Autor Wątek: Lista bugów w wersji 0.20  (Przeczytany 14784 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czw, 13 Cze 2013, 18:34:15

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Przyszło mi do głowy, by zrobić listę bugów które znaleźliśmy. Dopisujcie swoje doświadczenia. Potem się to ogarnie do kupy i wyśle w jednym pakiecie do Squadu.

Moje znaleziska:

1. brak możliwości korekt kursu.
2. Ike nie odbija światła
3. pojazdy bez komputera sterowane tylko z fotelika mają tendencję do samoczynnego obracania sterowania gdy zostawimy je niekontrolowane i udamy się np do VAB bądź Tracking Station.
4. Dane wagowe z Info po wduszeniu M są inne niż dane tego samego obiektu w Tracking Station.
5. Skrzydła stosowane jako poszycie obiektów urywają się podczas wchodzenia w atmosferę kerbinu już na wysokości 70 kilometrów.

Czw, 13 Cze 2013, 21:23:38
Odpowiedź #1

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Nie wyświetlają się czasem kerbale w prawym dolnym rogu, tylko kolorowe plamy

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Reklama

Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« Odpowiedź #1 dnia: Czw, 13 Cze 2013, 21:23:38 »

Czw, 13 Cze 2013, 21:39:42
Odpowiedź #2

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Zgłaszam ten sam błąd, nastąpił po instalacji moda Crew Manifest. Rafal, tobie też występują po modzeniu?
Best regards from Valhalla

Czw, 13 Cze 2013, 21:51:13
Odpowiedź #3

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Nie, ja mam tylko ISA MapSat

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Reklama

Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« Odpowiedź #3 dnia: Czw, 13 Cze 2013, 21:51:13 »

Czw, 13 Cze 2013, 23:05:29
Odpowiedź #4

Offline Wawrzyn

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 216
  • Reputacja: 12
  • Per aspera ad astra
    • Zobacz profil
Nie jestem pewny, czy to rzeczywiście bug, ale był on obecny już wcześniej. Mianowicie jeśli jesteśmy na okołosłonecznej, to navball często pokazuje nam prędkość względem powierzchni Kerbinu, co często przyjmuje wartości powyżej 200 000 m na sekundę.
Przez trudy do gwiazd

Pią, 14 Cze 2013, 15:42:09
Odpowiedź #5

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Czyżbym to ja był głównym bugoznajdcą w KSP? Przeleciał się ktoś na Dres? Księżyce Joola? Bo nie wiem czy problem Ike'a dotyczy tyko jego czy jest to norma na dalszych obiektach. Przypominam, że brak odbijania niemal uniemożliwia lądowanie, więc warto to sprawdzić dalej.

Reklama

Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« Odpowiedź #5 dnia: Pią, 14 Cze 2013, 15:42:09 »

Pią, 14 Cze 2013, 18:47:19
Odpowiedź #6

Offline Sasquatch

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Także mam ciekawy problem z dokowaniem. Nie wiem czy to bug ale sytuacja wygląda następująco. Mam zbiornik paliwa, na którego szczycie jest sonda bezzałogowa, którą będę chciał odczepić po zadokowaniu. Natomiast poniżej zbiornika, znajduje się silnik z paliwem, który wyniesie mnie do tworzonego statku międzyplanetarnego.

Sytuacja wygląda następująco: Gdy jestem daleko od niego, silnik oddziela się poprawnie i zostaje zbiornik z sondą, którą mogę odłączyć później. Natomiast po tym jak wgra się nasz statek, odłącza się zarówno silnik jak i sonda. Tak mam za każdym razem.

Co do Ike'a to u mnie jest także niewidoczny.
CPU: i5 4670K @4.6 | MOBO: Asus Fatal1ty H87 | GPU: Radeon HD7950 3072MB 384bit OC | RAM: Corsair 8182MB 1333MHz XMS3 CL9 | PSU: OCZ 550W ZS-Series SLI | OS: Windows 7 Pro x64

Pią, 14 Cze 2013, 19:51:07
Odpowiedź #7

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Potwierdzam Sasquatch.
Bywa, że oddokowanie powoduje, że odłącza się więcej elementów niż się chciało. W moim przypadku odłączały się elementy będące kilka metrów dalej i latały "synchronicznie" z fragmentem oddokowanym. Przy czym odłączanie następowało w przedziwnych miejscach.

