Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wawrzyn

Strony: 1 [2] 3 4 ... 18
16
Inne gry / Odp: X Rebirth
« dnia: Nie, 10 Lis 2013, 15:36:02 »
Wygląda obiecująco. To jest gra dla singla, czy sieciówka, jak Eve? Bo mnie raczej średnio jarają mmorpg.

17
Propozycje & Uwagi / Odp: Szerokość okna forum.
« dnia: Czw, 31 Paź 2013, 11:39:53 »
U mnie jest tak samo, chyba taka specyfika kodu. Możesz się pobawić powiększeniem strony ctrl+wheel up/down ;)

18
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Wto, 29 Paź 2013, 15:44:07 »
Chyba wyłapałem poważnego babola. Mianowicie chodzi o to samolotowe ustrojstwo do pomiarów atmosfery. Podana wartość punktów nauki nie jest prawidłowa i powinna być podzielona przez 10, bo tyle właśnie dostajemy. Zamiast 60 jest 6, zamiast 140 jest 14 itd. Tyczy się to przesyłu danych, jak i odzyskania próbnika. Może ktoś to potwierdzić, czy tylko u mnie są takie cyrki?

Edit: Nie tyle babol, co niezrozumiałe rozwiązanie. Punkty nauki na koniec mnożą się przez tzw data value, czyli jeśli dane są bezużyteczne, to mnożnik wynosi 0.1, stąd ze 140 robi się 14. Różnice w liczbach widać też przy użyciu sejsmografu. Trochę to bez sensu, bo nie wiemy, jaką wartość ma dany eksperyment przed zakończeniem misji.

19
Odnośnie tego czujnika samolotowego... Mam z tym dziwny problem. Zamiast 90% danych przesyła niecałe 10%. Przed startem rakiety próbuję zbadać atmosferę - 60 punktów. Wysyłam, czekam i pojawia się komunikat, że dodano 5.4 punktu. Co jest nie ten teges? Próbowałem z różnymi antenami i zawsze to samo.

EDIT: To chyba jest babol. Ten wihajster podaje złe wartości, pomnożone przez 10. Zamiast 140 jest 14 itd. Więc proponuję uwzględnić tę informację w poradniku.

EDIT 2: Nie tyle babol, co niezrozumiałe rozwiązanie. Punkty nauki na koniec mnożą się przez tzw data value, czyli jeśli dane są bezużyteczne, to mnożnik wynosi 0.1, stąd ze 140 robi się 14. Różnice w liczbach widać też przy użyciu sejsmografu. Trochę to bez sensu, bo nie wiemy, jaką wartość ma dany eksperyment przed zakończeniem misji.

20
Bo, nie wiedzieć czemu, nie pokazuje go w nieprzeczytanych :P

21
Przydałoby się zrobić listę, gdzie i jak reagują próbniki. Glut np. inaczej reaguje w atmosferze, na orbicie, wysoko nad Kerbinem, wysoko nad Munem, nisko nad Munem, w przestrzeni kosmicznej na okołosłonecznej, nad Duną robi się czerwony (wg opisu :D), itd. No i squad powinien dostać kopala w dupala za to, że dodał taki bajer a nie ma możliwości przejrzenia zdobytych odkryć (coś na zasadzie acziwmentów)! No chyba, że jeszcze tej opcji nie znalazłem :D

22
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pią, 25 Paź 2013, 20:39:35 »
   Kiedy Kerbale przestały mnie cieszyć i zająłem się zaległościami w innych grach przypadkowo dowiaduję się, że wyszło .22. I co? I znowu gram jak głupi. Mówcie, co chcecie, ale w końcu jest po co grać. Fakt, system nie jest doskonały a badania uproszczone, ale teraz wysyłanie jakiejś misji ma cel i sens. Jeśli chcemy "zarobić" na nowe części, to musimy się postarać, żeby nasza maszynka wróciła cało na Kerbin. Biorąc pod uwagę ograniczony zasób części i potrzebę zainstalowania dodatkowych modułów badawczych daje nam to sporą dozę główkowania. Nigdy wcześniej nie jarałem się tak bardzo, że doleciałem na Minmus i wróciłem stamtąd w jednym kawałku idealnie zaprojektowaną rakietą. I papa się cieszy na myśl o nowych upgradach w drzewku, i poszerzamy możliwości, i mamy nowe zabawki... Miodzio.
   Reasumując - obecną aktualkę oceniam na solide 9.9/10. Dlaczego? Ano bo znowu wciągnęła mnie ta gra, dała powód, żeby w nią grać i wyznaczać sobie nowe cele. Jest słodziasznie. Odejmuję 0.1 za wciąż kulejącą optymalkę, ale do tego już się przyzwyczailiśmy :D

