• Space Launch System Part Pack 5 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: Space Launch System Part Pack  (Przeczytany 93423 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Sob, 29 Paź 2016, 16:33:28
Odpowiedź #120

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Wszystkie konfiguracje SLS są już gotowe do następnej aktualizacji. Myślę, że uda mi się ją wypuścić na początku następnego weekendu. Muszę porobić jeszcze kilka testów i może postaram się popracować jeszcze nad niektórymi modelami. W każdym razie jest to jedna z ostatnich aktualizacji tego moda. Na przyszłość planuję jedynie ewentualne uaktualnianie modyfikacji w zgodzie z nowymi zdjęciami lub grafikami, które będą rażąco różniły się od obecnego wyglądu modyfikacji. Będę bardzo wdzięczny jeśli po aktualizacji ktoś znajdzie jakiś błąd (mam nadzieje że nie) i da znać o nim. Na koniec jeszcze rozpiska zadań do najbliższych aktualizacji jak wspomniałem dosłownie kilku:
-Zmniejszenie liczby wierzchołków w modelach dotyczy to głównie silników oraz dopalaczy;
-Dodanie do silników tam gdzie to niezbędne animacji nagrzewania się;
-Optymalizacja odbić i połysków części (walorów estetycznych bo niestety na obciążenie komputera nie mam wpływu);
-Rozwiązanie kwestii rakiet bezzałogowych możliwe dodanie modułu Instrument Unit wzorowanego na rakietach Saturn (brak danych na chwilę obecną o planach jego umiejscowienia).
Jeśli macie jeszcze jakieś uwagi dotyczące tego co powinienem poprawić piszcie. Po prostu sam nie zauważam wszystkiego. Cieszę się, że przynajmniej według mnie zostało już tak niewiele pracy.

Teraz prawdopodobnie zajmę się nową paczką części dla planowanych misji SLS. Jeżeli nie to, to na pewno wskrzeszę sobie Launch Pad 39B i postaram się go naprawdę dopracować. Na koniec mała grafika:

Czw, 12 Sty 2017, 11:12:05
Odpowiedź #121

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Dłuższy czas minął odkąd ostatni raz się bawiłem z KSP jednak powoli wracam do pracy. Jako, że nie było zgłoszeń o istniejących błędach w ostatniej wersji, ani też narzekań na optymalizację rozpocznę chyba pracę nad wersją bardziej stockową moda. Wymiarem wyjściowym jest kapsuła 2.5m/1.25m.

Reklama

Odp: Space Launch System Part Pack
« Odpowiedź #121 dnia: Czw, 12 Sty 2017, 11:12:05 »

Śro, 10 Maj 2017, 18:01:29
Odpowiedź #122

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Dawno nic tutaj się nie działo, ale przeinstalowałem Unity i inne pierdoły dotyczące modowania i wracamy do zabawy.

Sam nie wiem który Orion wygląda lepiej:





[Post scalony: Czw, 11 Maj 2017, 14:36:38]
Orion według mnie definitywnie jest już dziełem skończonym. Jestem usatysfakcjonowany jego wyglądam, a także funkcjami. W kabinie zaimplementowane jest podświetlenie okien, dwie lampy do dokowania oraz zestaw dysz RCS odwzorowujący prawdziwy z drobnym usprawnieniem na potrzeby rozgrywki. Niżej wrzucam link do albumu, a także do samej kabiny.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
« Ostatnia zmiana: Czw, 11 Maj 2017, 14:36:38 wysłana przez Sobol »

Sob, 13 Maj 2017, 15:32:34
Odpowiedź #123

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Dzisiaj dzień mi upłynął na rolnictwie :D także nie wiem czy zdołam zrobić cokolwiek więcej więc wrzucam efekt pracy ostatnich dwóch dni:

Reklama

Odp: Space Launch System Part Pack
« Odpowiedź #123 dnia: Sob, 13 Maj 2017, 15:32:34 »

Sob, 13 Maj 2017, 16:42:41
Odpowiedź #124

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Ee, ze tak zapytam, do czego to?
--
Pozdrawiam
Grabek

Sob, 13 Maj 2017, 20:35:17
Odpowiedź #125

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Pierwsze przymiarki pod lądownik marsjański.


