• [PPK] Wątek organizacyjny 2 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [PPK] Wątek organizacyjny  (Przeczytany 54533 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pon, 03 Mar 2014, 22:15:37

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
  Od pewnego czasu chodzi mi po głowie myśl, że fajnie byłoby zorganizować coś w stylu PMB tylko że w trybie kariery, według mnie mogło by to wyglądać w ten sposób:
                 Przetargi organizowane byłyby nie jak w przypadku wspomnianego PMB na coś co ma głównie dobrze wyglądać i spełniać jakieś wyimaginowane funkcje jak np. system komunikacji Mun-Kerbin w czystej wersji gry, polegałyby raczej na wyznaczeniu zadania np. lądowanie na powierzchni Muna na konkretnym biomie lub w pobliżu podanej współrzędnej, przeprowadzenie badan  i powrót na  Kerbin. Badania wykonywane byłyby zgodnie z wolą ludu który wyrażałby swoje zdanie w ankietach. Oczywiście Wraz z wzrostem technologicznym dali byśmy spokój księżycom Kerbinu i zajęli bardziej ambitnymi projektami badawczymi. Jako relacje z misji mogłyby być screeny, filmiki, gify ogólnie wolna amerykanka. No i proponowałby użycie modów żeby urozmaicić trochę grę.
                Wiem doskonale że jeżeli sam bym się za to wziął większość forumowiczów olałaby temat i projekt zdechłby zanim  się by  na dobre zaczął, dlatego na razie rzucam tylko luźny pomysł i czekam na wasze zdanie w tym temacie

Orbity Stacjonarne

Pon, 03 Mar 2014, 22:26:12
Odpowiedź #1

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Pomysł bardzo dobry, ale nie na podstawowym drzewku. Pierwsze loty będą tak bardzo do niczego że aż boli, a kiedy będziemy tak w połowie rozwoju jeden dobry gracz odwali pojazd który załatwi nam paręnaście tysięcy punktów. Wiem co mówię, sam tak zrobiłem.
Możesz cały plan dokładniej przemyśleć, ustalić zasady, używane mody, harmonogram...a potem do dzieła!
Best regards from Valhalla

Reklama

Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« Odpowiedź #1 dnia: Pon, 03 Mar 2014, 22:26:12 »

Śro, 05 Mar 2014, 10:44:28
Odpowiedź #2

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Ja jak najbardziej zachęcam. Konkurencja dla PMB utworzy wyścig kosmiczny :)

Śro, 05 Mar 2014, 13:52:43
Odpowiedź #3

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Ja też jak najbardziej za, fajny byłby taki wyścig kosmiczny na forum, opracuj dokładny plan, jakiś regulamin i można startować.

Reklama

Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« Odpowiedź #3 dnia: Śro, 05 Mar 2014, 13:52:43 »

Śro, 05 Mar 2014, 19:47:12
Odpowiedź #4

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Jako że ma to być nasze wspólne przedsięwzięcie dodałem ankietę dotyczącą modów:

Każdemu przysługuje 10 głosów, jeżeli ktoś uważa że na tej liście brakuje jakiegoś moda który powinien się tam znaleźć to niech da znać. Głosowanie trwa do jutra do 23:00

REGULAMIN:

  • Udział w zabawie może brać każdy zarejestrowany użytkownik forum
  • Jeżeli projekt ma być wzięty pod uwagę musi spelniać następujące warunki:
    • Projekt został stworzony bez pomocy jakiekolwiek opcji z Dev Menu
    • Nie wychodzi daleko poza zadanie określone w przetargu
    • Spełnia wszystkie warunki przetargu
    • Nie korzysta z bugów
    • Powinien posiadać jakąś nazwę żeby dało się go odróżnić od innych
    • Liczba projektów na uczestnika jest nieograniczona ale uprasza się żeby po kilku przetargach wygranych pod rząd zrobić sobie przerwę
    • O wyborze najlepszego projektu w każdym przetargu będzie decydować ankieta
    • O dysponowaniu punktami nauki także decydować będą ankiety
  • Misje dalekosiężne będą od początku do końca przeprowadzane przez jedną osobę

To byłby regulaminu obowiązujący w Polskim Programie Kosmicznym [PPK], ale zastrzegam sobie możliwość wprowadzenia w nim zmian

Orbity Stacjonarne

Śro, 05 Mar 2014, 19:58:35
Odpowiedź #5

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Zamiast MechJeba, proponuję Kerbal Engineer Redux. Zapewnia świetne statystyki i wyklucza możliwość pójścia na łatwiznę.

Reklama

Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« Odpowiedź #5 dnia: Śro, 05 Mar 2014, 19:58:35 »

Śro, 05 Mar 2014, 20:57:16
Odpowiedź #6

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Ile tych modów ma być? Jak dla mnie to 2,3 starczą, aby zbytnio nie zamulać słabszych PC.

Śro, 05 Mar 2014, 22:08:05
Odpowiedź #7

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
aby zbytnio nie zamulać słabszych PC

Z takich sporych modów to na liście są chyba tylko KW Rocketry, KSP Interstellar oraz SCANsat.

Poza tym nie wiem czy Toolbar w ogóle powinien znaleźć się w tej ankiecie, ponieważ w sumie nie wpływa w żaden sposób na rozgrywkę.

