Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Mody => Modyfikacje => Wątek zaczęty przez: szymozillo w Czw, 26 Cze 2014, 11:58:19

Tytuł: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
Wiadomość wysłana przez: szymozillo w Czw, 26 Cze 2014, 11:58:19
http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/82118-KSP-64bits-on-Windows-%28this-time-it-s-not-a-request%29
W tym topicu koleś wymyślił jak KSP może używać więcej niż 4,5 gb RAMU.
Wystarczy, że zainstalujemy unity (polećcie jakiś hosting, bo muszę wrzucić te pliki gdzieś), skopiujemy 1 plik exe i 1 plik mono i mamy KSP 64 bity.

EDIT:
Na początku robimy kopię Ksp.exe i potem w KSP data szukamy folderu mono i plik o takiej samej nazwie również kopiujemy. Teraz ściągamy te pliki które podałem w linkach.
Tak więc mamy 2 pliki. Ten: https://www.dropbox.com/s/749t8snxsvrgig9/KSP.exe
I ten: https://www.dropbox.com/s/1vuwh0zmb929c4d/mono.dll
Pobieramy je i KSP.exe wrzucamy do folderu gry. A Mono.dll do folderu mono w KSP_data. I powinno działać.
Tytuł: Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
Wiadomość wysłana przez: angorek w Czw, 26 Cze 2014, 12:26:23
Dropbox, albo dysk google  ;)
Tytuł: Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
Wiadomość wysłana przez: szymozillo w Czw, 26 Cze 2014, 14:59:34
Dzięki, właśnie zedytowałem główny post.
Tytuł: Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
Wiadomość wysłana przez: KubaAseph w Czw, 26 Cze 2014, 15:19:39
Lepszy mediafire
Tytuł: Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
Wiadomość wysłana przez: angorek w Nie, 29 Cze 2014, 19:55:14
A to mono to gdzie trzeba wkleić  ?
EDIT : Ok znalazłem, ale nie działa, Failed to load Mono.dll ....
Tytuł: Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
Wiadomość wysłana przez: szymozillo w Pon, 30 Cze 2014, 12:28:10
Folder KSP_data, a tam jest folder mono, i tam wklejasz plik mono.
Tytuł: Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
Wiadomość wysłana przez: angorek w Pon, 30 Cze 2014, 13:00:26
Wiem, jak pisałem w edicie już znalazłem, tylko problem w tym że po podmienieniu nie chce śmigać, wywala komunikat że nie udało się go załadować.
Tytuł: Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
Wiadomość wysłana przez: szymozillo w Pon, 30 Cze 2014, 13:09:39
Hmm, może ja jakiś zły plik wysłałem? Nie wiem, ale dam linka do unity (niestety 1 gb) i stamtąd weźmiesz pliki. (Unity: https://unity3d.com/unity/download/download-windows)
A i oczywiście podmieniłeś plik KSP?
Tytuł: Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
Wiadomość wysłana przez: angorek w Śro, 02 Lip 2014, 20:32:46
No tak.. oba pliki i nadal wywala error przy uruchamianiu Failed to load mono.dll
Tytuł: Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
Wiadomość wysłana przez: szymozillo w Pią, 04 Lip 2014, 15:27:10
A zapytam się, masz może 64 bitowy system? :D
Trochę to głupie pytanie ale lepiej być pewnym.
Tytuł: Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
Wiadomość wysłana przez: angorek w Pią, 04 Lip 2014, 16:57:51
Win 7 64 bity, ramu 8Gb.
Tytuł: Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
Wiadomość wysłana przez: szymozillo w Pon, 07 Lip 2014, 14:26:24
Spróbuj zainstalować kerbale jeszcze raz i z unity wyciągnij te pliki 64 bitowe.
Wciąż nie mam pojęcia dlaczego to nie może działać.
Tytuł: Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
Wiadomość wysłana przez: Drangir w Pon, 07 Lip 2014, 14:38:07
Mam protipa!

1. Poczekaj 2 tygodnie na zoptymalizowaną do 64-bit wersję 0.24
2. ??
3. PROFIT
Tytuł: Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
Wiadomość wysłana przez: angorek w Pon, 07 Lip 2014, 22:06:36
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mam protipa!

1. Poczekaj 2 tygodnie na zoptymalizowaną do 64-bit wersję 0.24
2. ??
3. PROFIT
I to jest najlepsza opcja  ;)
Tytuł: Odp: KSP i 64 bity przed 0.24? Już można!
Wiadomość wysłana przez: szymozillo w Wto, 08 Lip 2014, 20:03:09
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mam protipa!

1. Poczekaj 2 tygodnie na zoptymalizowaną do 64-bit wersję 0.24
2. ??
3. PROFIT
No na pewno, ale jeżeli ktoś nie może się doczekać? ;)