• [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury 5 2
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury  (Przeczytany 20503 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sob, 19 Paź 2013, 22:43:55

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil



Cities and City Lights on Kerbin

Prawdopodobnie najlepsza modyfikacja upiększająca do KSP. Obowiązkowo w parze z Universe replacer.
Modyfikacja w fazie alfa dodaje do gry widoczne w nocy światła miejskie i ruchome chmury. Co z tego że w fazie alfa?! Idź pobrać i umil sobie dokowania w nocy ;)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Podziękowania dla baalnamib'a za oświecenie i screeny ;)

Edit: dodano link :)
« Ostatnia zmiana: Nie, 02 Lut 2014, 17:44:24 wysłana przez Schulze13 »
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Sob, 19 Paź 2013, 22:45:20
Odpowiedź #1

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Nie żeby coś, ale prosiłbym link
Best regards from Valhalla

Reklama

Re: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
« Odpowiedź #1 dnia: Sob, 19 Paź 2013, 22:45:20 »

Sob, 19 Paź 2013, 23:17:54
Odpowiedź #2

Offline thrashing mad

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 11
    • Zobacz profil
W universe replacer nie podobało mi się że chmury były niejako przyklejone do powierzchni (czyli działał na nie bump-mapping co wyglądało co najmniej dziwnie na nierównościach terenu). W tym modzie jest z tym lepiej?
Zagrajmy w Kerbal Space Program na YouTube

Sob, 19 Paź 2013, 23:25:05
Odpowiedź #3

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
Chmury to osobną warstwa kilka kilometrów nad powierzchnia. I oczywiście się przesuwają. Na razie nie są to jakieś skomplikowane struktury, ale dodają życia planecie. Chmury są też na Joolu, więc jest dobrze :)
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Reklama

Re: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
« Odpowiedź #3 dnia: Sob, 19 Paź 2013, 23:25:05 »

Sob, 19 Paź 2013, 23:28:30
Odpowiedź #4

Offline thrashing mad

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 11
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Chmury to osobną warstwa kilka kilometrów nad powierzchnia. I oczywiście się przesuwają. Na razie nie są to jakieś skomplikowane struktury, ale dodają życia planecie. Chmury są też na Joolu, więc jest dobrze :)

Ah, no to zapowiada się ciekawie.
Zagrajmy w Kerbal Space Program na YouTube

Nie, 02 Lut 2014, 15:23:44
Odpowiedź #5

Offline Kerbalik

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Gdzie mam włożyć pliki Clouds i City lighst ? Bo próbowałem w Resources plugins. ALE NADAL NIE DZIAŁA!!

Reklama

Re: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
« Odpowiedź #5 dnia: Nie, 02 Lut 2014, 15:23:44 »

Nie, 02 Lut 2014, 15:46:01
Odpowiedź #6

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Wszystkie mody powinny wylądować w folderze /GameData. Upewnij się czy sam folder /Plugins nie jest w kilku folderach. Nie powinny być za "głęboko". No i oczywiście zachęcam do przeczytania linku powyżej.
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Czw, 03 Kwi 2014, 11:23:59
Odpowiedź #7

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Od dłuższego czasu mod przeszedł potężną transformację. Teraz jest wersja 7-1 znacznie różniąca się od tej zaprezentowanej przez Schulze. Dodane zostały chmury wolumetryczne, chodzi płynniej i stabilniej. Mod aktualnie też jest pod nową nazwą:

Environmental Visual Enhancements


Aktualny link do wątku na międzynarodowym:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Dziś zrobiona przeze mnie galeria:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
« Odpowiedź #7 dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 11:23:59 »

Czw, 03 Kwi 2014, 13:51:55
Odpowiedź #8

Offline avatarnk

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 104
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
    • YouTube
Kurczę, próbowałem zainstalować ten mod a tu nic. Gdy włączam Kerbale pojawia mi się kerbin bez chmur :/
Jebedaiaha patrzy

Czw, 03 Kwi 2014, 16:16:00
Odpowiedź #9

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Wkońcu dodali gęste chmury, w które można wniknąć, mam nadzieje, że nie obciążają one mocno PC?

Reklama

Odp: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
« Odpowiedź #9 dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 16:16:00 »

Czw, 03 Kwi 2014, 17:57:50
Odpowiedź #10

Offline Bigmikepl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 142
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
ładnie :)  coraz bardziej dopracowane :)

Pią, 04 Kwi 2014, 11:18:57
Odpowiedź #11

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Kurczę, próbowałem zainstalować ten mod a tu nic. Gdy włączam Kerbale pojawia mi się kerbin bez chmur :/

A jak instalowałeś? Bo instalacja normalnie jak inne mody.

Poza tym wersja 7-1 to już dedyk na 0.23.5
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Odp: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
« Odpowiedź #11 dnia: Pią, 04 Kwi 2014, 11:18:57 »

Pią, 04 Kwi 2014, 12:19:03
Odpowiedź #12

Offline avatarnk

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 104
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
    • YouTube
Już sobie poradziłem :) Mod bardzo szybko się rozwija :D
Jebedaiaha patrzy

Śro, 18 Cze 2014, 18:04:08
Odpowiedź #13

Offline Weteran

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Ej sorry, ale mam problem bo widzę tylko lampy O.O
Proszę, niech ktoś mi podpowie tylko co gdzie powinno się znajdować  ::)

Reklama

Odp: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
« Odpowiedź #13 dnia: Śro, 18 Cze 2014, 18:04:08 »

Śro, 18 Cze 2014, 20:38:27
Odpowiedź #14

Offline PanKurczak

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
po pierwsze nie odkopujemy tematów.
po drugie wszystkie mody wrzucasz albo do głównego folderu w ksp albo do folderu Gamedata, powinno być opisane w temacie moda
po trzecie witamy na forum :D

 

Ioncross Crew Support Plugin(Wersja Odnowiona)

Zaczęty przez Skyline

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 5880
Ostatnia wiadomość Czw, 20 Lut 2014, 23:12:46
wysłana przez Drangir
4x Kerbol system + OPM + chmury

Zaczęty przez angorek

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 12282
Ostatnia wiadomość Czw, 04 Sie 2016, 00:06:03
wysłana przez Hasuviel