Autor Wątek: 0.25 Nie działające drzewko technologii i dziwny bug graficzny.  (Przeczytany 4493 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nie, 19 Paź 2014, 21:14:17

Offline MrSkynert

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Mam dziwny błąd w karierze, gdy jestem w ośrodku badawczym i klikne research na danej technologii to... po za pobraniem odpowiedniej liczby punktów nauki z konta nic się nie dzieje. Już 3 razy przeinstalowywałem Kerbale. Jest jeszcze dziwaczny błąd graficzny w  VAB SPH sprawiający że podgląd i opis części powiększa się na cały ekran. WTF?

Nie, 19 Paź 2014, 21:22:27
Odpowiedź #1

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Cytuj
Jest jeszcze dziwaczny błąd graficzny w  VAB SPH sprawiający że podgląd i opis części powiększa się na cały ekran.

Ja to mam tylko wtedy, gdy zainstaluję za dużo modów.

Cytuj
nic się nie dzieje

Zdefiniuj dokładnie, co się dzieje, a co nie. Czy na drzewku nic się nie zmienia? A może technologia jest zaznaczona jako odkryta, ale nie ma części?


Poza tym, podaj PODSTAWOWE informacje, które powinien podawać każdy przy tworzeniu tutaj tematu. Jest przecież przyklejony temat "Jak poprawnie poprosić o pomoc".

Streszczę ci:
-specyfikacja twojego peceta
-wersja gry
-wszystkie mody
-może jakieś screeny?
-jeśli wywala błąd, to go wklej
-jeśli całkiem wywala cię z gry, prawdopodobnie tworzy plik crashloga (gdzieś w folderze głównym, w katalogu o nazwie odpowiadającej dacie i godzinie wystąpienia crasha). Wyślij wtedy zawartość.
-Pod skrótem bodajże Alt+F2 masz konsolę debuggera. Kliknij research technologii, otwórz debugger i wrzuć na forum wszystko, co tam siedzi.
-Gra kupiona na Steamie czy na stronie KSP?

Reklama

Odp: 0.25 Nie działające drzewko technologii i dziwny bug graficzny.
« Odpowiedź #1 dnia: Nie, 19 Paź 2014, 21:22:27 »

Nie, 19 Paź 2014, 22:27:43
Odpowiedź #2

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
A kupiłeś potem te części? Bo teraz trzeba.

Pon, 20 Paź 2014, 05:38:05
Odpowiedź #3

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Części trzeba wykupić po zbadaniu tylko na poziomie Hard, a domyślnie ustawiony jest chyba Normal.

Reklama

Odp: 0.25 Nie działające drzewko technologii i dziwny bug graficzny.
« Odpowiedź #3 dnia: Pon, 20 Paź 2014, 05:38:05 »

Pon, 20 Paź 2014, 08:47:40
Odpowiedź #4

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Właśnie dlatego pytam się, co dokładnie dzieje się po kliknięciu "Research".

Pon, 20 Paź 2014, 14:09:33
Odpowiedź #5

Offline MrSkynert

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Klikam research, pobiera punkty i odblokowuje części ale nie pokazuje następnej części drzewka. Musze wyjść z laboratorium i wejść by widzieć następne fragmenty drzewka. To jest najmniejszy problem. Zainstalowałem sobie nawet "czystą" wersję KSP (bez modów) i jak najeżdżam na części w VAB/SPH to to małe okienko podglądu z opisem rozjeżdża się na cały ekran i znika i tak co chwile. Gram na "normalu". Chciałem sobie zacząć kariere z modem Interstellar a tu takie jajca ze stockiem mam...

Reklama

Odp: 0.25 Nie działające drzewko technologii i dziwny bug graficzny.
« Odpowiedź #5 dnia: Pon, 20 Paź 2014, 14:09:33 »

Pon, 20 Paź 2014, 14:18:05
Odpowiedź #6

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil

Pon, 20 Paź 2014, 14:34:53
Odpowiedź #7

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
MrSkynert, ponawiam pytania.
-specyfikacja twojego peceta
-wersja gry
-jeśli wywala błąd, to go wklej
-Pod skrótem bodajże Alt+F2 masz konsolę debuggera. Kliknij research technologii, otwórz debugger i wrzuć na forum wszystko, co tam siedzi.
-Gra kupiona na Steamie czy na stronie KSP?
« Ostatnia zmiana: Pon, 20 Paź 2014, 14:36:29 wysłana przez ShookTea »

