• Space Launch System Part Pack 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: Space Launch System Part Pack  (Przeczytany 93431 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 09 Mar 2016, 18:33:17
Odpowiedź #75

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Następna aktualizacja coraz bliżej. Niestety wersja 1.1 też a co za tym idzie obawy o kompatybilność wzrastają. Na szczęście ORION MPCV costał ukończony. Cztery dni walczyłem ze spadochronem, niestety musiałem się poddać i pójść na łatwiznę. Co za tym idzie od następnej aktualizacji wymagany będzie mod RealChute, ale rezygnujemy już z AerojetKerbodyne oraz z TaurusHCV. Do następnej aktualizacji dla wersji podstawowej muszę poprawić jeszcze jedną część - AeroCap tak aby pasowała do nowej kapsuły. Dzięki temu prawdopodobnie już jutro rozpocznę pracę nad modem w wymiarach stockowych. Póki co planuję to tak: wszystkie części o średnicy 8.4 metra zostaną przeskalowane na 3,75, o średnicy 5m zaś otrzymają wymiar 2.5m, niestety części o średnicy 5.5 metra zostaną utrzymane w skali względem tych 5 metrowych według mnie jest to ważne aby utrzymać charakterystyczną różnicę średnic między modułem ORION-a oraz ICPS. Niestety co za tym idzie części te nie zostaną utrzymane w konwencji 2.5, aczkolwiek jest to póki co propozycja. Z tym dodatkiem wiąże się również zmiana o ile się nie mylę jednej części mianowicie Adaptera dla ICPS ale to już szczegóły techniczne. Na koniec podzielę się z wami kilkoma zdjęciami z testów ORION'a.

Nastepna aktualizacja już niebawem na koniec jeszcze trochę humoru z moich porażek w walkach ze spadochronami:

Sob, 12 Mar 2016, 19:13:35
Odpowiedź #76

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Update już jutro, a ja pracuję :D


« Ostatnia zmiana: Nie, 13 Mar 2016, 13:23:33 wysłana przez Sobol »

Reklama

Odp: Space Launch System Part Pack
« Odpowiedź #76 dnia: Sob, 12 Mar 2016, 19:13:35 »

Nie, 13 Mar 2016, 13:28:06
Odpowiedź #77

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Uwaga, przedziałek.

Nie, 13 Mar 2016, 13:28:26
Odpowiedź #78

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Następna aktualizacja już dostępna! Dostaniecie w niej: ORION MPCV i części do niego, przebudowany adapter dla SLS Block 1B w którym można teraz umieścić ładunek, poza tym także owiewka 5m z którą będziecie mogli przygotować proponowaną misję Skylab II, a poza poza tym wszystkim wszystkie części zostały również przystosowane do stockowych wymiarów co prezentuje się nastepująco:
8.4m -> 3.75m
5m -> 2.5m
SRB i Dark Knight -> 1.25m
Pyrios i AJ1E6 -> 2.5m

Kilka części zostało przeskalowanych tylko proporcjonalnie aby zachować wygląd i charakter rakiet.

Miłej zabawy:


Reklama

Odp: Space Launch System Part Pack
« Odpowiedź #78 dnia: Nie, 13 Mar 2016, 13:28:26 »

Wto, 15 Mar 2016, 16:36:49
Odpowiedź #79

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Następna aktualizacja już w drodze myślę że za 15-20 min będzie dostępna. W gruncie rzeczy to kilka moich poprawek niedopatrzeń i niewiedzy jaka mi się przytrafiła.
W wersji 1.0.5.12:

-naprawiono wektor ciągu Silniczków RCS,
-naprawiono NASA Docking System (miłego dokowania),
-poprawiono siatkę kolizji i config dla Orion 1B decoupler (teraz już nic nie wybucha),
-poprawiono owiewkę dla Block 1B,
-poprawiono wektor "odstrzału" owiewki dla moduły serwisowego Oriona,
-dodano nowe modele dla 5m i 10m owiewki,
-dodano pliki konfiguracyjne dla RO dla części dotyczących Oriona włącznie z nim.

Efekty prac nad RO można obejrzeć tutaj: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Miłej zabawy z poprawioną wersją. W razie pytań piszcie!

Czw, 17 Mar 2016, 19:57:52
Odpowiedź #80

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Po błyszczących teksturach pora na dużo trudniejsze rzeczy:

Reklama

Odp: Space Launch System Part Pack
« Odpowiedź #80 dnia: Czw, 17 Mar 2016, 19:57:52 »

Nie, 20 Mar 2016, 15:01:34
Odpowiedź #81

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Po woli w trudzie i mozołach rodzi się LaunchPad 39B

Nie, 20 Mar 2016, 15:10:53
Odpowiedź #82

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Świetny pomysł z nowym LaunchPadem.
Zwłaszcza że jest kopią tego realnego z Florydy.

