Autor Wątek: crash przy próbie uruchomienia  (Przeczytany 14771 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 06 Sty 2015, 18:23:53

Offline karol7126

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Witam. ostatnio kupiłem sobie nowy komputer
i5-4460, 8 gb ram, gpu radeon r8 270 2 gb, płyta msi military class 4 (dokładnego modelu nie pamiętam) do tego ssd i hdd i chciałem zagrać sobie i zobaczyć jak chodzi na nowym kompie bo grałem na starym (core 2 duo 3.2, 4gb ram, gforce 9600 gt) i do wersji 0.22 godziło w miare. potem lagi jak cholera i miałem jedną klatke na 30 sek. trudno odpuściłem sobie i chciałem poczekać na nowego kompa. teraz nie moge nawet uruchomić, bo jedyne co widze to crash.
error:
Unity Player [version: Unity 4.5.2f1_9abb1b59b47c]

KSP.exe caused an Access Violation (0xc0000005)
  in module KSP.exe at 0023:00000000.

Error occurred at 2015-01-06_173936.
C:\Users\Metal\Desktop\Kerbal Space Program\KSP.exe, run by Metal.
23% memory in use.
0 MB physical memory [0 MB free].
0 MB paging file [0 MB free].
0 MB user address space [3933 MB free].
Write to location 00000000 caused an access violation.

Context:
EDI:    0x0177dcd0  ESI: 0x0177db70  EAX:   0x0177dcd4
EBX:    0x741d3a89  ECX: 0x0161b944  EDX:   0x01614c47
EIP:    0x00000000  EBP: 0x0036fa6c  SegCs: 0x00000023
EFlags: 0x00210246  ESP: 0x0036f934  SegSs: 0x0000002b

Bytes at CS:EIP:
?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ??


crash log:
Initialize engine version: 4.5.2f1 (9abb1b59b47c)
GfxDevice: creating device client; threaded=1
d3d: no support for this device type (accelerated/ref)
D3D9 initialization failed
GfxDevice: creating device client; threaded=1
d3d11: failed to create D3D11 device (0x887a0004)
D3D11 initialization failed
D3D9/D3D11 initialization failed, trying OpenGL
GfxDevice: creating device client; threaded=1
OpenGL:
    Version:  OpenGL 1.1 [1.1.0]
    Renderer: GDI Generic
    Vendor:   Microsoft Corporation
    VRAM:     64 MB (via fallback)
    Extensions: GL_WIN_swap_hint GL_EXT_bgra GL_EXT_paletted_texture
Crash!!!


dodam że sprawdzałem to na wersji 0.23 i 0.25 powyższe informacje są z 0.25. wie ktoś o co tu chodzi?


Wto, 06 Sty 2015, 18:59:22
Odpowiedź #1

Offline Moskit

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 194
  • Reputacja: 31
    • Zobacz profil
Czemu masz grę zainstalowaną na pulpicie? O_o

Reklama

Odp: crash przy próbie uruchomienia
« Odpowiedź #1 dnia: Wto, 06 Sty 2015, 18:59:22 »

Wto, 06 Sty 2015, 19:28:48
Odpowiedź #2

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Czemu 0.25 skoro wyszło 0.90? Zainstaluj wersję 32bitową, bo 64 powoduje błędy.

Wto, 06 Sty 2015, 19:46:40
Odpowiedź #3

Offline karol7126

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
próbowałem uruchomić obie i launcher i cały czas ten crash. chcecie raport z wersji 32?

już ściągam najnowszą. wziąłem 0.25 bo tą miałem na starym dysku
« Ostatnia zmiana: Wto, 06 Sty 2015, 19:50:14 wysłana przez karol7126 »

Reklama

Odp: crash przy próbie uruchomienia
« Odpowiedź #3 dnia: Wto, 06 Sty 2015, 19:46:40 »

Wto, 06 Sty 2015, 19:48:17
Odpowiedź #4

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
ostatnio kupiłem sobie nowy komputer
1.Upewnij się że zainstalowałeś sterownik chipsetu płyty głównej o ile taki posiadasz.
2.Ściągnij ze strony producenta nowe sterowniki karty grafiki i zainstaluj. Ja kupując grafikę dostałem sterowniki v286, podczas gdy dostępna była już wersja 314.
3. Ściągnij i zainstaluj DirectX 11. (na 90% to to )
4. Powinno śmigać. Jeśli nie :
5. Otwórz komputer, dotknij obudowy w niemalowanym miejscu, i sprawdź kości RAM czy są dobrze wciśnięte, i czy w dobrych gniazdach jeśli masz dwie. 8GB często jest w 2 kościach które gdy są włożone w niewłaściwe gniazda (zależy od płyty) mogą się gryźć i wywalają błędy. (ja tak miałem)
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Wto, 06 Sty 2015, 19:51:53
Odpowiedź #5