Reklama

Odp: 0.25 Nie działające drzewko technologii i dziwny bug graficzny.
« Odpowiedź #7 dnia: Pon, 20 Paź 2014, 14:34:53 »

Pon, 20 Paź 2014, 16:56:10
Odpowiedź #8

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
Jeżeli kolego masz, jak twierdzisz, buga graficznego, to powinieneś zająć się urządzeniem odpowiedzialnym za wyświetlanie grafiki, a nie programem, który podaje temu urządzeniu surowe cyferki do policzenia. Najnowsza wersja Unity, to 4.5.5. Nie posiadam KSP na komputerze z którego piszę, więc nie sprawdzę, ale jeśli Squad zmienił silnik z wersji 4.3, to do prawidłowej pracy, zalecana jest aktualizacja sterownika grafiki, zwłaszcza, jeśli masz od dawna nieaktualizowaną NIEWIDIĘ, bo mogą się nie dogadać. Jeśli zaskoczy, to daj znać, dla potomności.
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Sobol - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Pon, 20 Paź 2014, 17:17:34
Odpowiedź #9

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
A masz zbadane pozostałe wymagane części drzewka?

Reklama

Odp: 0.25 Nie działające drzewko technologii i dziwny bug graficzny.
« Odpowiedź #9 dnia: Pon, 20 Paź 2014, 17:17:34 »

Pon, 20 Paź 2014, 19:01:14
Odpowiedź #10

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
KubaAseph, jeśli technologia wymaga więcej niż jednej wcześniejszej, to jest ona rysowana, ale jako "przyciemniona" i niemożliwa do zaznaczenia.


Po raz trzeci już nawołuję autora o podanie PODSTAWOWYCH informacji. Dziwię się, że w ogóle ktoś bawi się w odpowiadanie na to pytanie bez podania informacji.

Pon, 20 Paź 2014, 19:11:36
Odpowiedź #11

Offline Skyline

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 28
  • YT-Ber Cinematiców KSP
    • Zobacz profil
Lekki Offtop - Tak jak shooktea mówi - po co staracie się mu pomóc skoro on tego nie chce ;p

 Robicie dzięki temu "syf".

Najlepiej niepoprawny temat skasować i po sprawie, a nie na "chama" wyciągać informacje   ;p



Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Odp: 0.25 Nie działające drzewko technologii i dziwny bug graficzny.
« Odpowiedź #11 dnia: Pon, 20 Paź 2014, 19:11:36 »

Wto, 21 Paź 2014, 13:47:55
Odpowiedź #12

Offline MrSkynert

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Wersje gry macie w nazwie tematu... specyfikacja kompa? Gdybym odpalał to na kartoflu to byłoby warto podawać ale prosze.

Grafika: Ge Force GTX 760
Procek: Intel Core 2600 i7 3.40GHz
8GB RAM.

Sterowniki zaktualizowane. Jedyny mod to Interstellar. Nawet bez niego mam problem z tym że okienko podglądu części rozjeżdża się na cały ekran. Nie używałem nigdy konsoli więc nie wiem co robi jaka opcja. Gra jest ze steam. I nie gram w KSP od wczoraj, wiem jak działa drzewko technologi. Po prostu nie chce działać jak powinno.

Wto, 21 Paź 2014, 13:53:15
Odpowiedź #13

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Cytuj
Wersje gry macie w nazwie tematu... specyfikacja kompa? Gdybym odpalał to na kartoflu to byłoby warto podawać ale prosze.

Przed proszeniem o pomoc byłoby warto zapoznać się z regulaminem. Nie wykonałeś też porad od ShookTea który wyraźnie je zaznaczył. Może ty nie chcesz tej pomocy faktycznie?
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: 0.25 Nie działające drzewko technologii i dziwny bug graficzny.
« Odpowiedź #13 dnia: Wto, 21 Paź 2014, 13:53:15 »

Wto, 21 Paź 2014, 15:28:24
Odpowiedź #14

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Też się spotkałem z tym przy interstellar. Ale po wyjściu i ponownym wejściu do drzewka wszystko pokazywało się normalnie. Wydaje mi się że to winna interstellara.