Autor Wątek: Kapsuła ALCOR i IVA  (Przeczytany 18591 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 18 Mar 2015, 01:54:04
Odpowiedź #15

Offline KnightMoritz

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 93
  • Reputacja: 12
    • Zobacz profil
Może twórca po prostu spieprzył optymalizację moda i coś sie gryzie z OpenGL. Trzebaby pogrzebać w plikach, może da się użyć np. pliku konfiguracyjnego z poprzedniej wersji na aktualnej. Czasami takie proste chamskie lifehacki po prostu działają. Ja tego moda nigdy nie miałem, ograniczałem się do stocka, ew. kas, RSS, prodeduralne części.

Śro, 18 Mar 2015, 02:01:12
Odpowiedź #16

Offline szwedu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aha, no ja w folderze Game data mam 27 plików i folderów o wadze 1,4gb
Ale wszystko działa idealnie poza alcor-em.
Zaciekawiłeś mnie ta podmianą pliku comfig ale potrzebował bym więcej szczegółów.

Reklama

Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« Odpowiedź #16 dnia: Śro, 18 Mar 2015, 02:01:12 »

Śro, 18 Mar 2015, 04:40:46
Odpowiedź #17

Offline szwedu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Właśnie testuje dx11, działa rewelacyjnie, i faktycznie też oszczędza ram, nie wiem czemu we wszystkich wątkach o oszczędzaniu ramu rozmawia się o open gl. Nie dość że alcor w IVA działa płynie to ramu pod dostatkiem, dziękuję za pomoc , zdam raport po testach.

Śro, 18 Mar 2015, 14:37:17
Odpowiedź #18

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Oczywiście że zabytek i oczywiście że wiem lepiej, bo jestem posiadaczem jednej z najlepszych maszyn na forum. A właściwie dwóch. Z Open GL ostatnio korzystałem na komputerze klasy celeron 333mhz czyli pewnie z 15 lat temu, jak nie więcej.

Pozdrawiam chłodno z gimnazjalnej ławy.

a żeby nie było offtopu: Do KSP z większą ilością modów niż 3-4 trzeba naprawdę potężnej maszyny ze względu na toporność Unity. Silnik ten znam aż za dobrze, bo ostatnio dużo na nim pracuję i wiem co to za gówno. Mówisz też, że na dx bez zmian, ale więcej klatek. To jak w końcu?
Ale maszyna w Twojej głowie chyba troszkę szwankuje.
GTX660Ti, na 1366x768 ciągnie mi KSP na stałych 60fpsach z zainstalowanym Visual Enhancement, RSS, i jeszcze kolejnymi 48 modami..

@Drangir Tak OpenGL gryzie się z ekranem. Tzn 1/4 wyświetlacza jest czarna. Wystarczy dopisać -popupwindow i wyłączyć full screen w  grze. Wszystko śmiga, gra jest normalnie na cały ekran, i działa niezależnie od tego czy jest na wierzchu czy nie. Ja mam zawsze muzę w tle, i teraz przy przełączaniu alt+tab zero ścin, a gra nie "zamarza" po przejściu do Google Chrome.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« Odpowiedź #18 dnia: Śro, 18 Mar 2015, 14:37:17 »

Śro, 18 Mar 2015, 16:18:46
Odpowiedź #19

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Z ekranami IVA, nie mówię o tym błędzie.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 18 Mar 2015, 18:51:15
Odpowiedź #20

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Nie jest wcale powiedziane, że DX jest lepszy od OpenGL, obie bilbioteki mają podobną wydajność i dużo zależy od karty graficznej i sterowników. Istnieją gry działające płynniej na OpenGL, niż na DX. Podobno(nie moje zdanie, ja nie robiłem testów) OpenGL sam w sobie jest wydajniejszy(Valve m.in. tak twierdzi), ale to zależy od twórców gry, od karty graficznej i od sterowników. No i inna sprawa, że wsparcie dla OpenGL na Windows jest dość słabe.
« Ostatnia zmiana: Śro, 18 Mar 2015, 18:56:38 wysłana przez kamils096 »

Reklama

Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« Odpowiedź #20 dnia: Śro, 18 Mar 2015, 18:51:15 »

Czw, 19 Mar 2015, 04:40:06
Odpowiedź #21

Offline szwedu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Nie wiem czy tylko u mnie występuje ten problem ale na dx11 hangar i lunch pad mają problem z shaderami/cieniami i czcionka jest nieczytelna. Kombinuje czy to się da jakoś naprawić ale mało kto opisuje taki problem na dx11

Czw, 19 Mar 2015, 08:14:54
Odpowiedź #22

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Przypominam, że jest to temat dotyczący konkretnego moda, a nie o przewadze DX lub OpenGL czy też sprzęcie komputerowym użytkowników.

Reklama

Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« Odpowiedź #22 dnia: Czw, 19 Mar 2015, 08:14:54 »

Czw, 19 Mar 2015, 15:35:49
Odpowiedź #23

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
@Raynus: Masz rację, przepraszam

Co do tego problemu z cieniami, to zakładam, że najnowsze wersje biblioteki DX i najnowsze sterowniki zainstalowane?

Czw, 19 Mar 2015, 15:57:56
Odpowiedź #24

Offline szwedu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Auto Update Windows i nvidia experience chyba załatwiają sprawę aktualizacji tych bibliotek ale zobaczę ręcznie jeszcze. Z czystej ciekawości zmieniłem na -force dx10 ale chyba działa to jak dx9.

Reklama

Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« Odpowiedź #24 dnia: Czw, 19 Mar 2015, 15:57:56 »

Pią, 20 Mar 2015, 10:02:10
Odpowiedź #25

Offline szwedu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Niestety, wszystko aktualne.

Pią, 20 Mar 2015, 21:13:33
Odpowiedź #26

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Dziwna sprawa, ja sam dopiero niedawno przełączyłem się na OpenGL i to tylko z modem RSS i Realism Overhaul, bo u mnie działa lepiej na OpenGL. Na stockowym KSP i wcześniej grałem bez parametrów, czyli na DX i nie miałem tego problemu. Może reinstalacja KSP coś da?

Reklama

Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« Odpowiedź #26 dnia: Pią, 20 Mar 2015, 21:13:33 »

Pią, 20 Mar 2015, 22:09:48
Odpowiedź #27

Offline szwedu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Gdyby stockowy ksp udźwigną 20modow, też bym nie szukam dziury w całym, stockowy ksp to dx9 nie dx11,