Autor Wątek: Problem z poroszuniem rakietą.  (Przeczytany 3875 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 01 Paź 2014, 15:40:06
Odpowiedź #15

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 418
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
To nie wina braku SAS'a, właśnie wypuściłem 1000 ton w kosmos z samym probodobodynem i żadnych problemów nie miałem. U Kapiozana stage świeci na fioletowo. U mnie jak wczytuje pojazd, to przez chwilę jest fioletowa lampka, ale jak już komputer policzy wszystkie elementy, to zapala się na zielono. To musi być coś poważniejszego. Ja bym na przykład wysłał kerbala w pobliże tego statku, aby aby trochę tam polatał w tę i z powrotem. Jak wszystko będzie OK, to znaczy że wina statku, a jak się wykrzaczy, to pewnie wina komputera.
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Śro, 01 Paź 2014, 16:14:54
Odpowiedź #16

Offline Kapiozan

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Mam Rcs ale nie miałem sas'a i koła zamachowego. Ulepszyłem sondę i dodałem sas i koło zamachowe. Wystartowałem i wylądowałem na munie. Przyśpieszyłem czas aby pooglądać sobie wydoki i w pewnym momencie rakieta znów po prostu przestała działać.

Reklama

Odp: Problem z poroszuniem rakietą.
« Odpowiedź #16 dnia: Śro, 01 Paź 2014, 16:14:54 »

Wto, 07 Paź 2014, 19:38:04
Odpowiedź #17

Offline franklyn

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Skąd taka wielka prędkość?

Wto, 07 Paź 2014, 20:00:49
Odpowiedź #18

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Brzmi jak jakiś bug. Sprawdź spójność plików gry jeśli masz wersję Steam lub zainstaluj nowe KSP gdzieś na dysku jeśli gra od Squad. Jakieś mody?
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Problem z poroszuniem rakietą.
« Odpowiedź #18 dnia: Wto, 07 Paź 2014, 20:00:49 »

Pią, 17 Paź 2014, 12:11:52
Odpowiedź #19

Offline Kapiozan

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Stacja orbituję słońce, dlatego prędkość taka duża. Co do modów to mam jedynie na chmurki. Zainstaluje 0.25 może to pomoże.

Pią, 17 Paź 2014, 16:26:34
Odpowiedź #20

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
  • WIENIAWA!
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
U Kapiozana stage świeci na fioletowo. U mnie jak wczytuje pojazd, to przez chwilę jest fioletowa lampka, ale jak już komputer policzy wszystkie elementy, to zapala się na zielono.

Dało mi to do myślenia.

Przede wszystkim, nikt nie zadał podstawowego pytania: Jaki sprzęt ma kolega.

Kapiozan, Przytrzymaj klawisz Windows i wciśnij klawisz R. W okienku, które się wyświetliło, napisz "dxdiag" i wciśnij enter. Jeśli wyświetli ci się okienko z pytaniem o sterowniki podpisane cyfrowo, wciśnij "Tak" lub "Nie", obojętnie. Wyświetli się okno. Spisz stamtąd informacje:
Procesor
Pamięć
Wersja programu DirectX

Być może pamięć RAM jest zapchana i nie może wczytać pojazdu w całości.

Z drugiej strony, znalazłem informacje o momentach, w których pojawia się fioletowa lampa:
1. Gdy załadowałeś pojazd, np. do wystrzelenia go, i fizyka nie została jeszcze w pełni uruchomiona. Kolor zielony powinien pokazać się w ciągu kilku sekund, najpóźniej po minucie.
2. Gdy właśnie przeszedłeś do kolejnej fazy. Zielony powinien wrócić jak w pkt. 1.
3. Gdy wcisnąłeś kombinację Alt+L, która blokuje przechodzenie do kolejnej fazy. Wciśnij jeszcze raz kombinację Alt+L, by odblokować przechodzenie do kolejnej fazy.
Co to za pedał? Co to za biedak? ShookTea skończył się na Projekt Jool!

