Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Mody => Modyfikacje => Wątek zaczęty przez: angorek w Czw, 25 Gru 2014, 22:45:18
-
Witam
Przypadkiem natknąłem się na mod KSPRC czyli KSP Renaissance Compilation. Jest to mod, a właściwie paczka modów poprawiająca wygląd naszej ukochanej gry. Zmienia tekstury planet na nowe, przepiękne, dodaje chmury zarówno widoczne z orbity jak i generowane 3D w locie atmosferycznym. Poprawia też oświetlenie statku na orbicie uwzględniając światło odbite od planety, oraz dodaje pierścienie dla Joola :D Tekstury navballa również są zmienione, i dostaje on bardziej "profesjonalnego" wyglądu :D
(http://i.imgur.com/K5nvUcu.jpg)
(http://i.imgur.com/xWxMu2a.jpg)
(http://i.imgur.com/9nl3w1q.jpg)
Wątek modu tutaj :
http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/76972-0-25-KSPRC-Renaissance-Compilation-artworks-remake-V-0-1-9-%2803-11-14%29
Jak ktoś gra na czystej wersji to może spokojnie instalować, jeśli jednak jesteś wielbicielem modów tak jak ja to polecam zainteresować się : http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/98358-KSP-RAM-Saver
Ściągamy wersję express, wrzucamy do folderu z grą (tam gdzie ksp.exe) i odpalamy przez exe z modu, prosta rzecz a zbija zużycie ramu o połowę :) Jedynym minusem jest to że nie działa aerodynamika i trzeba się zaopatrzyć w FAR lub NEAR.
Pozdrawiam !
-
Wielkie dzięki za udostępnienie! Pobrałem i właśnie testuję. Jak dla mnie - świetne!
-
Renaissance Compilation znam od dawna. Miałem instalować ale uważam, że paczka Astronomers Visual Pack + Distant Object odwala porównywalną robotę.
(http://i.imgur.com/vMb5o1N.png)
(http://i.imgur.com/RAhhI89.png)
-
To wyłącznie kwestia gustu. Astronomer wydaje mi się bardziej realistyczny, podczas gdy w Renesansie jest coś... bajowego <3
Osobiście wolę Astronomera.
-
Nowa wersja właśnie wyszła. Brak mi słów :o :o :o
(http://i.imgur.com/nFW8aCw.jpg)
(http://i.imgur.com/IIk88E6.png)
(http://i.imgur.com/gg7xPOj.png)
(http://i.imgur.com/4GG1kKX.png)
(http://i.imgur.com/sW3VqCR.png)
(http://i.imgur.com/5RjoSet.jpg)
(http://i.imgur.com/Y5dR5pv.jpg)
(http://i.imgur.com/h2KvF4j.jpg)
-
Piękne, piękne, piękne!!!
-
Faktycznie tekstury powierzchni są doskonałe. Mógłby ktoś to przetestować i wylądować gdzieś? Chciałbym zobaczyć jak to wygląda z pozycji gruntu.
-
Dostałeś co chciałeś. ;)
Eve:
(http://i.imgur.com/hMgCqIk.jpg)
Niestety statki topią się w wodzie.
Minmus:
(http://i.imgur.com/NO8Uh4j.jpg)
Jutro postaram się wrzucić coś z Duny i Laythe.
-------------------------EDIT--------------------------
Na szczęście kiedyś nie spaliłem satelity w Joolu.
Trzymaj foty z Laythe
(http://i.imgur.com/MGnsnoi.jpg)
Problemy z Eve się powtarzają :(
-
@up
Nie pomyliłeś działów, czy mod na shadery wchodzi w skład Renesansu?
-
Woda na Laythe jest zajebista, ale suchy grunt taki nijaki. Poza tym, trochę denerwuje fakt, że kamera nie zatrzymuje się na powierzchni podczas obracania widokiem i bez przeszkód wchodzi w grunt, który staje się przezroczysty.Proceduralne chmury mocno obciążają kartę graficzną, a procesory szły na 50%. Mi pasuje taka wizja świata.
-
Drangirze,
jest to stock + KSPRC.
-
Duna
(http://i.imgur.com/t5CIQqA.jpg)
Laythe
(http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/607223042136989272/56515EE21BFA0390D624EBC42B28D8738DCA658E/)
-
100m. opadu szczęki. Największy jak dotąd wynik.
-
Widząc zdjęcie Laythe, aż się chce kolonizować.
-
Z całym szacunkiem, ale ja mam pokaz slajdów
-
Ja również mam pokaz slajdów. Przy 200 częściach mniej niż 10fps. Co nie zmienia faktu, że szykuję drobną relację właśnie z użyciem tego moda, bo planety wyglądają niczego sobie. Będzie niebawem :)
-
Jak tu pięknie :o Powiedziałem sobie, że wrócę do kerbali dopiero na 1.1, ale to... już zasysam.
-
Ja robię tak. Lecę na Eve to usuwam inne chmury. Lecę na Dunę to usuwam wszystko inne. Kilka FPS więcej gwarantowane.
