Autor Wątek: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!  (Przeczytany 6139 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czw, 26 Cze 2014, 11:58:19

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
W tym topicu koleś wymyślił jak KSP może używać więcej niż 4,5 gb RAMU.
Wystarczy, że zainstalujemy unity (polećcie jakiś hosting, bo muszę wrzucić te pliki gdzieś), skopiujemy 1 plik exe i 1 plik mono i mamy KSP 64 bity.

EDIT:
Na początku robimy kopię Ksp.exe i potem w KSP data szukamy folderu mono i plik o takiej samej nazwie również kopiujemy. Teraz ściągamy te pliki które podałem w linkach.
Tak więc mamy 2 pliki. Ten: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
I ten: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Pobieramy je i KSP.exe wrzucamy do folderu gry. A Mono.dll do folderu mono w KSP_data. I powinno działać.
« Ostatnia zmiana: Czw, 26 Cze 2014, 15:04:49 wysłana przez szymozillo »

Czw, 26 Cze 2014, 12:26:23
Odpowiedź #1

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Dropbox, albo dysk google  ;)
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
« Odpowiedź #1 dnia: Czw, 26 Cze 2014, 12:26:23 »

Czw, 26 Cze 2014, 14:59:34
Odpowiedź #2

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Dzięki, właśnie zedytowałem główny post.

Czw, 26 Cze 2014, 15:19:39
Odpowiedź #3

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil

Reklama

Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
« Odpowiedź #3 dnia: Czw, 26 Cze 2014, 15:19:39 »

Nie, 29 Cze 2014, 19:55:14
Odpowiedź #4

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
A to mono to gdzie trzeba wkleić  ?
EDIT : Ok znalazłem, ale nie działa, Failed to load Mono.dll ....
« Ostatnia zmiana: Nie, 29 Cze 2014, 20:17:08 wysłana przez angorek »
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Pon, 30 Cze 2014, 12:28:10
Odpowiedź #5

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Folder KSP_data, a tam jest folder mono, i tam wklejasz plik mono.

Reklama

Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
« Odpowiedź #5 dnia: Pon, 30 Cze 2014, 12:28:10 »

Pon, 30 Cze 2014, 13:00:26
Odpowiedź #6

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Wiem, jak pisałem w edicie już znalazłem, tylko problem w tym że po podmienieniu nie chce śmigać, wywala komunikat że nie udało się go załadować.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Pon, 30 Cze 2014, 13:09:39
Odpowiedź #7

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Hmm, może ja jakiś zły plik wysłałem? Nie wiem, ale dam linka do unity (niestety 1 gb) i stamtąd weźmiesz pliki. (Unity: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)
A i oczywiście podmieniłeś plik KSP?

Reklama

Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
« Odpowiedź #7 dnia: Pon, 30 Cze 2014, 13:09:39 »

Śro, 02 Lip 2014, 20:32:46
Odpowiedź #8

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
No tak.. oba pliki i nadal wywala error przy uruchamianiu Failed to load mono.dll
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Pią, 04 Lip 2014, 15:27:10
Odpowiedź #9

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
A zapytam się, masz może 64 bitowy system? :D
Trochę to głupie pytanie ale lepiej być pewnym.

Reklama

Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
« Odpowiedź #9 dnia: Pią, 04 Lip 2014, 15:27:10 »

Pią, 04 Lip 2014, 16:57:51
Odpowiedź #10

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Win 7 64 bity, ramu 8Gb.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Pon, 07 Lip 2014, 14:26:24
Odpowiedź #11

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Spróbuj zainstalować kerbale jeszcze raz i z unity wyciągnij te pliki 64 bitowe.
Wciąż nie mam pojęcia dlaczego to nie może działać.

Reklama

Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
« Odpowiedź #11 dnia: Pon, 07 Lip 2014, 14:26:24 »

Pon, 07 Lip 2014, 14:38:07
Odpowiedź #12

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Mam protipa!

1. Poczekaj 2 tygodnie na zoptymalizowaną do 64-bit wersję 0.24
2. ??
3. PROFIT
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Pon, 07 Lip 2014, 22:06:36
Odpowiedź #13

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mam protipa!

1. Poczekaj 2 tygodnie na zoptymalizowaną do 64-bit wersję 0.24
2. ??
3. PROFIT
I to jest najlepsza opcja  ;)
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
« Odpowiedź #13 dnia: Pon, 07 Lip 2014, 22:06:36 »

Wto, 08 Lip 2014, 20:03:09
Odpowiedź #14

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mam protipa!

1. Poczekaj 2 tygodnie na zoptymalizowaną do 64-bit wersję 0.24
2. ??
3. PROFIT
No na pewno, ale jeżeli ktoś nie może się doczekać? ;)