Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Mody => Problemy z modyfikacjami => Wątek zaczęty przez: kokomono w Pią, 29 Sty 2016, 17:23:54
-
Gdy wgram do tej wersji mod taki jak np. Infernalrobotic to mam wszystkier party, ale nie działają .
-
A jak wgrywasz je teraz?
-
polecam wgrać sobie najpierw mózg, bo ta gra to dla myślących.
pozdrawiam :)
-
Prawie zawsze wkleja się do folderu GameData
Tu jest film co dużo ci wyjaśni:
https://www.youtube.com/watch?v=hBFouDUubnc
Jak coś innego się dzieje z modami to napisz DOKŁADNIE co.
Poziom niektórych komentarzy nie warty nawet splunięcia
-
Mod wgrywam do game data, jest to mod Infernalrobotic, i gdy wchodzę do gry to mam wszystkie części ale nie działają czyli np.nie kręcą się nie ruszają.
Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka
-
Nie znam osobiście moda, ale sądzę że do poruszania częściami potrzebujesz otworzyć okienko moda, często jest zminimalizowane i go nie widać.
Zobacz na filmy o modzie, może dowiesz się tego czego chcesz.
https://www.youtube.com/watch?v=SGE2K3FeyAg
https://www.youtube.com/watch?v=Qz2nGZq2n4Q
Mody z ruchomymi częściami są jednymi z trudniejszych w obsłudze, przynajmniej z początku tak się wydaje.
-
Miałem Ci już wcześniej i wiem jak się z nim obsługiwać tylko że to okienka nie wyskakują kiedy próbuje je włączyć.
Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka
-
Okienka w ogóle nie ma, czy nie chce się rozłożyć do pełnego rozmiaru?
-
Nie ma naciskał na część A żadne opcje się nie pokazuja
Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka
-
Trudno powiedzieć dokładnie, może masz albo i nie, ale zainstaluj MODULE MANAGER
http://forum.kerbalspaceprogram.com/index.php?/topic/50533-105-module-manager-2618-january-17th-with-even-more-sha-and-less-bug/
Mod powinien działać normalnie, może w opcjach gry trzeba włączyć, ale to raczej rzadkość.
Opcje prawie zawsze są w głównym oknie co grasz, nie trzeba klikać w części.
-
Tam jest dużo plików to je wszystkie trzeba wrzucić do Gamedata?
Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka
-
https://ksp.sarbian.com/jenkins/job/ModuleManager/106/artifact/ModuleManager.2.6.18.dll
To wklej do GameData
-
Nie działa
Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka
[Post scalony: Pią, 29 Sty 2016, 20:37:49]
Jak naciska ppm powinno mi wyskoczyć coś takiego
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160129/219bead84ba788b20182f1616bc59ffe.jpg)
A przy tłoku nic nie wyskakuje
-
Spróbuj nacisnąć klucz podkreślony na pomarańczowo, w dolnym prawym rogu.
I zobacz też to:
https://www.youtube.com/watch?v=Dp7E0yaOPsA
-
A na jakiej wersi gry grasz?
Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka
-
Najnowsza jest 1.0.5
Nie mam obecnie zainstalowanej gry, niedługo będzie nowa wersja i na to czekam.
I moda też tego nie znam.
-
W Kax nie kręcą mi się śmigła ale silniki dają ciąg.
Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka
-
Reinstaluj Kerbal Space Program, nie wiem co może być nie tak.
Powiem tyle że ja nigdy nie instalowałem modów takich jak:
Infernal robotic, KAX, KAS, KIS, ale są użytkownicy co się w tego typu modach lubują.
-
Na przyszłość:
Do instalacji modów polecam taki program jak ckan, rozwiązuje zależności, wszystko konfiguruje, idealny do dodawania i usuwania modów:
http://forum.kerbalspaceprogram.com/index.php?/topic/87873-the-comprehensive-kerbal-archive-network-call-for-mod-participation/ (http://forum.kerbalspaceprogram.com/index.php?/topic/87873-the-comprehensive-kerbal-archive-network-call-for-mod-participation/)
-
W Kax nie kręcą mi się śmigła ale silniki dają ciąg.
Zaktualizuj plugin firespitter.dll i powinno śmigać.
-
Jedź zgodnie z instrukcją, oba mody wykorzystuję i nie mam z nimi żadnych problemów, firespitter jest zawarty w KAXie, napewno używasz aktualnej wersji a nie jakiegoś parszywego pirata? Jeśli jednak pirarujesz i nie jesteś na tyle ogarem, żeby rozpoznać która wersja jest do której wersji, to sio z forum.
-
A co z najważniejszym pytaniem?
Grasz na wersji 32 bity czy 64?
-
64
Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka
-
Czyli kolego powtórzę słowa pana K.
"Sio z forum"!!!
-
Uwielbiam takich ludzi, głupiego moda nie umie zainstalować, ale obejście na 64 bity (nie wiadomo po co) oczywiście zainstalowane...
firespitter jest zawarty w KAXie
To prawda, ale mógł być też w innym modzie, który zainstalował po KAXie, nadpisał i nie bangla. Mówię z autopsji, niby wszystkie mody na 1.0.5, ale działało tylko na firespitterze od KAX :D