Autor Wątek: Bezpodstawne framedropy  (Przeczytany 2997 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 28 Sie 2013, 11:59:57

Offline oli00PL

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja: 3
  • Wszyscy kiedyś umrzemy. Czemu nie w blasku chwały?
    • Zobacz profil
Od jakiegoś czasu buduję stacje kosmiczną - i tu się pojawia problem.
stacja ma jakieś 50 części, podleciałem do niej 100 częściowym pojazdem i nagle... GIGA LAGI - Nie powinienem mieć lagów przy ilości części mniejszej niż 500... To samo nie zależnie czy mam na minimalnych czy na maksymalnych detalach.
Co najdziwniejsze - lagi nie zniknęły nawet kiedy byłem jakieś 400 KM dalej.
Sprawdziłem obciążenie procesora - 10%, za to obciążenie ramu wyniosło 1500 MB z 4000, oprócz kerbali pracował w tle tylko steam, google chrome, ajax chat i Dev C++.

Czy mógłby ktoś mi powiedzieć co się dzieje?
« Ostatnia zmiana: Śro, 28 Sie 2013, 20:10:02 wysłana przez Raynus »
Od Muna do Joola.

Pomogłem? Podoba ci się mój post? Kliknij przycisk "pomógł" obok zdjęcia profilowego.
To nie boli, a motywuje!

Śro, 28 Sie 2013, 14:51:43
Odpowiedź #1

Offline Grzegorz2121

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 168
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Spróbuj wyłączyć wszystkie programy oprócz ksp bo po co ci program do C++ w czasie gry?
PS. Ja też mam giga lagi w czasie dokowania w 0.20 tego nie było.

Moje osiągnięcia:
-Kerbin: satelita,stacja kosmiczna
-Mun: lądownik załogowy z powrotem,baza,łazik automat.
-Minmus: sonda na powierzchni
-Eve: satelita, próbnik
I wiele innych!

Reklama

Odp: Bez podstawnę lagi
« Odpowiedź #1 dnia: Śro, 28 Sie 2013, 14:51:43 »

Śro, 28 Sie 2013, 16:15:18
Odpowiedź #2

Offline oli00PL

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja: 3
  • Wszyscy kiedyś umrzemy. Czemu nie w blasku chwały?
    • Zobacz profil
to nie to, kiedyś kiedy dokowałem ciut większym pojazdem ( Mam na myśli moduł paliwowy do artemidt II ) też to miałem - części było 311 a w tle działał tylko steam ( A i tak bez niego by kerbale nie działały ).

Dziś zadokowałem kolejny moduł i nie było tego problemu - Zdaje się że problem jest taki:
2 pojazdy, nawet jeśli razem mają 150 części lagują jak 600 - częściowy pojazd.
lagi nie znikają nawet kiedy jestem daleko, jak by do pojazdu ktoś przypisał lag...


Program do C++ miałem włączony ponieważ... nie chciało mi się potem wyszukiwać pliku i go wczytywać.
Od Muna do Joola.

Pomogłem? Podoba ci się mój post? Kliknij przycisk "pomógł" obok zdjęcia profilowego.
To nie boli, a motywuje!

Śro, 28 Sie 2013, 20:13:45
Odpowiedź #3

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Poprawiłem temat, ponieważ był rażący.
Ponadto chciałbym pouczyć, że lagi to problem natury połączenia internetowego, a to o czym piszesz to spadki FPS.

Wysłane z HTC EVO 3D.


Reklama

Odp: Bezpodstawne framedropy
« Odpowiedź #3 dnia: Śro, 28 Sie 2013, 20:13:45 »

Czw, 29 Sie 2013, 09:32:27
Odpowiedź #4

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
1. Spróbuj odwrócić kamerę/stację tak żebyś nie widział kerbinu.
2. Jeżeli punkt 1 pomoże zmniejsz tekstury wody w pliku.
3. Jak używasz innych teksturek planet, usuń cały mod, ja używałem i 20 fps do tyłu
4. Może to być spowodowane modami, szczególnie gdy będziesz mieć dużo modów odpalonych/przyczepionych w tym samym momęcie do pojazdu/stacji.
5. Jeżeli nic nie pomoże ciesz się slow motion  ;D

Nic więcej mi do głowy nie przychodzi