• KSPRC - Czyli Kerbale w HD 5 1
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSPRC - Czyli Kerbale w HD  (Przeczytany 27384 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 29 Gru 2015, 19:59:46
Odpowiedź #15

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 361
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Ja również mam pokaz slajdów. Przy 200 częściach mniej niż 10fps. Co nie zmienia faktu, że szykuję drobną relację właśnie z użyciem tego moda, bo planety wyglądają niczego sobie. Będzie niebawem :)

Wto, 29 Gru 2015, 20:26:41
Odpowiedź #16

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Jak tu pięknie :o Powiedziałem sobie, że wrócę do kerbali dopiero na 1.1, ale to... już zasysam.

Reklama

Odp: KSPRC - Czyli Kerbale w HD
« Odpowiedź #16 dnia: Wto, 29 Gru 2015, 20:26:41 »

Wto, 29 Gru 2015, 21:14:53
Odpowiedź #17

Offline KebabKerman

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 137
  • Reputacja: 4
  • Jeśli Kebab lubi kebaby jest gejem czy kanibalem?
    • Zobacz profil
Ja robię tak. Lecę na Eve to usuwam inne chmury. Lecę na Dunę to usuwam wszystko inne. Kilka FPS więcej gwarantowane.
Kebab Space Agency - Naszym paliwem są pierdy po ostrych kebabach!

Wto, 29 Gru 2015, 21:18:35
Odpowiedź #18

Offline krzychu072

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Ja tak samo , mam dość dobrą grafikę a nie przerabia tego (gtx 750ti ) teraz widać że ten silnik jest przestarzały i niedarady wycisnąć z niego pięknej grafiki z wydajnością .
« Ostatnia zmiana: Wto, 29 Gru 2015, 21:28:08 wysłana przez krzychu072 »

Reklama

Odp: KSPRC - Czyli Kerbale w HD
« Odpowiedź #18 dnia: Wto, 29 Gru 2015, 21:18:35 »

Śro, 30 Gru 2015, 00:32:34
Odpowiedź #19

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 361
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
FPS drop to jedno, niestety u mnie pojawia się też crash za crashem. Rakietę z ładunkiem około 300 części (więc tyle co nic) udaje mi się wczytać co któryś raz. Mocno to zniechęca.

Śro, 30 Gru 2015, 01:03:26
Odpowiedź #20

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 626
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Odpowiada za to dramatycznie większe zużycie RAMu - użyj ATM i OpenGl, powinno pomóc.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KSPRC - Czyli Kerbale w HD
« Odpowiedź #20 dnia: Śro, 30 Gru 2015, 01:03:26 »

Śro, 30 Gru 2015, 09:42:45
Odpowiedź #21

Offline KebabKerman

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 137
  • Reputacja: 4
  • Jeśli Kebab lubi kebaby jest gejem czy kanibalem?
    • Zobacz profil
Ja miałem trzy crashe. Potem zainstalowałem ATM i jest spokój.
Kebab Space Agency - Naszym paliwem są pierdy po ostrych kebabach!

Śro, 30 Gru 2015, 10:49:59
Odpowiedź #22

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
400 elementów i 4fps na starcie. Dodatkowo zwolniony upływ czasu, więc znudziło mi się wynoszenie stacji - po 10 minutach lotu dopiero opuszczałem atmosferę :/

Reklama

Odp: KSPRC - Czyli Kerbale w HD
« Odpowiedź #22 dnia: Śro, 30 Gru 2015, 10:49:59 »

Czw, 14 Sty 2016, 13:01:32
Odpowiedź #23

Offline Kox_Bartek

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Lagi w luj (8gb ramu wystarczy?) komp za 8tys
i crashuje kerbale

Czw, 14 Sty 2016, 13:20:18
Odpowiedź #24

Offline krzychu072

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Unity 4 nie wyrabia , ciekawe jak będzie w u5 , bo teraz komp z nasa nie pociągnie :D

Reklama

Odp: KSPRC - Czyli Kerbale w HD
« Odpowiedź #24 dnia: Czw, 14 Sty 2016, 13:20:18 »

Czw, 14 Sty 2016, 18:03:29
Odpowiedź #25

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 626
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Cytuj
Lagi w luj (8gb ramu wystarczy?) komp za 8tys
i crashuje kerbale

Możesz mieć 256 GB RAM - gra wciąż będzie crashować, bo jest aplikacją 32-bitową, więc instaluje się ATM (Który sprawia że tekstury zajmują mniej pamięci z mniejszą lub większą szkodą dla wizualiów), gra w trybie OpenGL (który robi jakąś magię że część potrzebnej pamięci zachowuje VRam).