Reklama

Odp: Space Launch System Part Pack
« Odpowiedź #82 dnia: Nie, 20 Mar 2016, 15:10:53 »

Nie, 20 Mar 2016, 17:25:13
Odpowiedź #83

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Dzięki. Po woli wygląda to coraz lepiej. Musze pobawić się ze szczegółami, a jest ich wiele, więc nie prędko wyrzutnia zostanie umieszczona w modzie, ale mogę już pokazać, że działa:

Nie, 20 Mar 2016, 19:28:45
Odpowiedź #84

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Super sprawa, że się za to zabrałeś. Nawiasem mówiąc rozumiem, że dodajesz ten launchpad jako dodatek do Kerbal Konstructs?

Reklama

Odp: Space Launch System Part Pack
« Odpowiedź #84 dnia: Nie, 20 Mar 2016, 19:28:45 »

Nie, 20 Mar 2016, 19:42:46
Odpowiedź #85

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
@winged dokładnie jest tak jak mówisz. Niestety inaczej nie potrafię tego zrobić poza tym to chyba najbardziej optymalne rozwiązanie z kilku powodów. Póki co to protoplasta bez szczegółów, ale musiałem sprawdzić czy bede umiał zrobić to tak aby działało. Zastanawiam się jeszcze jak to ładnie zespolić z KSC tak aby wyrzutnia była w pełni użyteczna.

Pią, 25 Mar 2016, 19:29:29
Odpowiedź #86

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Kilka poprawek przed następną aktualizacją. Dodane zostaną w niej silniczki do separacji EUS:



Poprawiony został EUS (jest nieco skrócony oraz zbiorniki paliwa dla RCS zostały przeniesione)



Skrócony w adekwatnych rozmiarów zostanie również adapter ICPS:



Oczywiście może również coś wymyślę dla ORION'a aby miał bardziej efektowne tekstury bo póki co wygląda tak:



Prace nad LaunchPad 39B trwają jednak na pewno nie zostanie on dodany w najbliższej aktualizacji:



Reklama

Odp: Space Launch System Part Pack
« Odpowiedź #86 dnia: Pią, 25 Mar 2016, 19:29:29 »

Pon, 04 Kwi 2016, 18:16:12
Odpowiedź #87

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Niestety pracę ostatnio trochę stanęły w miejscu, ale myślę że nie na długo. Sprawdziłem dziś modzik na wersji 1.1 wszystko wygląda dobrze rzekłbym nawet, że lepiej niż dobrze. Jeśli wszystkie wymaga mody zostały zaktualizowane (te z wtyczkami) możecie spokojnie grać.

[Post scalony: Wto, 05 Kwi 2016, 13:56:30]
No cóż czekamy do oficjalnej wersji 1.1 ja już sobie na niej pracuję i wygląda zacnie. Niestety do pełni szczęścia potrzebujemy czasu i kilku poprawek ze strony twórców gry. Nowe Part Tool są świetne i spoczywają w nich olbrzymie możliwości niestety jednak nie wszystkie jeszcze w pełni działają. Niestety jeden z tych nie działających daje efekty które dają powody do zadowolenia. Więc do następnej aktualizacji sobie trochę poczekamy. Znajdą się w niej na pewno; Launch Pad 39B (pójdzie szybko bo Kerbal Konstruct już w pełni działa), nieco przemodelowany Orion SM, jesli ruszy nowy Part Tool kilka silników zyska połysk, oczywiście błyszczący ORION, oraz poprawki kilku innych drobiazgów.



« Ostatnia zmiana: Wto, 05 Kwi 2016, 13:56:31 wysłana przez Sobol »

Śro, 06 Kwi 2016, 14:30:36
Odpowiedź #88

Offline Dzikfal

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Ile jeszcze potrwa produkcja LaunchPada?

Reklama

Odp: Space Launch System Part Pack
« Odpowiedź #88 dnia: Śro, 06 Kwi 2016, 14:30:36 »

Śro, 06 Kwi 2016, 14:41:39
Odpowiedź #89

Offline KnightMoritz

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 93
  • Reputacja: 12
    • Zobacz profil
Tekstury bardzo nierówne. W jednym miejscu są OK, a w innym bardzo rozmyte i rozciągnięte (wystająca obejma). Zdejmij też błysk z kapsuły trochę. Daj temu wszystkiemu też jakieś sensowne dodatkowe mapy z rysami, podcieniami, bo wygląda to kiepsko w tej chwili.

 

[PART]Battery Pack Z-175. Kanciasta energia.

Zaczęty przez aleksyb

Odpowiedzi: 23
Wyświetleń: 18301
Ostatnia wiadomość Sob, 30 Sie 2014, 21:50:49
wysłana przez angorek
Kestes Launch System

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 14047
Ostatnia wiadomość Pią, 23 Mar 2018, 17:03:01
wysłana przez Sobol
Endurance Space Exploration System (1.0.2)

Zaczęty przez KebabKerman

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 10091
Ostatnia wiadomość Nie, 10 Maj 2015, 06:56:24
wysłana przez winged
LCD - Launch CountDown

Zaczęty przez Zerdzio

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 8735
Ostatnia wiadomość Pon, 29 Lip 2013, 18:21:58
wysłana przez Zerdzio
Mody do Kerbali start pack

Zaczęty przez Sisa

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 7376
Ostatnia wiadomość Pon, 29 Lut 2016, 06:59:48
wysłana przez KebabKerman