Autor Wątek: Subassembly  (Przeczytany 1781 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sob, 15 Lut 2014, 12:59:28

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Mam problem z subassembly. Kiedy skonstruuje sobie np. rakietę nośną i zapisze w subassembly, potem kiedy ją wyciągam to bardzo często przewody paliwowe i kable nie łączą części tylko są przypięte do jednej, jest na to jakiś sposób czy już tak musi być?

Orbity Stacjonarne

Sob, 15 Lut 2014, 13:22:26
Odpowiedź #1

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
Spróbuj inaczej podpiąć te przewody, tak żeby nie przecinały części.


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Reklama

Odp: Subassembly
« Odpowiedź #1 dnia: Sob, 15 Lut 2014, 13:22:26 »

Sob, 15 Lut 2014, 13:36:55
Odpowiedź #2

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Nie przecinają części. Chodzi o to że kiedy zrobię szparaga to potem wszystkie przewody są po rozłączane

Orbity Stacjonarne

Sob, 15 Lut 2014, 13:48:30
Odpowiedź #3

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Taka uroda gry - u mnie kilka rakiet w SA ma wszystkie połączenia, a kilka nie. To zapewne wina błędów zapisu czy coś.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Subassembly
« Odpowiedź #3 dnia: Sob, 15 Lut 2014, 13:48:30 »

Sob, 15 Lut 2014, 14:11:56
Odpowiedź #4

Offline MegaProize

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 197
  • Reputacja: 22
  • King of Skyrim!
    • Zobacz profil
Podbijam kolegę. Mam np.  zapisaną dość ładną antenę do dużych pojazdów. Po wyciągnięciu i przypięciu rury paliwowe które są tam dla ozdoby, łączą się z innymi częściami niż ja ustaliłem. Czasami nawet wystrzeliwują gdzieś w kosmos. Moja rada to nie stosować ich do subassembly, a przypinać taśmy i rury na sam koniec budowy!  :)
" Jeżeli nie mogę czegoś opisać, to to nie istnieje. Wyjątkiem jest Bóg "- Recenzent Ateista


Sob, 15 Lut 2014, 15:12:28
Odpowiedź #5

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Ciekawe czy w 0.24 to poprawią, a tymczasem zastosuje się do rady MegaProizeroize

Orbity Stacjonarne

Reklama

Odp: Subassembly
« Odpowiedź #5 dnia: Sob, 15 Lut 2014, 15:12:28 »

Nie, 16 Lut 2014, 15:10:10
Odpowiedź #6

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Dziwny przypadek, ja też mam rakiete(nawet dwie) z asparagusem w subassembly i działa to bez problemów po wczytaniu.