MoarKerbals
Wersja 1.0 do KSP 0.90
Opis:Zdarzyło mi się parę razy grać z modami ExtraplanetaryLaunchpads, pozwalającego na konstruowanie statków poza Kerbinem. Łączyłem go z modem Kethane, dzięki czemu mogłem od razu dostarczać mu paliwo. Chciałem założyć bazę na Minmusie - brak atmosfery i znacznie słabsza grawitacja ułatwia start i nie wymaga dużych rakiet nośnych.
Był jednak bardzo duży problem. Musiałem ograniczać się do pojazdów bezzałogowych lub dostarczać załogę z Kerbinu na Minmusa. Pomysł odpadł jeszcze zanim zacząłem się nim zajmować.
Dziś jednak odkryłem genialny mod, MoarKerbals, którym chcę się z wami podzielić. Jest on niezwykle prosty, ale jakże przydatny - element (skopiowany żywcem lądownik Mk2 ze zmienioną nazwą), który potrafi WYTWARZAĆ kerbonautów.
Proste? Tak! A daje ogrom możliwości, nie tylko "bazę wypadową" na Minmusie. Mogę wreszcie zrobić kolonię na Laythe z prawdziwego zdarzenia, nie mówiąc o "statku-matce" - gigantycznym pojeździe konstruowanym na orbicie, który sam poprzez mikro-lądowniki zbiera materiały na samorozbudowę.
Warto wspomnieć, że mod bez przeszkód współpracuje z MKS i TAC Life Support oraz posiada dodatkową konfigurację pasującą do moda Community Tech Tree.
Screen:Kendos Kerman dołączył do programu kosmicznego!Instrukcja instalacji:Instalacja przebiega standardowo. Mod wymaga ModuleManagera, by działał w pełni poprawnie, ale ten nie jest załączony. Jeśli instalowałeś jakieś mody, prawdopodobnie masz już ModuleManagera, ale jeśli go nie ma, pobierz go
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ.
Download:Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘAby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