-
(http://i.imgur.com/DgAkoVV.jpg)
KADAF INDUSTRIES
Prezentuje
KADWORTH A
Z dumą prezentujemy Państwu nasz najnowszy produkt, tym razem nie związany z podbojem kosmosu w sposób bezpośredni, jednakże w sposób pośredni - jak najbardziej. Każda rakieta, samolot, prom, czy SSTO potrzebuje do pracy jednego produktu, produktu, bez którego obyć się nie sposób - paliwa. Dotychczas wszystkie firmy związane z badaniami przestrzeni kosmicznej, tankując swoje rakiety bądź samoloty, pchały paliwo wężami, woziły byle czym, a w przypadku firmy Swordmap noszono je nawet we wiaderkach. Natomiast gdy trzeba było przewieźć paliwo na dalszy dystans drogą lądową, każdy rozkładał ręce. Koniec z tym! Cysterna jest niezbędna! Tak więc inżynierowie Kadaf Industries przedstawiają swoje najnowsze dzieło - ciągnik siodłowy Kadworth A z naczepą cysterną.
(http://i.imgur.com/ilwTtfo.jpg)
Najcięższy dopuszczony do ruchu drogowego zestaw o łącznej masie niemal 50 ton, składa się z ciągnika oraz naczepy.
(http://i.imgur.com/256FWDd.jpg)
Manewrowanie w ciasnych uliczkach tą maszyną jest wymagające. To jest przede wszystkim komfortowy pożeracz kilometrów na trasach międzymiastowych. Chcielibyśmy zwrócić uwagę na otwierane drzwi wsuwające się gładko w karoserię, oraz wygodną drabinkę.
(http://i.imgur.com/tZzvmST.jpg)
(http://i.imgur.com/N2iLwCH.jpg)
Kadworth A jest napędzany dwunastocylindrowym silnikiem diesla o mocy 400 koni mechanicznych.
(http://i.imgur.com/0XzaMYM.jpg)
Pojemna cysterna jest w stanie zabrać na pokład 36 ton paliwa. Rozmiar standardowej "pomarańczki", do niedawna największego zbiornika dostępnego na rynku.
(http://i.imgur.com/4mHSgXo.jpg)
Naczepa jest wyposażona w bardzo mocne nóżki, dzięki którym rozłączenie zestawu przychodzi bez problemów.
(http://i.imgur.com/yMDLzcQ.jpg)
Zostawiamy ładunek i poddamy Kadwortha testom zdolności jezdnych.
(http://i.imgur.com/STXN03c.jpg)
Jak widać za kabiną znajduje się koło zapasowe, jak i skrzynka narzędziowa KAS.
(http://i.imgur.com/FAnyYaB.jpg)
Kadworth A radzi sobie z pokonywaniem przeszkód całkiem nieźle. Trzeba pamiętać, że napędzane są tylko dwie osie tylne.
(http://i.imgur.com/mSLN7ne.jpg)
Test prędkości. Nasza najnowsza ciężarówka nie da się wyprzedzić tradycyjnej osobówce, udało nam się z niej wycisnąć 21.2 m/s, czyli 76 kilometrów na godzinę.
(http://i.imgur.com/vhFuFQT.jpg)
Czy to samo uda się zrobić razem z ładunkiem? Sprawdźmy!
(http://i.imgur.com/w1PjnnJ.jpg)
Ku zaskoczeniu działu projektowego Kadworth radzi sobie doskonale nawet na skrajnych nierównościach. Przeguby trzymają wyśmienicie. Oczywiście, wszystko powolutku.
(http://i.imgur.com/TqADgMG.jpg)
Poprzeczny przejazd przez wysokie najazdy szyn wykonany. Teraz ostatni test - prędkość maksymalna. Kolejne zaskoczenie. Dobrze dociążone osie napędowe pozwalają ciągnikowi jechać odrobinę szybciej niż bez ładunku. Prawie 77 kilometrów na godzinę!
(http://i.imgur.com/xASCfzm.jpg)
Jak widać Kadworth jest maszyną wytrzymałą, komfortową, pojemną i nadspodziewanie skuteczną w terenie. Chcielibyśmy poinformować, że pierwsze czternaście sztuk ciągnika wraz z cysterną przekażemy w ramach umowy barterowej firmie E4 - głównemu dostawcy paliw dla naszych agencji kosmicznych. Zaraz po zrealizowaniu kontraktu Kadworth A trafi do naszej oferty handlowej, więc zapraszamy do siedziby Kadaf Industries!
