Przy pomocy paru osób z forum oficjalnego rozgryzłem to już. Po prostu model tarcia w grze jest baaardzo prymitywny. I jedyne co można zrobić to wejść w plik cfg i zmienić wartości torque czyli momentu obrotowego przykładowy kod :
torqueCurve
{
key = 0 800 0 0
key = 3 160 0
key = 20 80 0 0
key = 130 0 0 0
}
pierwsza liczba to prędkość, druga to moment obrotowy, pozostałe 2 są mi niewiadome, ale wszędzie jest zero
Czyli słowem wyjaśnienia dla podanego przykładu przy prędkości zero mamy moment na kole 800 jednostek, przy prędkości 3m/s będzie on już wynosił 160 jednostek, przy 20m/s 80 i przy 130m/s spadnie do zera. Oczywiście zmiany momentu są liniowe.
Do podobnych eksperymentów z pomniejszaniem części polecam mechjeba. Na podanym kodzie łazik na prostej rwie jak rakieta, a pod górkę ledwo podjeżdża, a mechjeb ma fajną funkcję gdzie wstukujemy prędkość i on nam ją utrzymuje bo łazik potrafi mieć przyśpieszenie 4-5m/s2
edit: Niestety górki maks 25 stopni, przy większych zachowuje się jak samochód na lodzie.
Pozdrawiam !
[Post scalony: Śro, 06 Sie 2014, 09:28:52]
Przyczepność zwiększa się po zmianie parametrów minimum_Drag i maximum_drag, ja ustawiłem 1.3 i 1.5 ale wszystko zależne od łazika.
Problem uważam za rozwiązany
« Ostatnia zmiana: Śro, 06 Sie 2014, 09:28:52 wysłana przez angorek »
Zapisane
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !