Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Mody => Modyfikacje => Wątek zaczęty przez: Schulze13 w Sob, 19 Paź 2013, 22:43:55

Tytuł: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
Wiadomość wysłana przez: Schulze13 w Sob, 19 Paź 2013, 22:43:55
(http://i.imgur.com/TYFOLYo.png)
(http://i.imgur.com/0VbmMXn.png)

Cities and City Lights on Kerbin

Prawdopodobnie najlepsza modyfikacja upiększająca do KSP. Obowiązkowo w parze z Universe replacer.
Modyfikacja w fazie alfa dodaje do gry widoczne w nocy światła miejskie i ruchome chmury. Co z tego że w fazie alfa?! Idź pobrać i umil sobie dokowania w nocy ;)

 Link do tematu plug-inu (http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/52159-PLUGIN-ALPHA-Cities-and-City-Lights-on-Kerbin)

Podziękowania dla baalnamib'a za oświecenie i screeny ;)

Edit: dodano link :)
Tytuł: Re: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
Wiadomość wysłana przez: DawsterTM w Sob, 19 Paź 2013, 22:45:20
Nie żeby coś, ale prosiłbym link
Tytuł: Re: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
Wiadomość wysłana przez: thrashing mad w Sob, 19 Paź 2013, 23:17:54
W universe replacer nie podobało mi się że chmury były niejako przyklejone do powierzchni (czyli działał na nie bump-mapping co wyglądało co najmniej dziwnie na nierównościach terenu). W tym modzie jest z tym lepiej?
Tytuł: Re: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
Wiadomość wysłana przez: Schulze13 w Sob, 19 Paź 2013, 23:25:05
Chmury to osobną warstwa kilka kilometrów nad powierzchnia. I oczywiście się przesuwają. Na razie nie są to jakieś skomplikowane struktury, ale dodają życia planecie. Chmury są też na Joolu, więc jest dobrze :)
Tytuł: Re: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
Wiadomość wysłana przez: thrashing mad w Sob, 19 Paź 2013, 23:28:30
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Chmury to osobną warstwa kilka kilometrów nad powierzchnia. I oczywiście się przesuwają. Na razie nie są to jakieś skomplikowane struktury, ale dodają życia planecie. Chmury są też na Joolu, więc jest dobrze :)

Ah, no to zapowiada się ciekawie.
Tytuł: Re: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
Wiadomość wysłana przez: Kerbalik w Nie, 02 Lut 2014, 15:23:44
Gdzie mam włożyć pliki Clouds i City lighst ? Bo próbowałem w Resources plugins. ALE NADAL NIE DZIAŁA!!
Tytuł: Re: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
Wiadomość wysłana przez: Schulze13 w Nie, 02 Lut 2014, 15:46:01
http://forum.kerbale.pl/gotowe-poradniki/ksp-0-20-i-nowy-system-plikow-mody-flagi-i-inne/

Wszystkie mody powinny wylądować w folderze /GameData. Upewnij się czy sam folder /Plugins nie jest w kilku folderach. Nie powinny być za "głęboko". No i oczywiście zachęcam do przeczytania linku powyżej.
Tytuł: Odp: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
Wiadomość wysłana przez: baalnamib w Czw, 03 Kwi 2014, 11:23:59
Od dłuższego czasu mod przeszedł potężną transformację. Teraz jest wersja 7-1 znacznie różniąca się od tej zaprezentowanej przez Schulze. Dodane zostały chmury wolumetryczne, chodzi płynniej i stabilniej. Mod aktualnie też jest pod nową nazwą:

Environmental Visual Enhancements


Aktualny link do wątku na międzynarodowym:
http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/55905-0-23-5-7-1-EnvironmentalVisualEnhancements-NEW%21-VolumetricClouds%21