Offline karol7126

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
komputer był złożony wczoraj i dopiero zainstalowałem winde. sterowniki mam wersje 6.1.7600.16385. do chipsetu też instalowałem. ramy sprawdziłem są dobrze włożone
« Ostatnia zmiana: Wto, 06 Sty 2015, 19:56:02 wysłana przez karol7126 »

Reklama

Odp: crash przy próbie uruchomienia
« Odpowiedź #5 dnia: Wto, 06 Sty 2015, 19:51:53 »

Wto, 06 Sty 2015, 20:02:16
Odpowiedź #6

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Problem jest z pamięcią bo :
Cytuj
0 MB physical memory [0 MB free].
KSP Twierdzi że jej nie ma  :o
Przeinstaluj DirectX, i spróbuj z KSP na innym dysku. Inne gry działają ?
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Wto, 06 Sty 2015, 20:05:45
Odpowiedź #7

Offline karol7126

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
innych jeszcze nie sprawdzałem ale zaraz to zrobie. tu akurat pokazuje ostatni crash log bo w poprzednich na spokojnie wykrywało 8 gb ramu i 7 wolnego


[Post scalony: [time]Wto, 06 Sty 2015, 20:41:39[/time]]
żadnej gry nie moge uruchomić bo wszystkie miałem na dx 9 ale przeinstalowałem dx i jest to samo. wersja 0.90 już w połowie ściągnięta

[Post scalony: Wto, 06 Sty 2015, 21:25:32]
wersja 0.9 tak samo
log:
Initialize engine version: 4.5.5f1 (7684ad0c5a44)
GfxDevice: creating device client; threaded=1
d3d: no support for this device type (accelerated/ref)
D3D9 initialization failed
GfxDevice: creating device client; threaded=1
d3d11: failed to create D3D11 device (0x887a0004)
D3D11 initialization failed
D3D9/D3D11 initialization failed, trying OpenGL
GfxDevice: creating device client; threaded=1
OpenGL:
    Version:  OpenGL 1.1 [1.1.0]
    Renderer: GDI Generic
    Vendor:   Microsoft Corporation
    VRAM:     64 MB (via fallback)
    Extensions: GL_WIN_swap_hint GL_EXT_bgra GL_EXT_paletted_texture
Crash!!!


error:
Unity Player [version: Unity 4.5.5f1_7684ad0c5a44]

KSP_x64.exe caused an Access Violation (0xc0000005)
  in module KSP_x64.exe at 0033:00000000.

Error occurred at 2015-01-06_212140.
C:\Users\Metal\Downloads\Kerbal Space Program\KSP_x64.exe, run by Metal.
29% memory in use.
8135 MB physical memory [5752 MB free].
16268 MB paging file [13699 MB free].
8388608 MB user address space [8388442 MB free].
Write to location 00000000 caused an access violation.

to jest na 64 na 32 pokazuje 0 ram
« Ostatnia zmiana: Wto, 06 Sty 2015, 21:25:32 wysłana przez karol7126 »

Reklama

Odp: crash przy próbie uruchomienia
« Odpowiedź #7 dnia: Wto, 06 Sty 2015, 20:05:45 »

Wto, 06 Sty 2015, 21:34:17
Odpowiedź #8

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Cytuj
d3d: no support for this device type (accelerated/ref)
D3D9 initialization failed
GfxDevice: creating device client; threaded=1
d3d11: failed to create D3D11 device (0x887a0004)
D3D11 initialization failed
D3D9/D3D11 initialization failed, trying OpenGL
To mi wygląda na błąd z DirectX. Ściągnij 11, najlepiej stąd : Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Tudzież inny torrent, to na stronie windowsa to jakiś badziew pod windows update, na torrentach masz ładnie spakowaną całą paczkę.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Wto, 06 Sty 2015, 21:37:50
Odpowiedź #9

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Wywal DirectX, wywal OpenGL, wywal sterowniki, wywal oprogramowanie karty (np. GeForce Experience), wywal panel sterowania Nvidia jak masz. I przeinstaluj wszystko. Do tego zamień kości RAM miejscami i zobacz czy działa. Ściągnij coś do diagnostyki RAM, zdefragmentuj dysk, przeskanuj w poszukiwaniu błędów.
Coś z tego powinno pomóc.

