Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Mody => Modyfikacje => Wątek zaczęty przez: ShookTea w Pią, 26 Gru 2014, 20:22:00

Tytuł: MoarKerbals[v1.0-KSP 0.90]
Wiadomość wysłana przez: ShookTea w Pią, 26 Gru 2014, 20:22:00
MoarKerbals
Wersja 1.0 do KSP 0.90
Opis:
Zdarzyło mi się parę razy grać z modami ExtraplanetaryLaunchpads, pozwalającego na konstruowanie statków poza Kerbinem. Łączyłem go z modem Kethane, dzięki czemu mogłem od razu dostarczać mu paliwo. Chciałem założyć bazę na Minmusie - brak atmosfery i znacznie słabsza grawitacja ułatwia start i nie wymaga dużych rakiet nośnych.
Był jednak bardzo duży problem. Musiałem ograniczać się do pojazdów bezzałogowych lub dostarczać załogę z Kerbinu na Minmusa. Pomysł odpadł jeszcze zanim zacząłem się nim zajmować.

Dziś jednak odkryłem genialny mod, MoarKerbals, którym chcę się z wami podzielić. Jest on niezwykle prosty, ale jakże przydatny - element (skopiowany żywcem lądownik Mk2 ze zmienioną nazwą), który potrafi WYTWARZAĆ kerbonautów.

Proste? Tak! A daje ogrom możliwości, nie tylko "bazę wypadową" na Minmusie. Mogę wreszcie zrobić kolonię na Laythe z prawdziwego zdarzenia, nie mówiąc o "statku-matce" - gigantycznym pojeździe konstruowanym na orbicie, który sam poprzez mikro-lądowniki zbiera materiały na samorozbudowę.

Warto wspomnieć, że mod bez przeszkód współpracuje z MKS i TAC Life Support oraz posiada dodatkową konfigurację pasującą do moda Community Tech Tree.
Screen:
(http://i.imgur.com/5H68wCG.png)
Kendos Kerman dołączył do programu kosmicznego!
Instrukcja instalacji:
Instalacja przebiega standardowo. Mod wymaga ModuleManagera, by działał w pełni poprawnie, ale ten nie jest załączony. Jeśli instalowałeś jakieś mody, prawdopodobnie masz już ModuleManagera, ale jeśli go nie ma, pobierz go stąd (http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/55219-0-90-Module-Manager-2-5-6-%28Dec-21%29-v-1c-Edition-2-5-5-is-broken-Update-it).
Download:
Forum KSP (http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/104853-0-90-MoarKerbals-Populate-your-colony-in-space%21-%28v1-0%29-2014-12-25)
Dropbox (link  bezpośredni) (https://www.dropbox.com/s/b01clf8no6v5lnr/KKP.rar?dl=0)
Tytuł: Odp: MoarKerbals[v1.0-KSP 0.90]
Wiadomość wysłana przez: PanKurczak w Pią, 26 Gru 2014, 21:57:16
klonowanie kerbali? a właściwie tworzenie ich z niczego jest trochę... "niepasujące" do klimatu gry, coś takiego może miało by sens gdyby było odkryte razem z warp drivem z interstellar'a ale w stockowym drzewku nie ma to zbytnio sensu. (to wszystko moja opinia proszę nie bić)
Tytuł: Odp: MoarKerbals[v1.0-KSP 0.90]
Wiadomość wysłana przez: Diakon w Pią, 26 Gru 2014, 22:34:48
Mogło by być coś takiego:

"Congratulations! XXX Kerman was born. He/She will be avaliable for space program in XX.XX.XX
Tytuł: Odp: MoarKerbals[v1.0-KSP 0.90]
Wiadomość wysłana przez: Drangir w Pią, 26 Gru 2014, 22:39:57
@PanKurczak

Mam idealne rozwiązanie dla ciebie! Wystarczy że klikniesz w spoiler:

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
Tytuł: Odp: MoarKerbals[v1.0-KSP 0.90]
Wiadomość wysłana przez: ShookTea w Pią, 26 Gru 2014, 23:08:58
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mogło by być coś takiego:

"Congratulations! XXX Kerman was born. He/She will be avaliable for space program in XX.XX.XX

Autor moda chce go "urealnić" - wymagać, by w kapsule znajdowało się 2 kerbali, a nie tylko jeden, oraz dać dłuższy czas oczekiwania. Możemy jednak na to dość poczekać.

Zastanawiam się jedynie, z czego wzięła się nazwa urządzenia: "Klone" zamiast "Clone"
-Zasada zaczynania nazw od K
-Autor jest Polakiem lub tym podobnym piszącym słowo od ang. "clone" literą "k"
-Jest Kanadyjczykiem i chciał nawiązanie do liścia klonu.
Tytuł: Odp: MoarKerbals[v1.0-KSP 0.90]
Wiadomość wysłana przez: Drangir w Pią, 26 Gru 2014, 23:38:36
@up
Oczywiście że chodzi o dodawanie litery K gdzie się tylko da. Najlepiej to wyszło z ...zakrzywionym adapterem lotniczym :D