« Ostatnia zmiana: Sob, 13 Maj 2017, 20:38:07 wysłana przez Sobol »

Reklama

Odp: Space Launch System Part Pack
« Odpowiedź #125 dnia: Sob, 13 Maj 2017, 20:35:17 »

Nie, 14 Maj 2017, 04:00:40
Odpowiedź #126

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Pierwsze przymiarki pod lądownik marsjański.


Dół fajny ale góra wyjęta spod kopyta konia :)
--
Pozdrawiam
Grabek

Śro, 24 Maj 2017, 17:14:56
Odpowiedź #127

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
@grabek no cóż zażalenia do firmy Boeing proszę składać :D

Zająłem się nieco innymi sprawami w modzie. Po wizualnej poprawie Oriona przyszła pora na inne drobiazgi. Poprawiłem wygląd dopalaczy na paliwo stałe zarówno 5-cio segmentowych SRB jak i Dark Knight:



Są to głównie drobne zmiany estetyczne, a także dodana animacja nagrzewania się dyszy silnika.
Zacząłem też przymiarki (nie wiem czy ten kierunek będzie kontynuowany) do wykonania części w jednostka imperialnych, przez co są one wręcz idealnym odwzorowaniem wymiarowym części.



Powyżej nowy zbiornik w jednostkach imperialnych w porównaniu z dotychczasowym. Obydwie tekstury powstały z wykorzystaniem zdjęć pianki izolującej z programu STS. Który wzór uważacie za bardziej odpowiedni dla SLS? Obecnie zaimplementowane zbiorniki również zmieniły nieco swój wygląd. Otrzymały stosowne wcięcia w miejscach łączenia segmentów (Barrels), a także zostały zmienione ich wymiary. Odpowiednio zbiornik na ciekły wodór ma obecnie 39.6m (oryginał 130'), zbiornik na ciekły tlen otrzymał rozmiar 17.1m niestety nie znalazłem jego wymiarów w internecie. Z moich obliczeń na podstawie objętości wynika jednak, że powinien mieć on długość 15.9m (52') jednak to wymagałoby zbyt dużej ingerencji w pozostałe części głównego członu rakiety. Co ciekawe poprzednie wymiary zbiorników były dobrane na oko i były dosyć zbliżone do tych obecnych. Np "kopuły" zbiorników miały błąd raptem 4cm. Jeśliby ktoś znalazł jakie wymiary powinien mieć ten zbiornik dajcie znać.

Reklama

Odp: Space Launch System Part Pack
« Odpowiedź #127 dnia: Śro, 24 Maj 2017, 17:14:56 »

Wto, 05 Wrz 2017, 17:49:35
Odpowiedź #128

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Popracowałem nad kilkoma nowostkami jak dla mnie i możliwe że SLS otrzyma również wersję z białym malowaniem wg pierwotnych grafik. Na razie pracuję z firespitterem, ale prawdopodobnie w ruch pójdzie plugin z moda SSTU tak aby różne siatki mogły otrzymać różne tekstury w ramach jednego modelu. I oczywiście garstka screenów.
EUS:

ICPS:

Kilka innych cześci:

Nie, 01 Paź 2017, 14:44:06
Odpowiedź #129

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Ostatnia aktualizacja poleciała już na spacedock. Niestety ostatnio mam dużo mniej czasu, który mogę poświęcić mojemu modowi dlatego gdybym przeoczył jakieś niedoskonałości dajcie znać ;)

Reklama

Odp: Space Launch System Part Pack
« Odpowiedź #129 dnia: Nie, 01 Paź 2017, 14:44:06 »

