@ShookTea: To jest bodajże to samo co w Planet Factory, czyli jest to cienki dysk "czegoś", przez który statek normalnie przeleci. Niestety, tak zaawansowanych pierścieni nie ma do KSP, one są raczej tylko dla wyglądu, a nie do funkcjonalności.
Cóż, może i racja, więc zmienie inklinacje na 0. Obracanie pierścieni polecam wyłączyć, gdyż wygląda to conajmniej dziwnie. Oto też mój konfig dla pierścieni:
// CustomData
PlanetDres
{
AdditionalData
{
Stock = True
AddAtmoFx = False
AddOceanFx = False
OceanLoadTextures = False
UnlitOcean = False
ModScaledAtmoShader = False
AddRings = True
AddParticles = False
DisableOrbitRenderer = False
Rings
{
Ring
{
Tilt = 29
OuterRadius = 250
InnerRadius = 150
Colour = RGBA(1.000, 1.000, 1.000, 1.000)
LockRot = False
Unlit = False
}
}
}
}
Zapisujemy to pod nazwą Dres.cfg, wgrywamy mod KittopiaTech Ingame Terraforming Tools i w katalogu saveLoad, który znajduje się w głównym katalogu moda wgrywamy plik Dres.cfg. Polecam też pobawić się wartościami, tilt to nachylenie, Colour to chyba wiadomo itd. Najważniejsze to InnerRadius oraz OutterRadius, one określają wielkość pierścieni - InnerRadius to promień od planety do początku pierścieni, OutterRadius to szerokość pierścieni, nie wiem tylko, czy ta wartość określa promień też od planety czy raczej od początku pierścieni, cóż, polecam poeksperymentować. Radzę też zablokować rotację(LockRot na true), bo przy nachyleniu pierścieni ta rotacja wygląda dziwacznie. Ten mod ma o wiele większe możliwości, może też modyfikować oceany, dodawać lub usuwać atmosferę itd. ale to nie o tym temat. A i Neptuna też już dodałem, śmiga jak należy. Był z nim nieco problemy, ale już jest dobrze. Pozostaje mi tylko dodać Trytona i jakiś księżyc dla Urana, bo jest samotny