Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wawrzyn

Strony: [1] 2 3 ... 18
1
Gotowe poradniki / Odp: Przydatny trick przy wykonywaniu kontraktów
« dnia: Pon, 11 Sie 2014, 08:17:09 »
@Rogovic - masz Pan rację. Gra wprowadza trochę w błąd, przy małych silniczkach opis zadania mówi o kliknięciu w run test, a przy innych o odpaleniu przez staging, jak sie okazuje -  jest to bez różnicy. Dzięki za radę ;)

2
Gotowe poradniki / Przydatny trick przy wykonywaniu kontraktów
« dnia: Pią, 08 Sie 2014, 17:48:06 »
Nie wiem, czy ktoś gdzieś o tym wspominał, ale pomyślałem, że wrzucę odkryty przeze mnie trikulec.
Załóżmy, że dostajemy kontrakt na wypróbowanie na orbicie (lub w sumie gdziekolwiek) jakiegoś nowego silnika, załóżmy - mainsaila. Nie mamy za dużo części jeszcze, więc wyniesienie go na orbitę może przysporzyć trudności. Ale niekoniecznie. Zadanie zaliczamy odpalając silnik poprzez staging, gra jednak nic nie mówi, że nie można go użyć przypisując do klawisza akcji. Możemy więc śmiało ustawić toggle engine pod jedynką, odpalić go, wynieść się nim na orbitę i dopiero potem użyć spacji, żeby "oficjalnie" odpalić silnik.
A jeśli każdy o tym już wie, to sorka, dawno mnie tu nie było :P

3
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 07 Sie 2014, 22:43:50 »
Witam kolegów po dłuższej nieobecności ;) Piszecie, że Małpy mało zrobiły, ale jak włączyłem niedawno 0.24 to się złapałem za głowę :D Są zmiany i to spore, patent z kontraktami jest przedni, co do optymalizacji, to nie wiem do końca, bo zmieniłem system, lecz gra śmiga o niebo lepiej. Do tego doszły jakieś asteroidy i mechaniczna łapka. Z jednym natomiast się zgodzę - mało (czytaj: praktycznie wcale) nowych części. Ja nie chcę modować gry, ja chcę, żeby ona miała wszystko w sobie, spójne graficznie i stylistycznie. Póki co to tyle, idę latać ;)

4
Modyfikacje / Odp: Planet Factory - nowe planety i księżyce (download)
« dnia: Pon, 18 Lis 2013, 10:41:13 »
Stabilnosc tej gry na roznych systemach i roznych konfiguracjach to temat rzeka, tutaj wszystko zalezy od szczescia wlasciwie :D moze po przesiadce na nowe unity bedzie lepiej.

5
Rakiety / Odp: Zbiornikowiec (prezentacja i orbitacja w 10 fotkach)
« dnia: Czw, 14 Lis 2013, 23:19:28 »
Zgadzam się, ta metoda wymaga więcej pracy przy projektowaniu i przede wszystkim skupienia. Ale kluczem do sukcesu jest takie zamontowanie zbiorników, żeby podczas gravity turn i odrzucania zbiorników zachować symetrię. Tzn trzeba to tak poukładać, że jeśli mamy 6 zbiorników i odrzucamy dwa, to patrząc od przodu (góry) mamy dwa na dole i dwa na górze, a nie w sekwencji jeden-dwa-jeden. O wiele łatwiej jest wtedy zapanować nad maszyną. No i trzeba też zmyślnie porozmieszczać rcsy. A wystarczy zamontować separatrony i nie trzeba się martwić, że coś nam gdzieś zahaczy.
Oczywiście nic i tak nie zadziała od razu i metoda prób i błędów jest na porządku dziennym :D No ale ograniczamy w ten sposób ilość części, zbiorników, dupereli... W sumie co ja się rozpisuje, jeśli wynosi to co trzeba, to jak komu wygodnie :D

6
Rakiety / Odp: Zbiornikowiec (prezentacja i orbitacja w 10 fotkach)
« dnia: Czw, 14 Lis 2013, 23:04:31 »
7 tych białych zbiorników to tak jak 3,5 pomarańczowego, więc żeby to wynieść na orbitę, to raczej nie potrzeba tylu zbiorników z paliwem. Skutecznie zastosowany asparagus na kilku mainsailach i kombinacja pomarańczowych z 3 standardowymi silnikami zeżarłaby mniej paliwa.
Ale tutaj łatwo wpaść w błędne koło, paliwo swoje też waży i kluczem jest odpowiednie dobranie mocy silników i potrzebnego paliwa do masy ładunków.