Reklama

Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« Odpowiedź #7 dnia: Pią, 14 Cze 2013, 19:51:07 »

Pią, 14 Cze 2013, 21:22:48
Odpowiedź #8

Offline Bigmikepl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 142
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
następny bug  to rożne  spalania  paliwa raz mi starcza raz mi nie starcza przy tej samej rakiecie   przy locie na mun

Pią, 14 Cze 2013, 22:05:58
Odpowiedź #9

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
To nie jest bug, tylko różnice przy manewrach, nawet MJ nie dał by rady polecieć 2 razy identycznie, a co dopiero człowiek, poza tym jeszcze ruch księżyca itd

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Reklama

Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« Odpowiedź #9 dnia: Pią, 14 Cze 2013, 22:05:58 »

Pią, 14 Cze 2013, 22:38:17
Odpowiedź #10

Offline Bigmikepl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 142
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
no nie przesadzajmy  z tymi różnicami w manewrowaniu 12 razy próbowałem  i   i kilka razy  mi wyskoczyło  ze spalanie jakimś dziwnym trafem wzrastało  mocno a po wgraniu save i powtórzeniu  manewru  nagle spadało dokładnie silnik  ( atomowy )  ( ta sama trajektoria  ta sama siła ciągu) 

Sob, 15 Cze 2013, 00:12:17
Odpowiedź #11

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Powyższego buga nie stwierdziłem, ale może ktoś potwierdzi?

Reklama

Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« Odpowiedź #11 dnia: Sob, 15 Cze 2013, 00:12:17 »

Sob, 15 Cze 2013, 00:20:28
Odpowiedź #12

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Jeśli już znajdujecie jakieś bugi, nie starczy go tutaj po prostu wymienić. Warto zrobić kilka screenów, a jeśli jest potrzeba także i filmik. No i dobrze by było przetestować dany błąd 5-10 razy także różnymi rakietami. Inaczej takie rzucanie pojedynczych glitchy nic nie da.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Sob, 15 Cze 2013, 01:06:34
Odpowiedź #13

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Zgadza się, Drangir ma rację, niestety jaja z dokowaniami które nie rozłączają to co mają, jak i skoki spalania są trudne do ustalenia. W sensie wskazania palcem - o tu jest bug.

Więc aktualizuję listę pewną i potwierdzoną przez kilku graczy:

1. brak możliwości korekt kursu.
2. Ike nie odbija światła.
3. Dane wagowe z Info po wduszeniu M są inne niż dane tego samego obiektu w Tracking Station.
4. Znikające sylwetki kerbali w prawym dolnym rogu przy większych jednostkach.

Reklama

Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« Odpowiedź #13 dnia: Sob, 15 Cze 2013, 01:06:34 »

Sob, 15 Cze 2013, 14:07:07
Odpowiedź #14

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Z oddokowywaniem to w ogóle są jaja jakieś, n.p. pojazd po oddokowaniu od bazy na dunie robi salto

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

 

ulepszanie budynków w wersji 90.0

Zaczęty przez kkerball

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 3982
Ostatnia wiadomość Śro, 11 Lut 2015, 20:57:02
wysłana przez bajojajo
Wszelkie błędy wersji 0.22 i przyszłych

Zaczęty przez oli00PL

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 2923
Ostatnia wiadomość Pią, 22 Lis 2013, 21:05:46
wysłana przez Diakon
Błąd rozruchu części (w tym silników) od wersji 0.17+

Zaczęty przez kerbalas

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 4517
Ostatnia wiadomość Wto, 05 Lut 2013, 17:58:56
wysłana przez Ar3k
Powrót do poprzedniej wersji gry - problem z savem

Zaczęty przez Padalec

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 3401
Ostatnia wiadomość Sob, 10 Mar 2018, 15:02:59
wysłana przez Padalec