Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Tutoriale => Poproś o pomoc => Wątek zaczęty przez: Wielki Piotr w Śro, 22 Paź 2014, 23:09:10

Tytuł: Hercules, Titan and Hypatos PlanetFactory:CE Systems
Wiadomość wysłana przez: Wielki Piotr w Śro, 22 Paź 2014, 23:09:10
Witam
Nie mogę sobie poradzić z instalacją moda "Hercules, Titan and Hypatos PlanetFactory:CE Systems"
(na planety). Wydaje się on naprawdę dobry.
Wiem że trzeba zainstalować "PlanetFactoryCE" pod owego moda
Choć zwykły "PlanetFactoryNov7" chodzi mi bez problemów i instalacja jest prosta. To z ""PlanetFactoryCE" postępuje tak samo, nie widać efektów. Nie pokazuje się też "blaszka" z Planet Factory.
Podam jeszcze oryginalną stronę:"http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/69058-Yaeah-s-PlanetFactory-CE-Systems%28With-Rings%21%29"
Wklejam planety wg. ścieżki ale nie ma ich bo, nie ma też PlanetFactoryCE, pod zwykłym PF nie działa.
Proszę o pomoc jeśli wiecie co robić, forum wzbogaci się o kolejne czysto techniczne informacje, które zapewne komuś innemu pomogą. :D
Tytuł: Odp: Hercules, Titan and Hypatos PlanetFactory:CE Systems
Wiadomość wysłana przez: Maciuś w Śro, 22 Paź 2014, 23:11:35
Ostatnia wersja KSP na której działał mod Planet Factory to bodajże 0.23.5. Nikt się już nim niestety nie zajmuje więc nie odpalisz go raczej na 0.25.   :(
Tytuł: Odp: Hercules, Titan and Hypatos PlanetFactory:CE Systems
Wiadomość wysłana przez: Wielki Piotr w Śro, 22 Paź 2014, 23:19:00
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ostatnia wersja KSP na której działał mod Planet Factory to bodajże 0.23.5. Nikt się już nim niestety nie zajmuje więc nie odpalisz go raczej na 0.25.   :(

Zwykły "PlanetFactoryNov7" mi działa, nawet przed chwilą patrzyłem, chyba że chodziło ci o coś innego.
Za to "PlanetFactoryCE" mi coś nie czyta. Więc planet też nie czyta.

[Post scalony: [time]Czw, 23 Paź 2014, 13:53:05[/time]]
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ostatnia wersja KSP na której działał mod Planet Factory to bodajże 0.23.5. Nikt się już nim niestety nie zajmuje więc nie odpalisz go raczej na 0.25.   :(

Zwykły "PlanetFactoryNov7" mi działa, nawet przed chwilą patrzyłem, chyba że chodziło ci o coś innego.
Za to "PlanetFactoryCE" mi coś nie czyta. Więc planet też nie czyta.

Działa!
Trzeba ściągnąć plik "PlanetFactoryJan6" a nie "PlanetFactory-PlanetFactoryCE". Potem można wgrywać kolejne systemy planetarne z "http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/69058-Hercules-Titan-and-Hypatos-PlanetFactory-CE-Systems%28With-Rings%21%29". Zadziałało bez problemów. W czasie gry również nie dzieją się rzeczy nieporządane, np. nie wyrzuca do pulpitu wtedy gdzie zwykle to robi, czyli w czasie przełączania się miedzy menu itp. Ale nie wiem jak z resztą, np. koło planety.
Układ słoneczny jest wielki, a nowe planety wyglądają na realistyczne (nienawidzę "bajkowych" planet w modach KSP) + dodatkowo zostają stare planety z Planet Factory. Planet jest tak dużo że można nawet przerobić kilka na odległe planetoidy czy planety karłowate np. Sedna, obiekty Pasa Kuipera (marzenie) gdyż posiadamy już pliki które można modyfikować a nie tworzyć od nowa.
Wszystko to na wersji 0.25
Tytuł: Odp: Hercules, Titan and Hypatos PlanetFactory:CE Systems
Wiadomość wysłana przez: Drangir w Czw, 23 Paź 2014, 15:41:44
Świetne info, dzięki temu prawdopodobnie uda mi się ulepszyć save Better Worlds do wersji 0.25.
Tytuł: Odp: Hercules, Titan and Hypatos PlanetFactory:CE Systems
Wiadomość wysłana przez: Maciuś w Czw, 23 Paź 2014, 19:05:49
Oooo, super, czyli da się uruchomić PF na nowych wersjach. Muszę to później wypróbować!