Reklama

Odp: Problem z poroszuniem rakietą.
« Odpowiedź #20 dnia: Pią, 17 Paź 2014, 16:26:34 »

Pią, 17 Paź 2014, 17:56:06
Odpowiedź #21

Offline typowy gracz

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A więc zaczne od początku. Miałem zamiar na trybie sandboxowym polecieć sobię na minmusa. Wszystko było w porządku. Rakieta zbudowana poleciała, doleciała. Ale w momencie kiedy miałem przyprowadzić hamowanie aby nie wylecieć z strefy grawitacyjnej minmusa moja rakieta zamarła w bez ruchu. Nie mogłem zrobić nic. Ani włączyć silników. Ani ją przekręcać. Nic kompletnie nic. Nie ma na niej Kerbali.
Patrzałem czy może skończył się monopropelant, ale wręcz przeciwnie. Było go więcej niż 75%. Energia była kompletna. Nie mam pojęcia co się stało ale mogę zaznaczyć że nie zdarza mi się to pierwszy raz. Zaczyna mnie to trochę irytować. Nie używam kół zamachowych, ale mogę potwierdzić iż na pewno nie brakuje mi prądu,paliwa, ani monopropelantu.

Miałem coś takiego po warpie. Wyjdź do centrum kosmicznego potem do tego budynku z antenami i do tego statku który nie działał
Mam nadzieję że pomogłem :-)

Pią, 17 Paź 2014, 21:44:02
Odpowiedź #22

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Być może pamięć RAM jest zapchana i nie może wczytać pojazdu w całości.
Przy ładowaniu gry wszystko ładuje się do RAMu, więc nie ma opcji by było tak jak piszesz. Jeśli podczas gry RAM się kończy, pojawia się czarny ekran i wita nas pulpit.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: Problem z poroszuniem rakietą.
« Odpowiedź #22 dnia: Pią, 17 Paź 2014, 21:44:02 »

Śro, 22 Paź 2014, 21:46:28
Odpowiedź #23

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 418
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
Proszę sobie wyobrazić, że właśnie doznałem tegoż buga. Ćwiczyłem sobie dokowanie z Raster Prop Monitor i pomyślałem, że skoro mam jeszcze trochę paliwka, to polecę sobie na muna, bo od kilku wersji KSP go nie odwiedzałem. Po odpaleniu impulsu przyspieszyłem czas i po zwolnieniu go, wszystko było OK, Ale gdy wyhamowałem i zdeorbitowałem lądownik, po krótkim warpie model przestał reagować. Różowa (czy tam fioletowa) lampka mimo zapasów energii (WARPx1). Na pokładzie miałem trzech Kerbali, jednym wyszedłem na zewnątrz, ale gdy już był na drabince to nie mogłem go kontrolować, tak jak by zastygł w miejscu. Jedyne co mogłem zrobić, to przełączać się między Kerbalami.
Wersja 0.25
Na razie nie zabrałem się za wyjaśnienie tego fenomenu.


Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Czw, 23 Paź 2014, 05:45:45
Odpowiedź #24

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Mi w takich sytuacjach pomaga powrót do Space Center, potem wybieram Tracking Station, i ponownie wybieram statek, którym leciałem.

Reklama

Odp: Problem z poroszuniem rakietą.
« Odpowiedź #24 dnia: Czw, 23 Paź 2014, 05:45:45 »

 

Rakieta na Mun.

Zaczęty przez Wieczor

Odpowiedzi: 16
Wyświetleń: 6172
Ostatnia wiadomość Wto, 26 Lis 2013, 01:15:17
wysłana przez Drangir
Rakieta

Zaczęty przez bartekxseo

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 2404
Ostatnia wiadomość Sob, 14 Mar 2015, 21:16:09
wysłana przez bartekxseo
Rakieta nośna :)

Zaczęty przez norbikx1

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 2677
Ostatnia wiadomość Śro, 13 Mar 2013, 22:17:28
wysłana przez norbikx1
Rakieta wynosząca

Zaczęty przez LinQ

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 1652
Ostatnia wiadomość Śro, 03 Kwi 2013, 21:54:43
wysłana przez luko11
Rakieta międzyplanetarna

Zaczęty przez Zerdzio

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 2057
Ostatnia wiadomość Nie, 17 Lut 2013, 21:40:17
wysłana przez Zerdzio