Nie, 03 Gru 2017, 16:24:11
Odpowiedź #130

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Nie wiem czy ktoś tu jeszcze zagląda ale cóż chyba się pochwalę bo to co potrafi nowy modzik od Shadowmage według mnie ma olbrzymi potencjał. Pobawiłem się chwilę z moim modem i oto efekty:





Nigdy nie byłem tak blisko według mnie ideału :D

Śro, 06 Gru 2017, 17:47:53
Odpowiedź #131

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Jest coraz lepiej, ale dużo części przede mną do zmiany, i chyba w końcu wezmę się za coś co wdzięcznie nazywa się wersją stockalike:




Nadal jednak nie jestem zadowolony z tego jak odbicia wyglądają w atmosferze ale może to zostanie jakoś poprawione.

Reklama

Odp: Space Launch System Part Pack
« Odpowiedź #131 dnia: Śro, 06 Gru 2017, 17:47:53 »

Czw, 07 Gru 2017, 02:25:15
Odpowiedź #132

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jest coraz lepiej, ale dużo części przede mną do zmiany, i chyba w końcu wezmę się za coś co wdzięcznie nazywa się wersją stockalike:




Nadal jednak nie jestem zadowolony z tego jak odbicia wyglądają w atmosferze ale może to zostanie jakoś poprawione.
Sobol, nie przesadzaj, dobra robota. A co do odbic to na zdjeciach tego nie widac wiec moze jakis filmik pogladowy?
--
Pozdrawiam
Grabek

Sob, 03 Mar 2018, 16:27:17
Odpowiedź #133

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Trochę czasu znowu poświęciłem dziś na mojego SLS'a co prawda nie dużo poprawiłem ale włożyłem w to sporo pracy. Efekty można zobaczyć tutaj:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Więc po kolei:
- poprawie uległ wygląd kapsuły ORION;
- naprawiłem błąd osłony termicznej, poprawione pliki dostępne są w wątku z modem na międzynarodowym;
- przemodelowałem praktycznie od podstaw silnik RL-10B2, dostał on również nowe tekstury i animację,
- pracuję nad białą wersją SLS co prawda na pewno nie będzie ona tak wyglądała ale w końcu przecież mogę;
- niektóre części dostały również możliwość podmiany tekstur, póki co ICPS oraz EUS ale prawdopodobnie pojawi się jeszcze kilka takich części;
- powierzchnie połyskujące konwertuje na modyfikację TextureUnlimited która pozwala na dużo głębszą kontrolę odbić.

Reklama

Odp: Space Launch System Part Pack
« Odpowiedź #133 dnia: Sob, 03 Mar 2018, 16:27:17 »

Sob, 10 Mar 2018, 10:12:34
Odpowiedź #134

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Kolejny silnik został poprawiony. Co prawda teksturowanie nadal jest w fazie mocno rozwojowej to model został ostatecznie dopracowany. Na warsztat trafił silnik F-1B spadkobierca najpotężniejszego silnika stworzonego przez człowieka.

 

[PART]Battery Pack Z-175. Kanciasta energia.

Zaczęty przez aleksyb

Odpowiedzi: 23
Wyświetleń: 18297
Ostatnia wiadomość Sob, 30 Sie 2014, 21:50:49
wysłana przez angorek
Kestes Launch System

Zaczęty przez Sobol

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 14044
Ostatnia wiadomość Pią, 23 Mar 2018, 17:03:01
wysłana przez Sobol
Endurance Space Exploration System (1.0.2)

Zaczęty przez KebabKerman

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 10087
Ostatnia wiadomość Nie, 10 Maj 2015, 06:56:24
wysłana przez winged
LCD - Launch CountDown

Zaczęty przez Zerdzio

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 8735
Ostatnia wiadomość Pon, 29 Lip 2013, 18:21:58
wysłana przez Zerdzio
Mody do Kerbali start pack

Zaczęty przez Sisa

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 7373
Ostatnia wiadomość Pon, 29 Lut 2016, 06:59:48
wysłana przez KebabKerman