DANE TECHNICZNE:
(niebawem klepnę)
MODYFIKACJE:
- Smoke industries
- KAS
- Surface Lights
- Decals
A dymek sobie domalowałem...
-
Wow! Po prostu dzieło sztuki. Nic dodać, nic ująć. Ciekawi mnie drugie zastosowanie takiej maszyny, a mianowicie mobilna wyrzutnia rakiet. Mając KASa i Smoke Industries możesz stworzyć coś takiego. W teorii wystarczy mały booster + kilka najmniejszych zbiorników. Grunt to 4500 m/s deltaV. Liczę, że skorzystasz z mojego pomysłu.
-
Widać że pojazdy szczegółowe z jasnym zastosowaniem są coraz popularniejsze na forum! Cóż powiedzieć? Normalnie kebalski 18 kołowiec! Nic dodać nic ująć! Skos na grillu z przodu dodaje zadziornego wyglądu, a silnik normalnie miodzio! Świetnie rozplanowane wozidło i wyjątkowo dobrze zaprojektowana cysterna która idealnie zgrywa się z truckiem. Sam bym w życiu nie wpadł na kilka zaprezentowanych tutaj rozwiązań. Co prawda sam planowałem zrobić ciężarówkę, ale z pęzło na niczym!
Battle Claw zamawia 20 egzemplarzy i gorączkowo zachęca do wyprodukowania serii naczep różnego zastosowania! :)
-
Oczywiście, że rozmaite wersje naczep są w planach! Ba! Właśnie jedną z nich ukończono. Przedstawiamy więc Państwu nowy model naczepy, stricte towarowej.
(http://i.imgur.com/nJ0zA3L.jpg)
(http://i.imgur.com/lz8KVB3.jpg)
(http://i.imgur.com/LWcHIkq.jpg)
(http://i.imgur.com/XCCbexs.jpg)
Ładowność - 24 tony
Jednocześnie pragniemy zwrócić uwagę, że ciągnik siodłowy Kadworth A został wyposażony w daszek przeciwsłoneczny.
-
Wszystkie inne spółki się zbroją, a Kadaf Ind. wydaje majątek na serię przyczep, wmawiając nam, że są zrobione dla transportu paliwa. Wyczuwam tu spisek. Ponadto, do ostatniej wersji jest w stanie się zmieści brygada antyterrorystyczna. Czyżby Kadaf Ind. zaczęło się zbroić?
-
Zmieści się też kilka ton warzyw. Czy Kadaf Industries weszło w przemysł rolniczy? :O
-
a jak wygląda skrętność przyczepy? też mi przyszło coś do głowy w tym stylu, ale myślałem o użyciu tego szponu do chwytania asteroid, bo on ma jakiś stopień zginania. tak czy siak składam zamówienie na dostawę jednego egzemplarza od 3 maja, kiedy to wracam do domu i do kerbali i też do aktywności na forum.
-
Chcielibyśmy stanowczo zaprzeczyć pogłoskom, jakoby nasza firma przeprowadzała skryte zbrojenia. Kadaf Industries trzyma się z dala od urządzeń o zastosowaniu militarnym. Jednocześnie chcielibyśmy zaprezentować państwu naszą najnowszą naczepę, będącą mobilną wyrzutnią satelitarną. Egzemplarz został wykonany na zlecenie firmy Nerd Co, której właścicielem jest Jack Kerman. Rakieta oraz satelita o nazwie Discoverer Mk I został nam dostarczony przez wyżej wymienioną korporację i stanowi jej własność.
(http://i.imgur.com/HjMrKcM.jpg)
Naczepa stanowi autonomiczną jednostkę z własnym zasilaniem, systemami komunikacyjnymi, oraz zdalnego sterowania torem rakiety.
(http://i.imgur.com/pNRKmIG.jpg)
Z lewej strony znajduje się centralka dowodzenia zamknięta w solidnym module załogowym.
(http://i.imgur.com/w7N2sFd.jpg)
W ramach testu systemów, przedstawimy Państwu operację próbnego startu rakiety. W tym celu operator uruchamia systemy z modułu. Pierwszy krok, to ustabilizowanie naczepy poprzez wysunięcie nóżek.
