Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Tutoriale => Poproś o pomoc => Wątek zaczęty przez: Wielki Piotr w Śro, 22 Paź 2014, 23:09:10
-
Witam
Nie mogę sobie poradzić z instalacją moda "Hercules, Titan and Hypatos PlanetFactory:CE Systems"
(na planety). Wydaje się on naprawdę dobry.
Wiem że trzeba zainstalować "PlanetFactoryCE" pod owego moda
Choć zwykły "PlanetFactoryNov7" chodzi mi bez problemów i instalacja jest prosta. To z ""PlanetFactoryCE" postępuje tak samo, nie widać efektów. Nie pokazuje się też "blaszka" z Planet Factory.
Podam jeszcze oryginalną stronę:"http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/69058-Yaeah-s-PlanetFactory-CE-Systems%28With-Rings%21%29"
Wklejam planety wg. ścieżki ale nie ma ich bo, nie ma też PlanetFactoryCE, pod zwykłym PF nie działa.
Proszę o pomoc jeśli wiecie co robić, forum wzbogaci się o kolejne czysto techniczne informacje, które zapewne komuś innemu pomogą. :D
-
Ostatnia wersja KSP na której działał mod Planet Factory to bodajże 0.23.5. Nikt się już nim niestety nie zajmuje więc nie odpalisz go raczej na 0.25. :(
-
Ostatnia wersja KSP na której działał mod Planet Factory to bodajże 0.23.5. Nikt się już nim niestety nie zajmuje więc nie odpalisz go raczej na 0.25. :(
Zwykły "PlanetFactoryNov7" mi działa, nawet przed chwilą patrzyłem, chyba że chodziło ci o coś innego.
Za to "PlanetFactoryCE" mi coś nie czyta. Więc planet też nie czyta.
[Post scalony: [time]Czw, 23 Paź 2014, 13:53:05[/time]]
Ostatnia wersja KSP na której działał mod Planet Factory to bodajże 0.23.5. Nikt się już nim niestety nie zajmuje więc nie odpalisz go raczej na 0.25. :(
Zwykły "PlanetFactoryNov7" mi działa, nawet przed chwilą patrzyłem, chyba że chodziło ci o coś innego.
Za to "PlanetFactoryCE" mi coś nie czyta. Więc planet też nie czyta.
Działa!
Trzeba ściągnąć plik "PlanetFactoryJan6" a nie "PlanetFactory-PlanetFactoryCE". Potem można wgrywać kolejne systemy planetarne z "http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/69058-Hercules-Titan-and-Hypatos-PlanetFactory-CE-Systems%28With-Rings%21%29". Zadziałało bez problemów. W czasie gry również nie dzieją się rzeczy nieporządane, np. nie wyrzuca do pulpitu wtedy gdzie zwykle to robi, czyli w czasie przełączania się miedzy menu itp. Ale nie wiem jak z resztą, np. koło planety.
Układ słoneczny jest wielki, a nowe planety wyglądają na realistyczne (nienawidzę "bajkowych" planet w modach KSP) + dodatkowo zostają stare planety z Planet Factory. Planet jest tak dużo że można nawet przerobić kilka na odległe planetoidy czy planety karłowate np. Sedna, obiekty Pasa Kuipera (marzenie) gdyż posiadamy już pliki które można modyfikować a nie tworzyć od nowa.
Wszystko to na wersji 0.25
-
Świetne info, dzięki temu prawdopodobnie uda mi się ulepszyć save Better Worlds do wersji 0.25.
-
Oooo, super, czyli da się uruchomić PF na nowych wersjach. Muszę to później wypróbować!