Ostatnia wersja KSP na której działał mod Planet Factory to bodajże 0.23.5. Nikt się już nim niestety nie zajmuje więc nie odpalisz go raczej na 0.25. 
Zwykły "PlanetFactoryNov7" mi działa, nawet przed chwilą patrzyłem, chyba że chodziło ci o coś innego.
Za to "PlanetFactoryCE" mi coś nie czyta. Więc planet też nie czyta.
[Post scalony: [time]Czw, 23 Paź 2014, 13:53:05[/time]]
Ostatnia wersja KSP na której działał mod Planet Factory to bodajże 0.23.5. Nikt się już nim niestety nie zajmuje więc nie odpalisz go raczej na 0.25. 
Zwykły "PlanetFactoryNov7" mi działa, nawet przed chwilą patrzyłem, chyba że chodziło ci o coś innego.
Za to "PlanetFactoryCE" mi coś nie czyta. Więc planet też nie czyta.
Działa!
Trzeba ściągnąć plik "PlanetFactoryJan6" a nie "PlanetFactory-PlanetFactoryCE". Potem można wgrywać kolejne systemy planetarne z "
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ". Zadziałało bez problemów. W czasie gry również nie dzieją się rzeczy nieporządane, np. nie wyrzuca do pulpitu wtedy gdzie zwykle to robi, czyli w czasie przełączania się miedzy menu itp. Ale nie wiem jak z resztą, np. koło planety.
Układ słoneczny jest wielki, a nowe planety wyglądają na realistyczne (nienawidzę "bajkowych" planet w modach KSP) + dodatkowo zostają stare planety z Planet Factory. Planet jest tak dużo że można nawet przerobić kilka na odległe planetoidy czy planety karłowate np. Sedna, obiekty Pasa Kuipera (marzenie) gdyż posiadamy już pliki które można modyfikować a nie tworzyć od nowa.
Wszystko to na wersji 0.25