No a lagi też inna kwestia, gra wymaga za dużo od procesora, a za mało od karty graficznej.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Czw, 14 Sty 2016, 18:24:38
Odpowiedź #26

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 361
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Z praktyki powiem, że wpływ ATM na stabilność gry jest nikły albo żaden. Na początku, po zainstalowaniu miałem wrażenie, że się poprawiło, ale to było chyba tak zwane myślenie życzeniowe. Na 5 przejść z VAB do wyrzutni mam 3 crashe. Na orbicie Kerbinu bądź na nim przełączanie się między obiektami jest niewiele mniej ryzykowne. Ogólnie ilość części, z których zbudowane jest to czym lecimy na ilość crashy wpływ ma dość niewielki. Generalnie moda zasadniczo odradzam, ponieważ ja na przykład jestem w sytuacji, kiedy najchętniej bym go usunął. Ale nie mogę, bo doszło do podmienienia tego i owego. Jeśli usunę, to spodziewam się najzwyczajniej w świecie, że planety tekstur nie będą miały żadnych. Oczywiście, mogę ponownie ściągnąć czyste KSP, tyle że jakoś mi się nie chce.

O tym myku z OpenGL się nie wypowiadam, bo nie wiem czy to jest skuteczne, ani jak to przeprowadzić.

Reklama

Odp: KSPRC - Czyli Kerbale w HD
« Odpowiedź #26 dnia: Czw, 14 Sty 2016, 18:24:38 »

Czw, 14 Sty 2016, 18:31:36
Odpowiedź #27

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 626
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Sorry, ale to jak działa ATM, a na pewno to jak on działa w trybie agrysywnym jest zwyczajnie mierzalne xD Nie jestem technologicznym geniuszem, ale potrafię rozróżnić gdy w menedżerze zadań gra zabiera, powiedzmy 1.5 GB pamięci zamiast 1.9 GB. Dodatkową zaletą moda jest to, że kompresuje także tekstury z modów.

Może w ogóle nie zainstalowałeś go poprawnie lub oczekujesz że gra będzie śmigać jak żyletka z ogromnym pakietem tekstur w wysokiej rozdzielczości?

Wyrzucić pliki możesz bez problemu - tekstury zostały już podmienione.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Czw, 14 Sty 2016, 18:51:53
Odpowiedź #28

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 361
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Tryb agresywny od normalnego różni się jakością tekstur. Agresywny daje dwa razy gorsze od normalnego. Tyle, że ja nie po to instaluję moda na poprawę grafiki, by mieć słabe tekstury. A czy ATM zainstalowałem poprawnie, to już tego nie sprawdzę w żaden sposób.

Reklama

Odp: KSPRC - Czyli Kerbale w HD
« Odpowiedź #28 dnia: Czw, 14 Sty 2016, 18:51:53 »

Czw, 14 Sty 2016, 19:04:23
Odpowiedź #29

Offline Kox_Bartek

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Zainstalowałem ATM i gram na opengl i nadal crashuje :C

 

XT Landertron - Czyli Miękkie lądowanie.

Zaczęty przez krzychu072

Odpowiedzi: 36
Wyświetleń: 28119
Ostatnia wiadomość Śro, 06 Sty 2016, 01:17:33
wysłana przez JackRyanPL
BahamutoD's Adjustable Landing Gear - czyli pimp my podwozie!

Zaczęty przez baalnamib

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 4502
Ostatnia wiadomość Wto, 11 Lis 2014, 10:53:32
wysłana przez KubaAseph
KerbTrack - Czyli steruj widokiem z kokpitu za pomocą głowy!

Zaczęty przez aleksyb

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 21093
Ostatnia wiadomość Wto, 22 Lip 2014, 17:06:34
wysłana przez bartol