Autor Wątek: XT Landertron - Czyli Miękkie lądowanie.  (Przeczytany 27801 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 05 Sty 2016, 00:25:24
Odpowiedź #30

Offline Pizmak

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Nie wiem, mi przetestowanie takich silniczków z Sepratronów w atmosferze Kerbinu zajęło 15 minut. Myślę jednak, że każdy se może grać jak chce. Kadaf powiedział co myśli, potem inni i mamy 3 strony bezsensownego wylewania żółci. Czego sobie do tej pory nie wyjaśniliście, raczej już nie wyjaśnicie, więc jeśli jednak chcecie dalej to ciągnąć, to proponuję przenieść się na PW albo czat, bo w sumie powtarzacie w kółko to samo.

Namazane z P8 Lite przez Tapatalk

EDIT: Te 3 strony to na telefonie, na Tapatalku, nie wiem ile to będzie na kompie. W każdym razie w sumie 31 postów włącznie z moim.
« Ostatnia zmiana: Wto, 05 Sty 2016, 00:27:50 wysłana przez Pizmak »
Dom jest tam, gdzie znacznik prograde.

Wto, 05 Sty 2016, 00:46:19
Odpowiedź #31

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
Okej. Tylko, że ja na ten przykład lecę na Tylo i nie mam możliwości przetestowania posadzenia kilkuset tonowego lądownika na jego powierzchni zanim się tam nie znajdę.
Wszystko muszę sobie policzyć, na jakiej wysokości i z jaką prędkością będę się poruszał i kiedy mam palić hamulce.
Zaglądając do plików źródłowych powyższego moda, aż wstyd nie pokombinować, żeby nie wpiąć moich hamulców do tego narzędzia.
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Sobol - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Reklama

Odp: XT Landertron - Czyli Miękkie lądowanie.
« Odpowiedź #31 dnia: Wto, 05 Sty 2016, 00:46:19 »

Wto, 05 Sty 2016, 00:55:06
Odpowiedź #32

Offline Pizmak

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Masz rację, ale jakby nie było, to celem mojej wypowiedzi było tylko zakończenie gównoburzy. Z tymi silniczkami poza Kerbinem rzeczywiście byłby problem. Myślę jednak, że to trochę taki autopilot, ale jak komuś nie zależy na masterowaniu gry, to czemu nie?

Namazane z P8 Lite przez Tapatalk

Dom jest tam, gdzie znacznik prograde.

Wto, 05 Sty 2016, 08:22:29
Odpowiedź #33

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
@Robson teoretycznie wystarczy dokleić do pliku cfg silnika ten kod :
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
MODULE
{
name = Landertron
electricRate = 0.05
stagingEnabled = true
}
I powinno grać. Oczywiście trzeba jeszcze dokleić moduł RESOURCE z paliwem, lub zaopatrzyć silnik w malutki zbiorniczek. I siłę ciągu bym obstawiał na poziomie TWR 1.5-2.0, i lądowanie SpaceX style można robić na manualnym sterowaniu mając idealnie gładkie przyziemienie :D
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: XT Landertron - Czyli Miękkie lądowanie.
« Odpowiedź #33 dnia: Wto, 05 Sty 2016, 08:22:29 »

Wto, 05 Sty 2016, 08:32:21
Odpowiedź #34

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Angorek uprzedziłeś mnie, też myślałem że to tak zadziała, ale dziś jeszcze po testuję i dam znać ;)

Wto, 05 Sty 2016, 22:37:08
Odpowiedź #35

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
No testowałem dziś rano.
Przy mocniejszych silnikach źle oblicza czas odpalenia, nie wiem czym to jest spowodowane.
Możliwe, że mam starą niedopracowaną wersję moda, bo testowałem na najbardziej sprawdzonej i stabilnej, czyli KSP 0.25
Za momencik jednak będę kombinował na aktualnej, więc po północy zdam raport na temat przydatności tego kontrowersyjnego moda.


[Post scalony: Wto, 05 Sty 2016, 23:26:34]
Już jestem po testach.

I tak:
Z silnikami na paliwo ciekłe to zapomnijcie. Nie ma szans na zadziałanie. Już lepiej sobie radzi skrypt w kOS.
A z boosterami z prawdziwego zdarzenia (no mam lądownik, ten co się chwaliłem, co ma wylądować na Tylo, i cholerstwo waży 700 ton) niestety nie współpracuje jak należy.
Dotknięcie gruntu wypada przy prędkości około 30 m/s, co jak wiadomo jest zabójcze.

Można pokombinować z silnikami z moda, ale one i tak działają poprawnie jedynie dla lekkich lądowników.
Dla bardziej zaawansowanych graczy, niestety modzik jest bezużyteczny.

Podzielam więc opinię Kadafa.
Omijać wielkim łukiem!

Zaprząść do gry odrobinę matematyki z lekką nutką fizyki i będzie łatwiej i przyjemniej.
A jaka satysfakcja z tegoż faktu ?!!

Pozdrawiam!
Orbitologia nie jest nudna!!!
« Ostatnia zmiana: Wto, 05 Sty 2016, 23:26:34 wysłana przez Robson »
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Sobol - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Reklama

Odp: XT Landertron - Czyli Miękkie lądowanie.
« Odpowiedź #35 dnia: Wto, 05 Sty 2016, 22:37:08 »

Śro, 06 Sty 2016, 01:17:33
Odpowiedź #36

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Najrozsądniejszy z forumowiczów (to nie sarkazm) - Kadaf miał rację. Matematyka przeprowadzona przez Robsona wykazała, iż mod jest zbędny. A jak wiemy z matematyką nie należy walczyć. Dziękuję

 

KSPRC - Czyli Kerbale w HD

Zaczęty przez angorek

Odpowiedzi: 32
Wyświetleń: 27165
Ostatnia wiadomość Pią, 15 Sty 2016, 20:06:34
wysłana przez Rosomak
BahamutoD's Adjustable Landing Gear - czyli pimp my podwozie!

Zaczęty przez baalnamib

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 4463
Ostatnia wiadomość Wto, 11 Lis 2014, 10:53:32
wysłana przez KubaAseph
KerbTrack - Czyli steruj widokiem z kokpitu za pomocą głowy!

Zaczęty przez aleksyb

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 20941
Ostatnia wiadomość Wto, 22 Lip 2014, 17:06:34
wysłana przez bartol