Autor Wątek: Kapsuła ALCOR i IVA  (Przeczytany 18593 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 17 Mar 2015, 14:17:15

Offline szwedu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Witam, większość z was spotykają się pewnie z tym podem, ponieważ jest to chyba najbardziej zaawansowana kapsuła do misji tylko IVA. Mój problem polega na strasznie malej ilości klatek z widoku od środka. Miałem przerwę w KSP i ostatnio grałem chyba w 0.23 lub 0.25 jak wprowadzili asteroidy. Wtedy ALCOR działał wyśmienicie , teraz w IVA mam 15 klatek. Czy ktoś miał ten problem i rozwiązał go? Gram na OpenGL 32bit. Problemem nie jest sprzęt, ogólnie mam w ksp 60 klatek przy Maks ustawieniach .

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
« Ostatnia zmiana: Śro, 18 Mar 2015, 00:09:48 wysłana przez szwedu »

Wto, 17 Mar 2015, 15:34:51
Odpowiedź #1

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Wierzymy że masz bardzo potężny komputer, ale mimo wszystko podaj wymaganą przez regulamin specyfikację i użyte mody. Screeny statku i kabiny też mile widziane.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« Odpowiedź #1 dnia: Wto, 17 Mar 2015, 15:34:51 »

Śro, 18 Mar 2015, 00:06:55
Odpowiedź #2

Offline szwedu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Nie chodzi o to czy mam potężny komputer, specyfikacja sama w sobie nic nie mówi, szyderczy użytkowniku Drangir.
Gra działa i działała płynie i przed Updatem nawet w kapsule. Nie mogę doczytać w wątku głównym tej kapsuły gdzie leży przyczyna ale, na pierwszej stronie tego moda jest ankieta , radzę zapoznać się z nią.
Screeny statku ? Do czego , jakiego statku? Wystarczy postawić sama kapsułę.
Screeny kabiny? Myślałem że każda wygląda tak samo.
Mody są nie ważne , bo z nimi lub bez sytuacja się nie zmienia.


i5 750@3,5GHz 8gb ram 1600MHz gtx660Ti OS WIN7
« Ostatnia zmiana: Śro, 18 Mar 2015, 00:10:50 wysłana przez szwedu »

Śro, 18 Mar 2015, 01:03:59
Odpowiedź #3

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Na płynność gry potrafią wpłynąć takie rzeczy jak odpalone Hamachi czy np. Render pojazdu na ekranie. Nie umieściłeś tych informacji w pierwszym poście, więc nie zgrywaj się, i ciesz że to nie Kadaf ci odpisał :P Baalnamib sugeruje wywalenie openGL, ponoć gryzie się z ekranami.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« Odpowiedź #3 dnia: Śro, 18 Mar 2015, 01:03:59 »

Śro, 18 Mar 2015, 01:12:42
Odpowiedź #4

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
A paluszki świerzbią....

STO POMPEK SZEREGOWY! I SŁUCHAĆ SIĘ %@&# PANA KAPITANA!

Śro, 18 Mar 2015, 01:17:33
Odpowiedź #5

Offline szwedu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Lol
Sprawdzę jak to się zachowuje na dx3d bo nie pamiętam i dam znać
« Ostatnia zmiana: Śro, 18 Mar 2015, 01:24:10 wysłana przez szwedu »

Reklama

Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« Odpowiedź #5 dnia: Śro, 18 Mar 2015, 01:17:33 »

Śro, 18 Mar 2015, 01:18:14
Odpowiedź #6

Offline KnightMoritz

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 93
  • Reputacja: 12
    • Zobacz profil
Dawno tu nie pisałem, ale dorzucę od siebie coś - synek, słyszałeś o directX? Ustawiałeś na minimalne detale i sprawdzałeś? KSP lubiło za moich czasów płatać różne figle ludziom, nie wiem jak jest teraz.

Polecam też zmodernizować sprzęt : D 660Ti to już rok temu był zabytkiem.

Śro, 18 Mar 2015, 01:22:19
Odpowiedź #7

Offline szwedu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Synek dobre, nie będę tego ciągną ale jak lubię jak dzieciaki z gimnazjum piszą takie teksty a po drugiej stronie dorosły człowiek no ale...
Wiesz w ogóle po co się korzysta z open gl geniuszu?

Taki zabytek 660ti ze gram sobie w każdą grę bez ograniczeń, ale pewnie wiesz lepiej nie?