Reklama

Odp: crash przy próbie uruchomienia
« Odpowiedź #9 dnia: Wto, 06 Sty 2015, 21:37:50 »

Wto, 06 Sty 2015, 22:41:36
Odpowiedź #10

Offline karol7126

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
zrobiłem wszystko. wszystko przeinstalowałem, ściągnąłem najnowszy dx nadal to samo ram sprawny dysk nawet nie fragmentowany bo ssd
« Ostatnia zmiana: Wto, 06 Sty 2015, 22:46:03 wysłana przez karol7126 »

Wto, 06 Sty 2015, 22:54:46
Odpowiedź #11

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Wejdź w BIOS, i zrób screenshot ustawień, głównie interesuje mnie ram. Podaj też jakie dokładnie masz kości.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: crash przy próbie uruchomienia
« Odpowiedź #11 dnia: Wto, 06 Sty 2015, 22:54:46 »

Wto, 06 Sty 2015, 23:34:58
Odpowiedź #12

Offline karol7126

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
kości 2x 4gb pc3-12800 cl 11-11-11-28 firmy geil  

[Post scalony: [time]Wto, 06 Sty 2015, 23:36:08[/time]]
do ustawień to powiedz więcej gdzie mam szukać bo mam tego kompa dopiero 24 godziny i nie wiem za bardzo

[Post scalony: Śro, 07 Sty 2015, 13:44:11]
sprawdzałem jeszcze inną gre na unity "from the depths" też crashuje przy próbie startu
output log:
Initialize engine version: 4.5.0f6 (fd4616464986)
GfxDevice: creating device client; threaded=1
d3d: no support for this device type (accelerated/ref)
D3D9 initialization failed
GfxDevice: creating device client; threaded=1
d3d11: failed to create D3D11 device (0x887a0004)
D3D11 initialization failed
D3D9/D3D11 initialization failed, trying OpenGL
GfxDevice: creating device client; threaded=1
OpenGL:
    Version:  OpenGL 1.1 [1.1.0]
    Renderer: GDI Generic
    Vendor:   Microsoft Corporation
    VRAM:     64 MB (via fallback)
    Extensions: GL_WIN_swap_hint GL_EXT_bgra GL_EXT_paletted_texture
Crash!!!

error:
Unity Player [version: Unity 4.5.0f6_fd4616464986]

From_The_Depths.exe caused an Access Violation (0xc0000005)
  in module From_The_Depths.exe at 0023:00000000.

Error occurred at 2015-01-07_133856.
D:\Gry\From The Depths\From_The_Depths.exe, run by Metal.
84% memory in use.
0 MB physical memory [1221 MB free].
0 MB paging file [0 MB free].
0 MB user address space [3932 MB free].
Write to location 00000000 caused an access violation.

Context:
EDI:    0x017cbc90  ESI: 0x017cbb30  EAX:   0x017cbc94
EBX:    0x6db83a89  ECX: 0x016696f4  EDX:   0x01664c47
EIP:    0x00000000  EBP: 0x003bf558  SegCs: 0x00000023
EFlags: 0x00210246  ESP: 0x003bf420  SegSs: 0x0000002b

Bytes at CS:EIP:
?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ??

od razu mówię że ta gra nie ma opcji 32x/64x czyli jest tylko na 32 bit
« Ostatnia zmiana: Śro, 07 Sty 2015, 13:44:11 wysłana przez karol7126 »

Śro, 07 Sty 2015, 14:16:33
Odpowiedź #13

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Hm.. Spróbuj zainstalować NET. Framework i Windows C++ Redestributable. Jeśli to nie pomoże to polecam format i instalację wszystkiego "na świeżo".
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: crash przy próbie uruchomienia
« Odpowiedź #13 dnia: Śro, 07 Sty 2015, 14:16:33 »

Śro, 07 Sty 2015, 14:28:52
Odpowiedź #14

Offline karol7126

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
net mam 4.5.1 i c++ z 2012 dla 64 i 86 ver. 11.0.50727

[Post scalony: Śro, 07 Sty 2015, 14:29:33]
a jeśli format nie pomoże będziesz miał jakieś pomysły jeszcze?

 

Crash KSP przy ładowaniu- Jeden mod za duż

Zaczęty przez gracjan119

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 4096
Ostatnia wiadomość Wto, 31 Gru 2013, 21:23:53
wysłana przez Kadaf
Crash przy uruchomieniu - zawsze

Zaczęty przez KubaAseph

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 3136
Ostatnia wiadomość Czw, 30 Paź 2014, 18:14:06
wysłana przez KubaAseph
[Rozwiązane] Brak Odpowiedzi przy 0.18.2

Zaczęty przez kotaNAsuke

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 7514
Ostatnia wiadomość Pią, 28 Gru 2012, 03:19:30
wysłana przez Raynus
Gra crashuje przy ładowaniu rakiet

Zaczęty przez Aravial

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 2714
Ostatnia wiadomość Wto, 13 Sty 2015, 07:56:38
wysłana przez Element4ry
PRZENIESIONY: Problem przy dokowaniu

Zaczęty przez ingwden

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 2753
Ostatnia wiadomość Śro, 19 Cze 2013, 20:27:35
wysłana przez ingwden