23
Inne gry / Odp: Don't Starve czyli jak przetrwać w dzikiej dziczy.
« dnia: Pon, 30 Wrz 2013, 23:46:16 »
Da się zbudować coś w rodzaju bazy. Możemy tam mieć maszynki do wynajdywania lepszych rzeczy, wspomniane farmy, posadzone krzaki, drzewa, co tam kto lubi, wszystko możemy ogrodzić płotkiem (różne rodzaje w zależności od użytych materiałów), postawić namiot, jest tego trochę. Jednakże gra posiada tryb przygodowy, wystarczy znaleźć odpowiedni portal i będziemy się zmagać z zadaniami rzucanymi nam przez mrocznego Maxwella.
Ja póki co przetrwałem jakieś dwa tygodnie, zawsze zapuszczę się w jakieś niegościnne strony i coś mnie zaciuka :D Znalazłem też w/w portal, więc próbuję swoich sił w tym trybie a warto odblokować 2 dodatkowe postaci.

A Rock tam chyba w jakąś starszą wersję pociska. Tutaj updaty wychodzą średnio co 3 tygodnie :)

24
Inne gry / Don't Starve czyli jak przetrwać w dzikiej dziczy.
« dnia: Nie, 29 Wrz 2013, 21:08:14 »
   Kolejna gierka, która mnie wessała ostatnimi czasy to Don't Starve. Prosta, rysunkowa grafa i generowane losowo światy sprawiają, że dwa podejścia nigdy nie będą takie same. A o co chozi? Ano o to, żeby przetrwać jak najdłużej, nie dać się zeżreć, zabić, nie paść z głodu, zimna, czy nie zginąć w ciemnościach nocy.
   Zaczynamy zabawę i nie mamy nic, więc na początek musimy znaleźć coś, żeby przetrwać noc. Znajdziemy patyki, krzemienie i już mamy siekierę. Jak mamy siekierę, to możemy sobie narąbać drewna i rozpalić ognisko, na którym możemy upichcić zebrane wcześniej jagody, warzywka, czy co tam jeszcze udało nam się zdobyć. Proste? Taaa, do czasu aż nadejdzie zima.
   Musimy dbać nie tylko o zdrowie i pełny żołądek podopiecznego (tych jest kilka do wyboru a kolejnych odkrywamy wraz z postępami w grze), ale także o jego zdrowie psychiczne. W przeciwnym razie z ciemności zaczną wyłaniać się potworne halucynacje gotowe nas dopaść podczas chwili nieuwagi.
   
Filmik wprowadzający:

I gameplay:

25
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Grasshopper
« dnia: Pon, 09 Wrz 2013, 16:34:39 »
Krowy mnie rozwaliły :D Jak nie poleci, to będzie przynajmniej nowa atrakcja w lunaparku :D

26
Dyskusje na dowolne tematy / Program kosmiczy - zady i walety.
« dnia: Pon, 09 Wrz 2013, 16:28:12 »
Pytanie do dyskusji na licencjat z filologii angielskiej - Czy uważasz, że prowadzenie programu kosmicznego ma jakiekolwiek wartości, skoro istnieje dziś tak wiele innych problemów? :D

