Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Tutoriale => Poproś o pomoc => Wątek zaczęty przez: Sorad. w Sob, 15 Lut 2014, 12:59:28

Tytuł: Subassembly
Wiadomość wysłana przez: Sorad. w Sob, 15 Lut 2014, 12:59:28
Mam problem z subassembly. Kiedy skonstruuje sobie np. rakietę nośną i zapisze w subassembly, potem kiedy ją wyciągam to bardzo często przewody paliwowe i kable nie łączą części tylko są przypięte do jednej, jest na to jakiś sposób czy już tak musi być?
Tytuł: Odp: Subassembly
Wiadomość wysłana przez: Diakon w Sob, 15 Lut 2014, 13:22:26
Spróbuj inaczej podpiąć te przewody, tak żeby nie przecinały części.
Tytuł: Odp: Subassembly
Wiadomość wysłana przez: Sorad. w Sob, 15 Lut 2014, 13:36:55
Nie przecinają części. Chodzi o to że kiedy zrobię szparaga to potem wszystkie przewody są po rozłączane
Tytuł: Odp: Subassembly
Wiadomość wysłana przez: Drangir w Sob, 15 Lut 2014, 13:48:30
Taka uroda gry - u mnie kilka rakiet w SA ma wszystkie połączenia, a kilka nie. To zapewne wina błędów zapisu czy coś.
Tytuł: Odp: Subassembly
Wiadomość wysłana przez: MegaProize w Sob, 15 Lut 2014, 14:11:56
Podbijam kolegę. Mam np.  zapisaną dość ładną antenę do dużych pojazdów. Po wyciągnięciu i przypięciu rury paliwowe które są tam dla ozdoby, łączą się z innymi częściami niż ja ustaliłem. Czasami nawet wystrzeliwują gdzieś w kosmos. Moja rada to nie stosować ich do subassembly, a przypinać taśmy i rury na sam koniec budowy!  :)
Tytuł: Odp: Subassembly
Wiadomość wysłana przez: Sorad. w Sob, 15 Lut 2014, 15:12:28
Ciekawe czy w 0.24 to poprawią, a tymczasem zastosuje się do rady MegaProizeroize
Tytuł: Odp: Subassembly
Wiadomość wysłana przez: DragonsNightmare w Nie, 16 Lut 2014, 15:10:10
Dziwny przypadek, ja też mam rakiete(nawet dwie) z asparagusem w subassembly i działa to bez problemów po wczytaniu.