Dziś zrobiona przeze mnie galeria:
http://imgur.com/a/NzEwU
Tytuł: Odp: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
Wiadomość wysłana przez: avatarnk w Czw, 03 Kwi 2014, 13:51:55
Kurczę, próbowałem zainstalować ten mod a tu nic. Gdy włączam Kerbale pojawia mi się kerbin bez chmur :/
Tytuł: Odp: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
Wiadomość wysłana przez: DragonsNightmare w Czw, 03 Kwi 2014, 16:16:00
Wkońcu dodali gęste chmury, w które można wniknąć, mam nadzieje, że nie obciążają one mocno PC?
Tytuł: Odp: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
Wiadomość wysłana przez: Bigmikepl w Czw, 03 Kwi 2014, 17:57:50
ładnie :)  coraz bardziej dopracowane :)
Tytuł: Odp: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
Wiadomość wysłana przez: baalnamib w Pią, 04 Kwi 2014, 11:18:57
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Kurczę, próbowałem zainstalować ten mod a tu nic. Gdy włączam Kerbale pojawia mi się kerbin bez chmur :/

A jak instalowałeś? Bo instalacja normalnie jak inne mody.

Poza tym wersja 7-1 to już dedyk na 0.23.5
Tytuł: Odp: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
Wiadomość wysłana przez: avatarnk w Pią, 04 Kwi 2014, 12:19:03
Już sobie poradziłem :) Mod bardzo szybko się rozwija :D
Tytuł: Odp: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
Wiadomość wysłana przez: Weteran w Śro, 18 Cze 2014, 18:04:08
Ej sorry, ale mam problem bo widzę tylko lampy O.O
Proszę, niech ktoś mi podpowie tylko co gdzie powinno się znajdować  ::)
Tytuł: Odp: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
Wiadomość wysłana przez: PanKurczak w Śro, 18 Cze 2014, 20:38:27
po pierwsze nie odkopujemy tematów.
po drugie wszystkie mody wrzucasz albo do głównego folderu w ksp albo do folderu Gamedata, powinno być opisane w temacie moda
po trzecie witamy na forum :D
Tytuł: Odp: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
Wiadomość wysłana przez: Weteran w Czw, 19 Cze 2014, 15:24:05
Może inaczej:
Załóżmy, że chcę to mieć w Gamedata.
Pobrałem samą modyfikację i universe replacer..
coś jeszcze potrzebnego? i czy normalnie to osobno i po kolei wrzucić do Gamedata? bo słyszałem coś o "scalaniu zawartości" i się pogubiłem :/
Tytuł: Odp: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
Wiadomość wysłana przez: PanKurczak w Czw, 19 Cze 2014, 21:11:58
nie potrzebujesz universe replacer'a, jeśli w archiwum z modem jest folder o nazwie GameData to wrzucasz go do głównego folderu z ksp, jeśli nie to wchodzisz w niego, jeśli w nim nie ma folderu o nazwie GameData to wrzucasz go do GameData.
jeśli poprosi cię o scalenie folderu albo podmienienie plików to to robisz.
Tytuł: Odp: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
Wiadomość wysłana przez: maksEs w Pon, 29 Gru 2014, 10:01:01
jak zainstaluje jest wszystko fajne !  :) ale ale ale !


mam fioletowe chmury i fioletowe światła miast!
pomocy chcę pograć z tym modem!
Tytuł: Odp: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
Wiadomość wysłana przez: Condzi w Pon, 29 Gru 2014, 10:25:28
Bo ten mod nie jest jeszcze zaktualizowany na 0.90 ;)
Tytuł: Odp: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
Wiadomość wysłana przez: maksEs w Wto, 17 Lut 2015, 21:03:52
Fioletowe chmury miałem na 0.24 kiedy tego moda znalazłem myślałem ze jak będzie update 0.25 to mi chmurki dobrze będą działać
ale dalej fioletowe :( na 0.90 dalej tak samo czekam na chmury w stockowej wersji może tam będą fajnie działały ;)
Tytuł: Odp: [PLUGIN][0.23] Światła miast i Chmury
Wiadomość wysłana przez: Drangir w Wto, 17 Lut 2015, 21:40:16
@up
Obawiam się jednak, że to twoja wina, a nie pluginu. Próbuj dalej:

(http://i.imgur.com/M1z7sBu.png)

(http://i.imgur.com/OMgFx69.png)

(http://i.imgur.com/yDJjoQ4.png)