  Nie śpimy, robimy burzę mózgów! :D

27
Dyskusje na dowolne tematy / Gra, która wessała Cię najbardziej.
« dnia: Nie, 08 Wrz 2013, 01:01:08 »
   Do założenia tego tematu skłoniła mnie ostatnia sesja z Falloutem. Historia prosta, aczkolwiek ciekawa, swego czasu, po zakupie nowego lapka zapodałem sobie Fallouta Trójeczkę. Było to bez mała ze 4 lata temu. Gierka mnie urzekła, pochłonęła i spędzałem przy niej kilka godzin po przyjściu z pracy. Los jednak chciał, że nie ukończyłem jej, jakoś po drodze pojawiły się inne gry, a gdy chciałem do niej wrócić, okazało się, że moje sejwy jakimś dziwnym trafem poszły się kochać.
   Minęło trochę czasu, na rynku ukazało się New Vegas. Kumpel ściągnął z sieci "kopię zapasową", więc postanowiłem powtórnie zanurzyć się w uniwersum Fallouta. Jednakże zmiana scenerii z postapokaliptycznego Waszyngtonu na pustynię Mojave nie przypadła mi do gustu. Pograłem chwilę, po czym gra powędrowała do kosza.
   Upłynęło kolejne kilka lat i zapragnąłem znów zagrać w grę, która zaoferuje mi ciekawy świat do eksploracji. Światła reflektorów ponownie padły na F3. Tym razem udało mi się ją ukończyć, ponownie mnie zachwyciła, ponownie poświęciłem jej kilkadziesiąt godzin życia. W tym samym czasie będąc na "posiedzeniu" i przeglądając stare numery PSX Extreme natknąłem się na recenzję New Vegas. Ponownie napaliłem się jak szczerbaty na suchary. Tym razem postanowiłem, że nie odpuszczę tak lekko! Udałem się na poszukiwania do galerii handlowej i przemierzając bezkresne czeluście empików, saturnów i mediamarktów znalazłem NW w przystępnej cenie trzech i pół dyszki.
   Druga sesja z tą grą mnie wessała jak odkurzacz. Tym razem westernowe podejście do tematu zapodało mi takiego ciosa w czachę, że nie mogłem się pozbierać! Zagłębiając się kilkadziesiąt godzin w rozgrywkę gra pokazała pazur, udowodniła, że nie jest dziecinnie prosta, jak poprzedniczka, a mnogość wyborów i ich wpływ na świat przedstawiony wprost zdumiewa!
   FNV zdecydowanie jest grą, którą mogę postawić na półce obok Final Fantasy VII i wrócić do niej za lat kilka i bawić się równie przednio, jak za pierwszym (drugim) razem.

   A Jakie są Wasze ukochane gry? Takie, które zawładnęły waszymi życiami na długie godziny, zniszczyły fabułą i zmieniły rozgrywką? Piszcie i dzielcie się z gawiedzią.

ps. teraz wiecie, dlaczego ostatnimi czasy jestem raczej nieobecny na forum :D
   

28
Dyskusje na dowolne tematy / Rundka wokół Ziemi na ISS
« dnia: Sob, 31 Sie 2013, 13:00:40 »
Jak bym obejrzał takie widoki na żywo, to spokojnie mógłbym potem udać się na tamten świat.

#t=137

29
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Filmoteka Sci-Fi Człowieka
« dnia: Pią, 30 Sie 2013, 22:53:25 »
   Najfajniejsze w tym filmie jest to, że nie mając pierdylionowego budżetu, jak np. Elizjum, czy Grawitacja, postawił na realizm i formę dokumentu, czy też właśnie "raportu". A więc mamy tutaj start faktycznej jednostki, prawdziwe ujęcia Ziemi czy Jowisza z kosmosu, oglądając newsa z tv przyłapałem się, że czytam informacje z paska na dole, brak jakichś znanych aktorów (może poza gościem z Dystryktu 9 i faceta, co grał Blomkvista z oryginalnej serii Millenium) i surowość wykonania moim zdaniem wyszedł temu filmowi tylko na dobre. No i fajnie się patrzy na panią oceanolog, urodziwa. Ale nic dziwnego, w końcu to polska aktorka/modelka :D
   

30
Humor / Adaptacja - trudna rzecz
« dnia: Czw, 22 Sie 2013, 15:06:35 »
Czasem człowiekowi ciężko przyzwyczaić się do nowych warunków. Szczególnie jeśli wraca z kosmosu na Ziemię :D


Strony: 1 [2] 3 4 ... 18