Autor Wątek: Jak wygrywać mody do ksp 1.05  (Przeczytany 11878 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pią, 29 Sty 2016, 21:12:05
Odpowiedź #15

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Najnowsza jest 1.0.5
Nie mam obecnie zainstalowanej gry, niedługo będzie nowa wersja i na to czekam.
I moda też tego nie znam.
« Ostatnia zmiana: Pią, 29 Sty 2016, 21:14:12 wysłana przez Wielki Piotr »

Pią, 29 Sty 2016, 21:44:23
Odpowiedź #16

Offline kokomono

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
W Kax nie kręcą mi się śmigła ale silniki dają ciąg.

Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka


Reklama

Odp: Jak wygrywać mody do ksp 1.05
« Odpowiedź #16 dnia: Pią, 29 Sty 2016, 21:44:23 »

Pią, 29 Sty 2016, 22:11:34
Odpowiedź #17

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Reinstaluj Kerbal Space Program, nie wiem co może być nie tak.
Powiem tyle że ja nigdy nie instalowałem modów takich jak:
Infernal robotic, KAX, KAS, KIS, ale są użytkownicy co się w tego typu modach lubują.
« Ostatnia zmiana: Pią, 29 Sty 2016, 22:14:36 wysłana przez Wielki Piotr »

Pią, 29 Sty 2016, 22:40:22
Odpowiedź #18

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Na przyszłość:
Do instalacji modów polecam taki program jak ckan, rozwiązuje zależności, wszystko konfiguruje, idealny do dodawania i usuwania modów:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: Jak wygrywać mody do ksp 1.05
« Odpowiedź #18 dnia: Pią, 29 Sty 2016, 22:40:22 »

Pią, 29 Sty 2016, 23:42:30
Odpowiedź #19

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
W Kax nie kręcą mi się śmigła ale silniki dają ciąg.

Zaktualizuj plugin firespitter.dll i powinno śmigać.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Sob, 30 Sty 2016, 03:47:39
Odpowiedź #20

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Jedź zgodnie z instrukcją, oba mody wykorzystuję i nie mam z nimi żadnych problemów, firespitter jest zawarty w KAXie, napewno używasz aktualnej wersji a nie jakiegoś parszywego pirata? Jeśli jednak pirarujesz i nie jesteś na tyle ogarem, żeby rozpoznać która wersja jest do której wersji, to sio z forum.

Reklama

Odp: Jak wygrywać mody do ksp 1.05
« Odpowiedź #20 dnia: Sob, 30 Sty 2016, 03:47:39 »

Sob, 30 Sty 2016, 10:43:33
Odpowiedź #21

Offline Wonsz

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
A co z najważniejszym pytaniem?
Grasz na wersji 32 bity czy 64?

Pon, 01 Lut 2016, 19:36:20
Odpowiedź #22

Offline kokomono

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
64

Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka


Reklama

Odp: Jak wygrywać mody do ksp 1.05
« Odpowiedź #22 dnia: Pon, 01 Lut 2016, 19:36:20 »

Pon, 01 Lut 2016, 21:31:11
Odpowiedź #23

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
Czyli kolego powtórzę słowa pana K.
"Sio z forum"!!!
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Sobol - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Pon, 01 Lut 2016, 22:34:15
Odpowiedź #24

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Uwielbiam takich ludzi, głupiego moda nie umie zainstalować, ale obejście na 64 bity (nie wiadomo po co) oczywiście zainstalowane...

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
firespitter jest zawarty w KAXie
To prawda, ale mógł być też w innym modzie, który zainstalował po KAXie, nadpisał i nie bangla. Mówię z autopsji, niby wszystkie mody na 1.0.5, ale działało tylko na firespitterze od KAX :D
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: Jak wygrywać mody do ksp 1.05
« Odpowiedź #24 dnia: Pon, 01 Lut 2016, 22:34:15 »