Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Mody => Modyfikacje => Wątek zaczęty przez: Schulze13 w Sob, 19 Paź 2013, 22:43:55
-
(http://i.imgur.com/TYFOLYo.png)
(http://i.imgur.com/0VbmMXn.png)
Cities and City Lights on Kerbin
Prawdopodobnie najlepsza modyfikacja upiększająca do KSP. Obowiązkowo w parze z Universe replacer.
Modyfikacja w fazie alfa dodaje do gry widoczne w nocy światła miejskie i ruchome chmury. Co z tego że w fazie alfa?! Idź pobrać i umil sobie dokowania w nocy ;)
Link do tematu plug-inu (http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/52159-PLUGIN-ALPHA-Cities-and-City-Lights-on-Kerbin)
Podziękowania dla baalnamib'a za oświecenie i screeny ;)
Edit: dodano link :)
-
Nie żeby coś, ale prosiłbym link
-
W universe replacer nie podobało mi się że chmury były niejako przyklejone do powierzchni (czyli działał na nie bump-mapping co wyglądało co najmniej dziwnie na nierównościach terenu). W tym modzie jest z tym lepiej?
-
Chmury to osobną warstwa kilka kilometrów nad powierzchnia. I oczywiście się przesuwają. Na razie nie są to jakieś skomplikowane struktury, ale dodają życia planecie. Chmury są też na Joolu, więc jest dobrze :)
-
Chmury to osobną warstwa kilka kilometrów nad powierzchnia. I oczywiście się przesuwają. Na razie nie są to jakieś skomplikowane struktury, ale dodają życia planecie. Chmury są też na Joolu, więc jest dobrze :)
Ah, no to zapowiada się ciekawie.
-
Gdzie mam włożyć pliki Clouds i City lighst ? Bo próbowałem w Resources plugins. ALE NADAL NIE DZIAŁA!!
-
http://forum.kerbale.pl/gotowe-poradniki/ksp-0-20-i-nowy-system-plikow-mody-flagi-i-inne/
Wszystkie mody powinny wylądować w folderze /GameData. Upewnij się czy sam folder /Plugins nie jest w kilku folderach. Nie powinny być za "głęboko". No i oczywiście zachęcam do przeczytania linku powyżej.
-
Od dłuższego czasu mod przeszedł potężną transformację. Teraz jest wersja 7-1 znacznie różniąca się od tej zaprezentowanej przez Schulze. Dodane zostały chmury wolumetryczne, chodzi płynniej i stabilniej. Mod aktualnie też jest pod nową nazwą:
Environmental Visual Enhancements
Aktualny link do wątku na międzynarodowym:
http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/55905-0-23-5-7-1-EnvironmentalVisualEnhancements-NEW%21-VolumetricClouds%21
Dziś zrobiona przeze mnie galeria:
http://imgur.com/a/NzEwU
-
Kurczę, próbowałem zainstalować ten mod a tu nic. Gdy włączam Kerbale pojawia mi się kerbin bez chmur :/
-
Wkońcu dodali gęste chmury, w które można wniknąć, mam nadzieje, że nie obciążają one mocno PC?
-
ładnie :) coraz bardziej dopracowane :)
-
Kurczę, próbowałem zainstalować ten mod a tu nic. Gdy włączam Kerbale pojawia mi się kerbin bez chmur :/
A jak instalowałeś? Bo instalacja normalnie jak inne mody.
Poza tym wersja 7-1 to już dedyk na 0.23.5
-
Już sobie poradziłem :) Mod bardzo szybko się rozwija :D
-
Ej sorry, ale mam problem bo widzę tylko lampy O.O
Proszę, niech ktoś mi podpowie tylko co gdzie powinno się znajdować ::)
-
po pierwsze nie odkopujemy tematów.
po drugie wszystkie mody wrzucasz albo do głównego folderu w ksp albo do folderu Gamedata, powinno być opisane w temacie moda
po trzecie witamy na forum :D
-
Może inaczej:
Załóżmy, że chcę to mieć w Gamedata.
Pobrałem samą modyfikację i universe replacer..
coś jeszcze potrzebnego? i czy normalnie to osobno i po kolei wrzucić do Gamedata? bo słyszałem coś o "scalaniu zawartości" i się pogubiłem :/
-
nie potrzebujesz universe replacer'a, jeśli w archiwum z modem jest folder o nazwie GameData to wrzucasz go do głównego folderu z ksp, jeśli nie to wchodzisz w niego, jeśli w nim nie ma folderu o nazwie GameData to wrzucasz go do GameData.
jeśli poprosi cię o scalenie folderu albo podmienienie plików to to robisz.
-
jak zainstaluje jest wszystko fajne ! :) ale ale ale !
mam fioletowe chmury i fioletowe światła miast!
pomocy chcę pograć z tym modem!
-
Bo ten mod nie jest jeszcze zaktualizowany na 0.90 ;)
-
Fioletowe chmury miałem na 0.24 kiedy tego moda znalazłem myślałem ze jak będzie update 0.25 to mi chmurki dobrze będą działać
ale dalej fioletowe :( na 0.90 dalej tak samo czekam na chmury w stockowej wersji może tam będą fajnie działały ;)
-
@up
Obawiam się jednak, że to twoja wina, a nie pluginu. Próbuj dalej:
(http://i.imgur.com/M1z7sBu.png)
(http://i.imgur.com/OMgFx69.png)
(http://i.imgur.com/yDJjoQ4.png)