• Real Solar System [v5.5] 3 2
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: Real Solar System [v5.5]  (Przeczytany 11025 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pon, 03 Mar 2014, 18:23:07

Offline psychorrock

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Mod modyfikuje rozmiar obiektów i odległości między nimi. Gra staje się bardziej realistyczna gdyż zwiększa się poziom trudności ze względu na zwiększone delta V planety Kerbin, która ma teraz rozmiar Ziemi.
Według mnie Kerbin z tym modem wygląda znacznie lepiej z orbity(podobnie jak w "Orbiter Space Flight Simulator"). W dodatku mniej się tnie.

Prezentacja by Scott Manley:

 
Link:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Pon, 03 Mar 2014, 19:04:31
Odpowiedź #1

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Gra staje się bardziej realistyczna gdyż zwiększa się poziom trudności ze względu na zwiększone delta V planety Kerbin, która ma teraz rozmiar Ziemi.
Delta-V planety? Panie, a ile ISP mają silniku Kerbinu?

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Według mnie Kerbin z tym modem wygląda znacznie lepiej z orbity(podobnie jak w "Orbiter Space Flight Simulator").
Wygląda dokładnie tak samo, czyli brzydko. Po prostu został powiększony, więc zmienił się łuk horyzontu. Na "ładność" Kerbinu polecam Universe Replacer.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
W dodatku mniej się tnie.

Nie próbowałem nawet z tym grać, ale już mogę powiedzieć że więcej FPS to bajka. W jaki magiczny sposób powiększenie paru elementów fizycznych w grze wpłynie znacząco na działanie silnika fizycznego w pojeździe, lub to ile do renderowania ma GPU?


Ogółem opis jest denny i bez wartości, pełen błędów. A takie spapranie tak krótkiego tekstu to naprawdę niezłe osiągnięcie.
A samemu RSS należy się odpowiednia prezentacja. Z relacji użytkowników wiem że naprawdę zmienia to jak wygląda gra w KSP, gdzie nawet dla weteranów dolot na LKO sprawia problemy.
Best regards from Valhalla

Reklama

Odp: Real Solar System [v5.5]
« Odpowiedź #1 dnia: Pon, 03 Mar 2014, 19:04:31 »

Wto, 04 Mar 2014, 17:37:43
Odpowiedź #2

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Trochę słaby ten opis, szczerze wątpie, aby zwiększenie wielkości obiektów miało pomóc liczbie FPS, z tego co ja pamiętam z testów tego moda, to w sumie na domyślnych teksturach nie było wielkiej różnicy w FPS z modem i bez niego, Kerbin będzie wyglądał ładnie, ale do tego trzeba podmianki tekstur co obniży FPS na słabszych kompach, ale akurat z Delta-V to prawda, bo do osiągniecia stabilnej orbity Kerbinu potrzebowałem jakieś 6-7km/s, i użyłem całkiem sporej rakiety, którą normalnie doleciałbym znacznie dalej. Warto też dodać, że planety są poprzestawianie - ten mod udaje prawdziwy Układ Słoneczny, tak więc np. orbita Muna jest nachylona podobnie jak Księżyca i księżyce oraz planety są pozmieniane. Jednak do tego moda jest dostępna inna konfiguracja planet - są normalnie jak w stocku tylko, że powiększone. Ogółem mod ciekawy, ale raczej nie na mój komputer - nie wyobrażam sobie, jakie bym musiał budować giganty, żeby dolecieć chociaż na Mun, a co dopiero dalej.

Wto, 04 Mar 2014, 18:44:04
Odpowiedź #3

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Kamils, mój komentarz dotyczy tego że opis nie mówi o zwiększonej minimalnej liczbie delta-v potrzebnej do osiągnięcia orbity, a o delta-v planety. O ile ostatnio sprawdzałem żadna z planet nie ma silników ani paliwa, więc sporo delty nie wyrobi ;)
Best regards from Valhalla

Reklama

Odp: Real Solar System [v5.5]
« Odpowiedź #3 dnia: Wto, 04 Mar 2014, 18:44:04 »

Śro, 05 Mar 2014, 11:37:11
Odpowiedź #4

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Do poczytania.
Jednakże przypuszczam, że psychorrock miał na myśli delta-v potrzebne do wejścia na orbitę.

Śro, 05 Mar 2014, 13:51:14
Odpowiedź #5

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
@DawsterTM: Zauważyłem ten błąd i uznałem, że autorowi chodziło o Delta-V potrzebne do wejścia na orbitę. A mój post miał nieco dokładniej przybliżyć ten mod.

Reklama

Odp: Real Solar System [v5.5]
« Odpowiedź #5 dnia: Śro, 05 Mar 2014, 13:51:14 »

Nie, 14 Gru 2014, 00:50:42
Odpowiedź #6

Offline PanKurczak

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
lądowanie załogowe i bezzałogowe to praktycznie to samo, tylko przy załogowym musisz zabrać więcej masy

 

Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja

Zaczęty przez Moskit

Odpowiedzi: 59
Wyświetleń: 77429
Ostatnia wiadomość Śro, 01 Gru 2021, 19:51:21
wysłana przez grabek77
New Kerbol System [0.24.0] [0.24.2]

Zaczęty przez ziomus774

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 5581
Ostatnia wiadomość Sob, 16 Sie 2014, 22:05:17
wysłana przez ziomus774
New Kerbol System 2 [0.25.0]

Zaczęty przez ziomus774

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 5683
Ostatnia wiadomość Wto, 09 Gru 2014, 18:12:52
wysłana przez ziomus774
Taurus HCV 3.75 m CSM system[V 1.5.3] [ksp 1.0.4]

Zaczęty przez Bill2462

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 5921
Ostatnia wiadomość Pią, 03 Lip 2015, 23:49:40
wysłana przez Bill2462
Reworked Stock System [v1.0.1]

Zaczęty przez Bill2462

Odpowiedzi: 29
Wyświetleń: 37093
Ostatnia wiadomość Czw, 09 Mar 2017, 21:02:20
wysłana przez Bill2462