Autor Wątek: Co nowego na KerbalStuff ?  (Przeczytany 6448 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 13 Sty 2016, 18:30:49

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Na kerbalstuff pojawia się dosyć sporo nowych modów więc pomyślałem sobie , że warto stworzyć wątek w którym odnotowywane będą ciekawsze pozycje. Tę rolę w teorii ma pełnić przegląd modów na blogu. Niestety dotyczy on w większości starszych modów i pojawia się bardzo rzadko.

No to dość gadania oto najciekawsze 3 pozycje w ostatnim miesiącu ( dziś 13.01.2016) :

1. KerbalKrashSystem

Mod który sprawia , że części zamiast wybuchać , nabierają wizualnych uszkodzeń. Dodatkowo : uszkodzone zbiorniki przeciekają , uszkodzone silniki , przegrzewają się a uszkodzone panele słoneczne generują mniej energii.







Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

2. Dynamic Texture Loader

Kolejny mod umożliwiający zmniejszenie zużycia RAM przez KSP.
Tym razem jego działanie polega na usuwaniu z pamięci RAM aktualnie nie używanych części. Są one ładowane dopiero w momencie kiedy są konieczne ( montaż danej części na rakiecie w VAB lub załadowanie gotowego statku kosmicznego).
Twórca rekomenduje ten mod kiedy zainstalowane są inne mody dodające dużo części z dużymi teksturami. Ten mod nie zmniejszy zużycia RAMu przez graficzne mody lub grafikę gry.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

3. Chinese Chang'e 3 Lunar Lander & Yutu

Części umożliwiające zbudowanie własnego lądownika Chang'e 3 wraz z łazikiem Yutu.
W skład tego niewielkiego part packu wchodzą :
 yutu-Command ( command pod łazika)
yutu-SolarPanels ( panele słoneczne łazika)
yutu-Rover Wheel ( koła łazika)
change-Lander ( command pod lądownika)
change-SolarPanels ( panele słoneczne lądownika)
change-RCS ( RCSy lądownika)
change-Engine ( silnik lądownika)









Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


I tego typu szybki przegląd zamierzam robić co 2 - 3 tygodnie. Jak tylko na Kerbal Stuff pojawią się jakieś ciekawe mody.

Uwaga! - Mody które tu zamieściłem i które zamieszczę tu w przyszłości nie są przez mnie testowane i zapewne nie są wolne od bugów. A obrazki pochodzą z KerbalStuff.

No i to tyle na razie.  :)

Sob, 23 Sty 2016, 16:32:23
Odpowiedź #1

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Na kerbalstuff pojawiły się nowe modyfikacje :

1. Kerbal Atomics

Part pack dodający do gry dwa nowe silniki jądrowe. Są one zasilane ciekłym wodorem i mają większe  ISP i ciąg niż stockowe silniki. W skład moda wchodzi również zestaw zbiorników na ciekły wodór. Jest również możliwość napełnienia stockowych zbiorników ciekłym wodorem. Mod ma również 2 bonusy. Pierwszy polega na tym, że zbiorniki muszą być zasilane energią elektryczną. Wymagana jest ona do chłodzenia ciekłego wodoru. W przeciwnym razie zbiornik będzie powoli tracił swoją zawartość, tak samo jak w realnym świecie będzie ona powoli wyparowywała. Drugim bonusem są rozkładane dysze silników.

Screeny :

Silniki ze złożonymi dyszami :


Silniki z rozłożonymi dyszami :


Wszystkie zbiorniki :


Silnik w akcji  :


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

2. N.A.N.A. Wildfire

Mod zapewniający bardziej widowiskowe katastrofy oraz dodający nieco więcej realizmu do gry.
Dodaje on bowiem możliwość zapalenia się części po ich uszkodzeniu na przykład w wyniku przegrzania.
Dodatkowo ogień może się rozprzestrzenić na sąsiednie części co może doprowadzić do niekontrolowanego pożaru statku.
Na szczęście wraz z modem dołączony został system gaśniczy. Po uruchomieniu usiłuje zgasić pożar za pomocą CO2. Jest też alarm przeciwpożarowy który wyświetla złowieszczy napis " WARNING, SHIP IS ON FIRE! "  oraz system zraszaczy montowany na podporach startowych który zmniejsza ryzyko pożaru rakiety zaraz po starcie.

Screeny :
Statek zapalił się podczas lotu! :


Statek pali się po rozbiciu.


Chwilę później części się przegrzały i nastąpiło BUM!

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

3. TD Industries RCS and Hypergolic engines
Mod dodający nowe silniczki RCS



Jak widać na powyższym zdjęciu są one zróżnicowane i według mnie mają lepszą jakość wykonania niż stockowe.

Dostępne są również dwa gotowe moduły RCS z wbudowanymi zbiornikami paliwa.


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
« Ostatnia zmiana: Sob, 23 Sty 2016, 16:42:57 wysłana przez Bill2462 »

Reklama

Odp: Co nowego na KerbalStuff ?
« Odpowiedź #1 dnia: Sob, 23 Sty 2016, 16:32:23 »

Sob, 23 Sty 2016, 16:43:02
Odpowiedź #2

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Całkiem niebrzydkie dwa partpacki i jeden modzik na pożary. Nie twierdzę bynajmniej, że to jakieś must have, ale trzeba przyznać, że mody całkiem nieźle dopracowane i estetyczne. A ten z pożarami jeśli ma zraszacze, systemy gaśnicze i alarmy, to znaczy, że ktoś nad nim autentycznie nieźle przysiedział i sporo naruszał się głową. Niezła trójca.

Sob, 23 Sty 2016, 16:44:14
Odpowiedź #3

Offline Condzi

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja: 9
    • Zobacz profil
Nie wiem jak się nazywa ta modyfikacja, ale Guard13007 (yt) jest modyfikacja, dzięki której po rozbiciu wgniatają się części (uboższa wersja kolizji ze SE).

Reklama

Odp: Co nowego na KerbalStuff ?
« Odpowiedź #3 dnia: Sob, 23 Sty 2016, 16:44:14 »

Sob, 23 Sty 2016, 16:49:03
Odpowiedź #4

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
@Up
To pewnie właśnie Kerbal Krash System.