(http://i.imgur.com/v9OgM49.jpg)
Krok drugi. Uruchomienie hydraulicznego systemu podnoszenia ramion wyrzutni. Zastosowaliśmy tutaj unikalne rozwiązanie rur wysokociśnieniowych. W miarę wzrostu ciśnienia rury prostują się i wydłużają unosząc rakietę do pionu. Po drugiej stronie na silniku elektrycznym podnosi się jednocześnie maszt antenowy.
(http://i.imgur.com/WscSylv.jpg)
Uruchomienie nadajnika i kontrola systemów. Wszystkie systemy sprawne. Pod dyszami rakiety znajduje się specjalna płyta ceramiczna, której celem jest pochłonięcie energii cieplnej z silników.
(http://i.imgur.com/zUfDdNc.jpg)
Zapłon!
(http://i.imgur.com/hS33EQ0.jpg)
(http://i.imgur.com/JYLJokf.jpg)
Discoverer Mk I wyprodukowana przez Nerd Co wznosi się dość powoli, ale z każdym metrem nabiera tempa.
(http://i.imgur.com/XdpADUs.jpg)
Na pułapie 37 kilometrów odrzucenie pierwszej fazy.
(http://i.imgur.com/dSyZiDC.jpg)
Już w przestrzeni kosmicznej. Odłączenie silnika i otwarcie paneli słonecznych.
(http://i.imgur.com/MmXI4CV.jpg)
Orbita zostaje domknięta na systemie RCS. Otwarcie anteny głównej i gotowe! Discoverer Mk I zaczyna przesyłać dane.
(http://i.imgur.com/1mTOMN1.jpg)
Zadanie wykonane. Nasza najnowsza naczepa spełniła wymagania, stanowiąc prawdopodobnie pierwszą tego typu jednostkę na świecie. Mamy nadzieję, że Nerd Co. będzie jej używać z rozwagą.
(http://i.imgur.com/XjQeW59.jpg)
W razie zainteresowania, być może naczepa ta trafi do produkcji seryjnej.
-
Prezes Nerd Company dziękuje całej spółce Kadaf Ind. za współpracę i zadaje pytanie. Czy planowane jest stworzenie większej naczepy, pozwalające pomieścić więcej ładunku, oraz wysyłać na orbitę większe satelity? Jeśli takowa powstanie, Nerd Co. ponownie poprosi o współpracę ze spółką. Symulacje przeprowadzone w komputerach firmy, wykazały, iż wystrzeliwując satelity z miejsc innych niż KSC, możliwe jest otrzymanie pożądanej inklinacji, znacznie mniejszym kosztem. Po przeczytaniu raportu, wyłapana została literówka. Sonda nazywała się Discoverer Mk I, nie Mk1. Powoduje to błędy w systemie, który odbiera dane od satelitów.
-
W odpowiedzi na powyższe pytania:
1. Żadna agencja rolna nie zwróciła się do nas ze zleceniem na sprzęt rolniczy, jednakże w razie gdyby, to nasi zaprawieni w pojazdach wszelakich inżynierowie zapewne dali by radę podołać dowolnemu zadaniu z zakresu rolnictwa.
2. Zwrotność naczepy jest pełna. Zastosowaliśmy beznapędową obrotnicę ze Smoke Industries, pozwalającą na pełen obrót. Jedynym więc ogranicznikiem jest karoseria KadWortha.
3. Chwilowo nie planowana jest cięższa naczepa - wyrzutnia.
Przyszłe plany dotyczą rozwoju Kadwortha B i stworzenia wariantów:
- remontowego
- lekkiego dźwigu
- towarowego
- holownika samolotów
Wszelkie sugestie oczywiście są mile widziane.
-
Firma FLAMASTER z o.o. i arboretum
zamawia 2 cysterny z firmy Kadaf ind.
Te udane maszyny pozwolą przyspieszyć tankowanie naszych statków międzyplaneranych.
- ciekawe..., dzięki takim zamówieniom zbańczymy wcześniej, czy później...
- no nie wiem, najnowszy krążownik bierze 296 ton paliwa + 6 ton monopropylenu
- tylko jakiś cud może nas uratować...
-...