KADAF INDUSTRIES
Prezentuje
KADWORTH A
Z dumą prezentujemy Państwu nasz najnowszy produkt, tym razem nie związany z podbojem kosmosu w sposób bezpośredni, jednakże w sposób pośredni - jak najbardziej. Każda rakieta, samolot, prom, czy SSTO potrzebuje do pracy jednego produktu, produktu, bez którego obyć się nie sposób - paliwa. Dotychczas wszystkie firmy związane z badaniami przestrzeni kosmicznej, tankując swoje rakiety bądź samoloty, pchały paliwo wężami, woziły byle czym, a w przypadku firmy Swordmap noszono je nawet we wiaderkach. Natomiast gdy trzeba było przewieźć paliwo na dalszy dystans drogą lądową, każdy rozkładał ręce. Koniec z tym! Cysterna jest niezbędna! Tak więc inżynierowie Kadaf Industries przedstawiają swoje najnowsze dzieło - ciągnik siodłowy Kadworth A z naczepą cysterną.
Najcięższy dopuszczony do ruchu drogowego zestaw o łącznej masie niemal 50 ton, składa się z ciągnika oraz naczepy.
Manewrowanie w ciasnych uliczkach tą maszyną jest wymagające. To jest przede wszystkim komfortowy pożeracz kilometrów na trasach międzymiastowych. Chcielibyśmy zwrócić uwagę na otwierane drzwi wsuwające się gładko w karoserię, oraz wygodną drabinkę.
Kadworth A jest napędzany dwunastocylindrowym silnikiem diesla o mocy 400 koni mechanicznych.
Pojemna cysterna jest w stanie zabrać na pokład 36 ton paliwa. Rozmiar standardowej "pomarańczki", do niedawna największego zbiornika dostępnego na rynku.
Naczepa jest wyposażona w bardzo mocne nóżki, dzięki którym rozłączenie zestawu przychodzi bez problemów.
Zostawiamy ładunek i poddamy Kadwortha testom zdolności jezdnych.
Jak widać za kabiną znajduje się koło zapasowe, jak i skrzynka narzędziowa KAS.
Kadworth A radzi sobie z pokonywaniem przeszkód całkiem nieźle. Trzeba pamiętać, że napędzane są tylko dwie osie tylne.
Test prędkości. Nasza najnowsza ciężarówka nie da się wyprzedzić tradycyjnej osobówce, udało nam się z niej wycisnąć 21.2 m/s, czyli 76 kilometrów na godzinę.
Czy to samo uda się zrobić razem z ładunkiem? Sprawdźmy!
Ku zaskoczeniu działu projektowego Kadworth radzi sobie doskonale nawet na skrajnych nierównościach. Przeguby trzymają wyśmienicie. Oczywiście, wszystko powolutku.
Poprzeczny przejazd przez wysokie najazdy szyn wykonany. Teraz ostatni test - prędkość maksymalna. Kolejne zaskoczenie. Dobrze dociążone osie napędowe pozwalają ciągnikowi jechać odrobinę szybciej niż bez ładunku. Prawie 77 kilometrów na godzinę!
Jak widać Kadworth jest maszyną wytrzymałą, komfortową, pojemną i nadspodziewanie skuteczną w terenie. Chcielibyśmy poinformować, że pierwsze czternaście sztuk ciągnika wraz z cysterną przekażemy w ramach umowy barterowej firmie E4 - głównemu dostawcy paliw dla naszych agencji kosmicznych. Zaraz po zrealizowaniu kontraktu Kadworth A trafi do naszej oferty handlowej, więc zapraszamy do siedziby Kadaf Industries!
DANE TECHNICZNE:
(niebawem klepnę)
MODYFIKACJE:
- Smoke industries
- KAS
- Surface Lights
- Decals
A dymek sobie domalowałem...