-
Ja tak samo , mam dość dobrą grafikę a nie przerabia tego (gtx 750ti ) teraz widać że ten silnik jest przestarzały i niedarady wycisnąć z niego pięknej grafiki z wydajnością .
-
FPS drop to jedno, niestety u mnie pojawia się też crash za crashem. Rakietę z ładunkiem około 300 części (więc tyle co nic) udaje mi się wczytać co któryś raz. Mocno to zniechęca.
-
@up
Odpowiada za to dramatycznie większe zużycie RAMu - użyj ATM i OpenGl, powinno pomóc.
-
Ja miałem trzy crashe. Potem zainstalowałem ATM i jest spokój.
-
400 elementów i 4fps na starcie. Dodatkowo zwolniony upływ czasu, więc znudziło mi się wynoszenie stacji - po 10 minutach lotu dopiero opuszczałem atmosferę :/
-
Lagi w luj (8gb ramu wystarczy?) komp za 8tys
i crashuje kerbale
-
Unity 4 nie wyrabia , ciekawe jak będzie w u5 , bo teraz komp z nasa nie pociągnie :D
-
Lagi w luj (8gb ramu wystarczy?) komp za 8tys
i crashuje kerbale
Możesz mieć 256 GB RAM - gra wciąż będzie crashować, bo jest aplikacją 32-bitową, więc instaluje się ATM (Który sprawia że tekstury zajmują mniej pamięci z mniejszą lub większą szkodą dla wizualiów), gra w trybie OpenGL (który robi jakąś magię że część potrzebnej pamięci zachowuje VRam).
No a lagi też inna kwestia, gra wymaga za dużo od procesora, a za mało od karty graficznej.
-
Z praktyki powiem, że wpływ ATM na stabilność gry jest nikły albo żaden. Na początku, po zainstalowaniu miałem wrażenie, że się poprawiło, ale to było chyba tak zwane myślenie życzeniowe. Na 5 przejść z VAB do wyrzutni mam 3 crashe. Na orbicie Kerbinu bądź na nim przełączanie się między obiektami jest niewiele mniej ryzykowne. Ogólnie ilość części, z których zbudowane jest to czym lecimy na ilość crashy wpływ ma dość niewielki. Generalnie moda zasadniczo odradzam, ponieważ ja na przykład jestem w sytuacji, kiedy najchętniej bym go usunął. Ale nie mogę, bo doszło do podmienienia tego i owego. Jeśli usunę, to spodziewam się najzwyczajniej w świecie, że planety tekstur nie będą miały żadnych. Oczywiście, mogę ponownie ściągnąć czyste KSP, tyle że jakoś mi się nie chce.
O tym myku z OpenGL się nie wypowiadam, bo nie wiem czy to jest skuteczne, ani jak to przeprowadzić.
-
Sorry, ale to jak działa ATM, a na pewno to jak on działa w trybie agrysywnym jest zwyczajnie mierzalne xD Nie jestem technologicznym geniuszem, ale potrafię rozróżnić gdy w menedżerze zadań gra zabiera, powiedzmy 1.5 GB pamięci zamiast 1.9 GB. Dodatkową zaletą moda jest to, że kompresuje także tekstury z modów.
Może w ogóle nie zainstalowałeś go poprawnie lub oczekujesz że gra będzie śmigać jak żyletka z ogromnym pakietem tekstur w wysokiej rozdzielczości?
Wyrzucić pliki możesz bez problemu - tekstury zostały już podmienione.
-
Tryb agresywny od normalnego różni się jakością tekstur. Agresywny daje dwa razy gorsze od normalnego. Tyle, że ja nie po to instaluję moda na poprawę grafiki, by mieć słabe tekstury. A czy ATM zainstalowałem poprawnie, to już tego nie sprawdzę w żaden sposób.
-
Zainstalowałem ATM i gram na opengl i nadal crashuje :C
-
I niestety crashować będzie, szczególnie jeśli mamy dużo innych modów. Ja aktualnie gram na samym scattererze + nowy skybox.
KSPRC będzie super, ale jak wyjdzie wersja 1.1, bo aktualnie mój komputer ma raptem 25% obciążenia, a gra ma 5 fps..
Silnik, czy może raczej kod gry nie są na tyle zoptymalizowane by ogarnąć taką grafikę.
-
kod gry w tym wypadku niema tyle do powiedzenia co przestarzaly silnik , wpisz sobie unity 4 vs unity 5 ( nie tylko ksp zmienialo silnik )niedosc że jest spory przyrost wydajnosci to owiele lepsza grafika efekty swietlne i lepsza fizyka a bardziej jej wydajnosc :)
-
Ja również miałem crash za crashem i bez inwestycji rozwiązałem ten sytuację instalując dla Kerbali 64 bitowego Linuxa Mint.
Od tego momentu cieszę się z gry i zapomniałem co to crash.
Naprawdę polecam.