Reklama

Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« Odpowiedź #7 dnia: Śro, 18 Mar 2015, 01:22:19 »

Śro, 18 Mar 2015, 01:27:07
Odpowiedź #8

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Z tego co wiem ale trudno mi to teraz zweryfikować, DirectX 11 na niektórych konfiguracjach działa lepiej niż OpenGL w kwestii oszczędzania RAM.

I dostajesz wyłącznie to, co dajesz.

Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 18 Mar 2015, 01:30:50
Odpowiedź #9

Offline szwedu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

I dostajesz wyłącznie to, co dajesz.
Rozwiń tą myśl.

Sprawdziłem, bez zmień między dx3d a opengl, oczywiście więcej klatek ogólnie na d3d.
W kwestii ramu na dx3d po dziesięciu minutach przekracza 3,5g i crash. Dlatego siedzę na opengl z modami.

Reklama

Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« Odpowiedź #9 dnia: Śro, 18 Mar 2015, 01:30:50 »

Śro, 18 Mar 2015, 01:38:38
Odpowiedź #10

Offline KnightMoritz

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 93
  • Reputacja: 12
    • Zobacz profil
Oczywiście że zabytek i oczywiście że wiem lepiej, bo jestem posiadaczem jednej z najlepszych maszyn na forum. A właściwie dwóch. Z Open GL ostatnio korzystałem na komputerze klasy celeron 333mhz czyli pewnie z 15 lat temu, jak nie więcej.

Pozdrawiam chłodno z gimnazjalnej ławy.

a żeby nie było offtopu: Do KSP z większą ilością modów niż 3-4 trzeba naprawdę potężnej maszyny ze względu na toporność Unity. Silnik ten znam aż za dobrze, bo ostatnio dużo na nim pracuję i wiem co to za gówno. Mówisz też, że na dx bez zmian, ale więcej klatek. To jak w końcu?
« Ostatnia zmiana: Śro, 18 Mar 2015, 01:41:19 wysłana przez KnightMoritz »

Śro, 18 Mar 2015, 01:40:37
Odpowiedź #11

Offline szwedu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Oczywiście że zabytek i oczywiście że wiem lepiej, bo jestem posiadaczem jednej z najlepszych maszyn na forum. A właściwie dwóch. Z Open GL ostatnio korzystałem na komputerze klasy celeron 333mhz czyli pewnie z 15 lat temu, jak nie więcej.

Pozdrawiam chłodno z gimnazjalnej ławy.
Jeśli to naskrobałaś poważnie to nie rob tego więcej.
Jak nie poważnie , to też nie pisz więcej.

Reklama

Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« Odpowiedź #11 dnia: Śro, 18 Mar 2015, 01:40:37 »

Śro, 18 Mar 2015, 01:44:48
Odpowiedź #12

Offline szwedu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mówisz też, że na dx bez zmian, ale więcej klatek. To jak w końcu?
Bez zmian w kontekście ALCOR i IVA.
Ogólnie oczywiste że gra chodzi lepiej na dx3d tylko moje mody zabijają ram.

Śro, 18 Mar 2015, 01:47:24
Odpowiedź #13

Offline KnightMoritz

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 93
  • Reputacja: 12
    • Zobacz profil
I tu właśnie może leżeć problem. Unity może nie radzić sobie z OpenGL na konkretnym modzie (kapsuła). Spróbuj złożyć konstrukcję z samych zmodowanych części, bez stocka i sprawdź jak zachowują się fpsy patrząc na "statek". Metodą eliminacji możesz w ten sposób dojść do tego który mod najbardziej przeszkadza.

Z ciekawości, ile masz modów? Bo może ich ilość zabija grę po prostu.

Reklama

Odp: Kapsuła ALCOR i IVA
« Odpowiedź #13 dnia: Śro, 18 Mar 2015, 01:47:24 »

Śro, 18 Mar 2015, 01:51:18
Odpowiedź #14

Offline szwedu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Mialem właśnie pisać że: Tak czy inaczej, ksp bez modow jak i z, w dx3d jak iw opengl tnie w kabinie kapsuły ALCOR, i pomoże chyba jedynie osoba która miała ten problem i go rozwiązała.

Poza tym pisaniem też że jakiś rok temu grałem w ksp (chyba 0.23) i mialem podobną ilość modow, tą sama konfiguracje tylko alcor był w wersji 0.7 teraz jest 0.9 .

Problem leży ewidentnie po stronie samego moda.