Autor Wątek: RSS - więcej planet i wygląd planet  (Przeczytany 17684 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 03 Lut 2015, 06:28:29
Odpowiedź #15

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Dokładnie, pierścienie powinny być równoległe do tych pasów które są na powierzchni planety.

Sposób w jaki je dodałeś bardziej przypomina to jak Saturna widzimy z Ziemi ale tutaj nie tylko pierścienie ale też oś obrotu jest przekrzywiona.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

A te chmurki do Tytana skąd masz? ;)


Robson ale tobie cały Kopernicus się gryzł z Camera Tools czy tylko te dodatkowe planety RSS od brainiatora? Bo mnie np. Kopernicus działa bezproblemowo z Camera Tools tylko dodatkowe planety nie działają ale to nie wina CT. Wiem chyba zresztą co zrobić żeby działały.


Wto, 03 Lut 2015, 08:50:01
Odpowiedź #16

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
W sprawie pierścieni...
Zawsze zastanawiało mnie to, jak te pierścienie wyglądają z bliska.
Nie chodzi tu oczywiście o te "prawdziwe" pierścienie, ale te z KSP. Czy to po prostu cienka warstwa "czegoś", czy może jakieś kamyki? Czy statek przelatujący przez pierścień rozbije się, czy przeniknie?

Reklama

Odp: RSS - więcej planet i wygląd planet
« Odpowiedź #16 dnia: Wto, 03 Lut 2015, 08:50:01 »

Wto, 03 Lut 2015, 18:53:53
Odpowiedź #17

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
@ShookTea: To jest bodajże to samo co w Planet Factory, czyli jest to cienki dysk "czegoś", przez który statek normalnie przeleci. Niestety, tak zaawansowanych pierścieni nie ma do KSP, one są raczej tylko dla wyglądu, a nie do funkcjonalności.

Cóż, może i racja, więc zmienie inklinacje na 0. Obracanie pierścieni polecam wyłączyć, gdyż wygląda to conajmniej dziwnie. Oto też mój konfig dla pierścieni:
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
// CustomData

PlanetDres
{
AdditionalData
{
Stock = True
AddAtmoFx = False
AddOceanFx = False
OceanLoadTextures = False
UnlitOcean = False
ModScaledAtmoShader = False
AddRings = True
AddParticles = False
DisableOrbitRenderer = False
Rings
{
Ring
{
Tilt = 29
OuterRadius = 250
InnerRadius = 150
Colour = RGBA(1.000, 1.000, 1.000, 1.000)
LockRot = False
Unlit = False
}
}
}
}

Zapisujemy to pod nazwą Dres.cfg, wgrywamy mod KittopiaTech Ingame Terraforming Tools i w katalogu saveLoad, który znajduje się w głównym katalogu moda wgrywamy plik Dres.cfg. Polecam też pobawić się wartościami, tilt to nachylenie, Colour to chyba wiadomo itd. Najważniejsze to InnerRadius oraz OutterRadius, one określają wielkość pierścieni - InnerRadius to promień od planety do początku pierścieni, OutterRadius to szerokość pierścieni, nie wiem tylko, czy ta wartość określa promień też od planety czy raczej od początku pierścieni, cóż, polecam poeksperymentować. Radzę też zablokować rotację(LockRot na true), bo przy nachyleniu pierścieni ta rotacja wygląda dziwacznie. Ten mod ma o wiele większe możliwości, może też modyfikować oceany, dodawać lub usuwać atmosferę itd. ale to nie o tym temat. A i Neptuna też już dodałem, śmiga jak należy. Był z nim nieco problemy, ale już jest dobrze. Pozostaje mi tylko dodać Trytona i jakiś księżyc dla Urana, bo jest samotny  ;)

 

Problem ze skanowaniem planet

Zaczęty przez krasnoludkolo

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 7908
Ostatnia wiadomość Nie, 15 Lut 2015, 23:18:33
wysłana przez mafia21
Hyperedit planet editor nie czyta .cfg

Zaczęty przez Rambek3545YT

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 3188
Ostatnia wiadomość Nie, 17 Mar 2019, 08:40:56
wysłana przez Rambek3545YT