Reklama

Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« Odpowiedź #7 dnia: Śro, 05 Mar 2014, 22:08:05 »

Śro, 05 Mar 2014, 22:17:21
Odpowiedź #8

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Widzę że nawet regulamin jest wzorowany na PMB ^^ To dobrze, fajnie będzie jeśli podobne projekty będą się uczyć na moich błędach i doświadczeniu ponad półrocznym.
Ilość modów? Jak dla mnie jak najbardziej w porządku. To że dozwolonych jest nawet 10, nie znaczy że trzeba je wykorzystywać! Najbardziej mnie cieszą takie utrudniacze gry jak DeadlyReentry (szkoda że tylko on) lub urozmaicacze (ScanSat!).
Pomyśl nadal nad moją propozycją korzystania z innego drzewka. Podstawowe starczy MOŻE na miesiąc-dwa gry.
Oprócz tego możesz w regulaminie ustalić zasady korzystania z pluginów lub innych modów które nie powodują niekompatybilności w przypadku ich braku, choćby RasterPropMonitor, KerbalAlarmClock lub BlueHarvester. Sam bym z tych dwóch korzystał gdybym uczestniczył.
I wywal MechJeba. Tak fajnie wszystko szło, tak miło że nie będzie zbyt łatwo, a tu klops. Zabawka dla nieuków. Już lepiej zezwolić na VOID'a lub Kerbal Engineera jeśli zależy nam tylko na informacji.
Best regards from Valhalla

Śro, 05 Mar 2014, 22:58:14
Odpowiedź #9

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Cytuj
Pomyśl nadal nad moją propozycją korzystania z innego drzewka. Podstawowe starczy MOŻE na miesiąc-dwa gry.

Interstellar dodaje własny tryb kariery, który nieco się różni od podstawki w szczegółach i nie tylko. Wprowadza masę mechaniki które można wykorzystać w przetargach, bo np. zasilanie można rozwiązać na kilka sposobów, a nie na niby jak w stocku.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« Odpowiedź #9 dnia: Śro, 05 Mar 2014, 22:58:14 »

Śro, 05 Mar 2014, 23:02:25
Odpowiedź #10

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Póki co miejsce jest ok, ale gdy będziesz już zakładał właściwy wątek tej zabawy, to zrób to w tym dziale, w którym jest PMB i daj mi znać na PW.

Czw, 06 Mar 2014, 09:52:25
Odpowiedź #11

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Bądźcie BARDZO ostrożni z modami, bo ryzykujecie śmierć projektu bardziej, niż wam się wydaje. Dlaczego? Ponieważ mody są dziełem moderów, którzy pracują za darmo, a co aktualizacja, to sporą część modów trzeba łatać. Nie wszystkie mody są łatane, część po prostu nigdy nie doczekało się aktualizacji, co powoduje, że sprzęt, który je zawierał w jednej wersji zniknie w wersji kolejnej. Nawet potężne mody z długą historią rozwoju są ryzykowne - np KAS. Ostatnio pojawiają się informacje, że Squad planuje zrobić coś o funkcjach tego genialnego moda. Jeśli faktycznie wejdzie stockowy system odpowiadający możliwościom KAS-u, to wydaje mi się oczywiste, że moderzy odpowiadający za niego zrezygnują z updatów, bo i po co skoro będzie stockowy. A to spowoduje konieczność pozostania na starszej wersji gry, tylko kto przy niej zechce zostać, jeśli nowa doda coś świetnego? Powyższe dotyczy wszystkich modów z listy, im będzie ich więcej, tym większe ryzyko permanentnego zawieszenia projektu.

Reklama

Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« Odpowiedź #11 dnia: Czw, 06 Mar 2014, 09:52:25 »

Czw, 06 Mar 2014, 10:43:52
Odpowiedź #12

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Żadnego ryzyka nie ma. SQUAD nie jest prędki w aktualizacjach, więc stockowego KASu szybko nie zobaczymy. W dodatku następna aktualizacja wprowadza głównie elementy nie związane z zbieraniem punktów science, więc zawsze możemy grać na starszej wersji. Myślę że jeśli wszystkie mody z listy będą działać na 0.24 (a na to się zanosi, nie ma wielkich zmian w silniku) i zaczniemy od tej wersji grę to spokojnie mamy z dwa miesiące karierowania.

Znalazłem też pewien mod bardzo urozmaicający funkcję łazików, które miałyby tryb poszukiwania miejsc z punktami science. Zestaw czujników wykrywa jak daleko mniej więcej jest interesująca lokalizacja, oraz w którym kierunku (lewo, prawo, przód, tył). Po dojechaniu na miejsce można przeczytać opis oraz zebrać science'y. A wszystko proceduralnie.
Sprawdzam go nadal. Jeśli wszystko będzie ładnie działać, poproszę o dodanie do listy.
Best regards from Valhalla

Czw, 06 Mar 2014, 11:02:50
Odpowiedź #13

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Ten proceduralny system brzmi jak mój pomysł z chata, zakladajacy spawnowanie małych  złóż rzadkiego surowca/science. Tyle że mój nie jest zrobiony ale bardziej atrakcyjny ;)
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Wspólny tryb kariery forum [PPK]
« Odpowiedź #13 dnia: Czw, 06 Mar 2014, 11:02:50 »

Czw, 06 Mar 2014, 11:08:03
Odpowiedź #14

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Ależ właśnie tak on działa! Z tą różnicą że jest przewidziany dla łazików. Czy inne pojazdy mogą z tych złóż korzystać? Raczej tak.
Best regards from Valhalla

 

[PMB] Wątek organizacyjny oraz archiwum.

Zaczęty przez DawsterTM

Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 36599
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Lip 2014, 16:49:12
wysłana przez PanKurczak