę nośną [wedle standardów obowiązujących w firmie] Løding 1.





[Post scalony: [time]Wto, 15 Gru 2015, 20:48:34[/time]]
Coś z innej beczki - dwukołowy pojazd dla ciał o grawitacji małej bądź średniej [da radę wyjechać pod górkę na Kerbinie, na Munie/Minmusie śmiga aż miło]. Posiada pakiet podstawowych narzędzi badawczych [jeszcze ze wczesnej kariery na ETT].







15
Modyfikacje / Odp: Space Launch System Part Pack
« dnia: Czw, 26 Lis 2015, 21:10:39 »
To tylko przerywnik, przewijaj dalej

Strony: [1] 2 3 ... 8