Autor Wątek: Czy ktoś próbował lądowania na Eeloo?  (Przeczytany 3144 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sob, 14 Cze 2014, 18:26:05

Offline PoznanskaPyra

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Pytanie jak w temacie. Moja ostatnia próba zakończyła się dziwnym bugiem oraz wycrashowaniem kerbali :/ Pytanie teraz, czy to wina mojego egzemplarza czy ogólnie jest jakiś błąd gry?
« Ostatnia zmiana: Sob, 14 Cze 2014, 18:28:41 wysłana przez PoznanskaPyra »

Sob, 14 Cze 2014, 18:33:28
Odpowiedź #1

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Nie jest to ogólny błąd związany z lądowaniem na tej konkretnej planecie. F5 - F9 twoimi przyjaciółmi.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Czy ktoś próbował lądowania na Eeloo?
« Odpowiedź #1 dnia: Sob, 14 Cze 2014, 18:33:28 »

Sob, 14 Cze 2014, 18:44:22
Odpowiedź #2

Offline PoznanskaPyra

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Heh, zapamiętam następnym razem. Po przy"eeloowieniu" statek dostał hiperprędkości i eksplodował.

Sob, 14 Cze 2014, 19:37:45
Odpowiedź #3

Offline PanKurczak

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
to nie wina instalki ani nawet samej planety, mi kerbal wystrzelił z prędkością około 100x większą od prędkości świała po postawieniu stopy na dunie.

Reklama

Odp: Czy ktoś próbował lądowania na Eeloo?
« Odpowiedź #3 dnia: Sob, 14 Cze 2014, 19:37:45 »

Sob, 14 Cze 2014, 23:35:34
Odpowiedź #4

Offline DevGPP

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Mi orbitując nad Eve to wyszłem kerbalem i do dziś leci 54 lata i ma prędkość 99999999m/s

Nie, 15 Cze 2014, 10:46:16
Odpowiedź #5

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
A jaki ma to związek z pytaniem? Poza tym zacznij logicznie budować zdania. Kropki, przecinki, takie tam.

Reklama

Odp: Czy ktoś próbował lądowania na Eeloo?
« Odpowiedź #5 dnia: Nie, 15 Cze 2014, 10:46:16 »

Nie, 15 Cze 2014, 11:21:36
Odpowiedź #6

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Ogólnie gdy gra się nawet w trybie permadeath powinno zapisywać się grę w określonych sytuacjach po to, by uniknąć przykrych bugów:
- po wykonaniu manewru transferowego
- przed wejściem w SOI nowego ciała niebieskiego (moment krytyczny)
- przed lądowaniem i po.
- przed EVA!
- Przed zbliżeniem się do innego pojazdu/bazy na 2.5Km!
Zachowując dyscyplinę w tej kwestii nasz lot jest chroniony przed krakenem w dużym stopniu
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Nie, 15 Cze 2014, 15:10:49
Odpowiedź #7

Offline BlackLion

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
@up mam co do tego 2 kwestie:

Teza:
1. Gra nie jest jeszcze do końca ustabilizowana i takie "smaczki" zdarzają się, (na moim potworku nie miałem jeszcze okazji tego zaznać, widać bugi się mnie boją :D) dlatego save przed wykonaniem każdego manewru, czy też akcji jest jak najbardziej wskazany

Hipoteza:
2. Kerbal Space Program to gra, którą powinno się postrzegać jako realistyczna (jak kto woli) i np. rozbicie się sondy, czy też złe zaplanowanie faz przy lądowaniu jest jak najbardziej realne i nie powinno się w takich sytuacjach "wczytywać sejwika" bo to psuje przyjemność z gry, dlatego nigdy jeszcze po błędzie ludzkim (czyt. moim) nie wczytywałem sejwika, tylko wysyłałem misję ratunkową.

Jak widać Save to temat rzeka, mimo to opłaca się robić F5 jeżeli takie coś już wam się kiedyś zdarzyło. Osobiście uważam, że twórcy tej wspaniałej gry powinni albo diametralnie zmienić kod silnika Unity aby mógł utrzymać tak rozrastającą się grę, lub napisać swój autorski silnik, który poprawiłby wydajność na słabszych PC i nie powodował takich bugów. Pozdrawiam

Reklama

Odp: Czy ktoś próbował lądowania na Eeloo?
« Odpowiedź #7 dnia: Nie, 15 Cze 2014, 15:10:49 »

Nie, 15 Cze 2014, 15:24:05
Odpowiedź #8

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Ad.2 - każdy gra jak lubi a nauka Dokowania czy hamowania atmosferycznego z deadly reentry  może być znacznie łatwiejsza. Kwestią indywidualną jest kiedy zaniechać F5 przy porażkach, ale funkcja ta z gry zniknąć nie może - otwartość oznacza skomplikowanie, a to implikuje obecność bugów. Mimo to, z wersji na wersję jest lepiej.

Autorski silnik do KSP? Na tak zaawansowanym etapie prac wydaje mi się to nierealne. Poza przejściem na wersję 64bit raczej nie ma co liczyć na duże zmiany.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

 

Autopilot? Wie ktoś co to jest?

Zaczęty przez nelson3k

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 6334
Ostatnia wiadomość Śro, 21 Cze 2017, 23:46:27
wysłana przez grabek77
Kąt podejścia do lądowania i prędkość.

Zaczęty przez Ravnarr

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 6174
Ostatnia wiadomość Wto, 15 Sty 2013, 15:00:32
wysłana przez Raynus
PRZENIESIONY: Może ktoś wie kiedy wyjdzie nowa wersja?

Zaczęty przez ingwden

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 1117
Ostatnia wiadomość Wto, 19 Lis 2013, 20:19:48
wysłana przez ingwden
Lot na Eeloo

Zaczęty przez KubaTheJediMaster

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 3234
Ostatnia wiadomość Pią, 12 Cze 2015, 11:05:14
wysłana przez Kadaf