Post scalony: Czw, 14 Lis 2013, 23:07:24
Poczytaj sobie o schematach spalania paliwa (tzw. asparagus), bo tutaj chyba zamontowałeś wszystko na pałę, żeby spalało się jednocześnie. Chodzi o zastosowanie tych żółtych przewodów paliwowych. Ułatwi Ci to wynoszenie ładunków na orbitę ;)

7
Modyfikacje / Odp: Planet Factory - nowe planety i księżyce (download)
« dnia: Czw, 14 Lis 2013, 22:34:17 »
Miałem ten sam problem kiedy wklejałem osobno plik plugin do folderu plugin a resztę do pluginData. Ale poczytałem zagramaniczne fora i ktoś radził, żeby wkleić cały folder "Planet Factory" do folderu GameData i problem zniknął. Jeśli wszystko zrobisz jak należy, to w tym okienku pojawi się obrazek planety z nazwą moda. W Planet Factory powinieneś mieć plik .dll i folder plugin data, w którym są tekstury planet.

8
Poproś o pomoc / Odp: Pytanie o dokowanie
« dnia: Czw, 14 Lis 2013, 21:40:04 »
Można, ale należy pamiętać, żeby je połączyć w taki sposób, jak na orbicie, jeden trzeba odwrócić. Potem klikasz prawym i undock. Tylko musisz je odpowiednio dopasować, żeby jeden nie wchodził w drugi bo dupa zbita. Zbuduj jakiś prototyp, ustaw na wyrzutni i sprawdź, czy działa.

9
Poproś o pomoc / Odp: Pytanie o dokowanie
« dnia: Czw, 14 Lis 2013, 21:35:13 »
Oczywiście najłatwiej zadokować największe clamp-o-trony, więc do nauki nadają się idealnie. Warto zbudować niewielkie rakietki i zamontować je przy pomocy odpowiednich przejściówek. Kolejna wskazówka, doki mają magnesy, więc się do siebie przyciągają, jeśli znajdą się w niewielkiej odległości, ale zawsze staraj się podlatywać centralnie na wprost dokiem do doku, inaczej całość zacznie się gibać i będziesz musiał wycofać pojazd i robić ponowne podejście.

10
Modyfikacje / Odp: Planet Factory - nowe planety i księżyce (download)
« dnia: Czw, 14 Lis 2013, 21:29:00 »
Poprawiony.
@Amadi - rozpakowałeś folder najpierw? Podczas wczytywania gry powinno pojawić się okienko, w którym możemy zaznaczyć lub odznaczyć wczytanie moda do gry. Domyślnie jest ono ZAZNACZONE, więc nic tam nie zmieniamy. I to tyle powinno hulać, mi hula, innym chyba też, więc wszystko gra i buczy.

11
Modyfikacje / Planet Factory - nowe planety i księżyce (download)
« dnia: Wto, 12 Lis 2013, 01:51:00 »
Planet Factory Mod


Planet Factory Mod to addon dodający do naszego układu aż 9 nowych ciał niebieskich. Są to:


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ablate

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ascension

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Inaccessable

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Sentar

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Thud

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Erin

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Pock

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ringle

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Skelton

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Jak to wypada w praniu można luknąć tutaj: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

A zassać tutaj: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Folder wklejamy do "game data", włączamy grę, wchodzimy na "widok mapy" (m), tabujemy sobie żeby obejrzeć nowe planety, wycieramy ślinę, eksplorujemy nowe światy :D

 Nauka póki co nie funkcjonuje i podobno na niektóre obiekty ciężko dolecieć na stockowych częściach, co doświadczonych graczy na pewno ucieszy.
Miłego zwiedzania :)

12
U Scota znalazłem taki oto filmik prezentujący mod dodający sporo nowych planet do zwiedzenia. Bawił się już ktoś tym? Wygląda całkiem profesjonalnie i zachęcająco.



13
Poproś o pomoc / Odp: Problemy z kółkami w 2.2
« dnia: Pon, 11 Lis 2013, 23:01:20 »
Jak dla mnie, to po prostu chłopak źle ustawił części, albo wymyślił sobie taką konstrukcję, że kół nijak nie da się w zaplanowany sposób zamontować. Sam nieraz dostaję szewskiej pasji, bo mam jakiś tam koncept, ale gra nie pozwala mi na posklejanie części tak, jak bym tego chciał :D Ale do manipulowania częściami, jak powiedział Oli, (shift+)q,w,e,a,s,d.
Kolejnym aspektem jest fakt, że gra inaczej narzuca symetrię w VAB i SPH. Może tu jest problem. Nie montuj kilku kół naraz w symetrii, zrób to POJEDYNCZO.

14
No cóż... Po pierwsze primo, muzyka pasuje jak pięść do nosa i pogwałciła me uszy. Po drugie primo, konstrukcja jakoś nie zachwyca. I po trzecie primo - ultimo - Twój sprzęt raczej średnio się nadaje do nagrywania filmów z Kerbali, bo płynności to tutaj nie ma. No ale jeśli sprawia Ci to frajdę, to nagrywaj ;)

15
Dyskusje ogólne / Re: [SPOILER] Lista Easter eggów ( anomali )
« dnia: Pon, 11 Lis 2013, 13:24:06 »
Stara baza (jeszcze z 0.20) z częściami wycofanymi z obiegu zalegającymi w hangarze :D

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Strony: [1] 2 3 ... 18