• [PPK] Wątek organizacyjny 2 3
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: [PPK] Wątek organizacyjny  (Przeczytany 54521 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 18 Mar 2014, 05:50:19
Odpowiedź #45

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Może i trochę za krótki termin, ale to tylko misja na muna i to bez lądowania więc potrwać może max z godzine nie pomyślałem że zrobienie pożądnej prezentacji może zająć dużo więcej niż sama misja. Więc poprawiam mój błąd i oficjalnie ogłaszm że termin nadsyłania zgłoszeń do drugej edycji II przetargu przesuwam o 48 godzin czyli do 20 marca do godziny 22:00
« Ostatnia zmiana: Wto, 18 Mar 2014, 06:02:19 wysłana przez Sorad. »

Orbity Stacjonarne

Wto, 18 Mar 2014, 10:55:59
Odpowiedź #46

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Ja bym polecił nie robić takich przeskoków jak ten, gdzie ledwo został wysłany Kerbal na Orbitę (co mnie dziwi, że wcześniej nie było misji bezzałogowej, sond czy innych bajerów), a po tym od razu lądowanie na Munie, również bez żadnych sond, satelit, stacji kosmicznych.

Reklama

Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« Odpowiedź #46 dnia: Wto, 18 Mar 2014, 10:55:59 »

Wto, 18 Mar 2014, 11:24:33
Odpowiedź #47

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Kariera w KSP na drzewku interstellar tak wygląda - orbitery zalogowe, ladowniki zalogowe, początki bezzalogowych lotów, laziki a potem pierwsze elementy stacji kosmicznych, ktore w tym modzie są faktycznie przydatne w zbieraniu science, a modulowa budowa wynika z odkrywania nowych technologii jak detektory antymaterii na późnych etapach. Moda na start kariery sondami chyba nikt nie proponowal i takie przetargi wynikają czysto z mechaniki gry.
« Ostatnia zmiana: Wto, 18 Mar 2014, 11:26:29 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Wto, 18 Mar 2014, 12:02:22
Odpowiedź #48

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Ten przetarg jest na przelot w strefie wpływów Müna a nie lądowanie na nim. Znim będziemy tam ladować to zrobimy jego skan topograficzny.

Orbity Stacjonarne

Reklama

Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« Odpowiedź #48 dnia: Wto, 18 Mar 2014, 12:02:22 »

Wto, 18 Mar 2014, 14:58:27
Odpowiedź #49

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Dodam że kariera nie tylko w interstellarze, ale w samych kerbalach wygląda w taki sposób. Zaczynamy od załogowych misji żeby dopiero potem dotrzeć do sond i komputerów. Marzy mi się drzewko gdzie na początku rozwijamy technologię lotniczą, po pewnym czasie dostajemy proste sondy, a niedługo po nich pierwsze loty załogowe. Potem też by musiał rozwój być tak kierowany żeby bardziej się opłacało i było możliwe najpierw wysłanie próbnika, a dopiero po nim astronautów. Ale wymagało by to sporej zmiany w całym systemie Science, a do tego Squad nie jest prędki. Obecnie najbliżej temu ideałowi jest drzewko/mod "Better Starting Than Manned".
Best regards from Valhalla

Wto, 18 Mar 2014, 15:42:54
Odpowiedź #50

Offline Smigol

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Sorad dzięki za rady no ale jak już leciałem to zapomniałem zrobić zdjęcie koło muna i tak wyszło i nie wiedziałem tez że ui chowa się na f2 :PNastępne prezentacje będą napewno lepsze :D
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - FanPage o serwisach z nagrodami!

Reklama

Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« Odpowiedź #50 dnia: Wto, 18 Mar 2014, 15:42:54 »

Czw, 20 Mar 2014, 21:29:46
Odpowiedź #51

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Wnoszę prośbę o przedłużenie przetargu o godzinę. Uczestnictwo swoje gwarantuję, jednak nie na 22:00. Do 23:00 pojawi się przynajmniej skrócony raport z przetargu.
Best regards from Valhalla

Czw, 20 Mar 2014, 21:56:45
Odpowiedź #52

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Ok poczekam

Orbity Stacjonarne

Reklama

Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« Odpowiedź #52 dnia: Czw, 20 Mar 2014, 21:56:45 »

Czw, 20 Mar 2014, 23:04:47
Odpowiedź #53

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil

Wywieszam białą flagę. W czasie się nadal nie wyrobię, a blokować przetargu już nie będę dłużej ani organizatora. Ikar 3_2 "Dancing Queen" nie ujrzy jednak światła dziennego.
Na pocieszenie, zdjęcia do momentu kiedy zdałem sobie sprawę że nie wyrobię z terminem:

Opis:
Do użytku wprowadzono kolejne niekonwencjonalne rozwiązanie problemów natury technologicznej: brak wytrzymałych wsporników startowych rozwiązano za pomocą kratownic podczepionych do znanych już nam decouplerów bocznych "inaczej". Wszystkie elementy rakiety startowej miały podczepione spadochrony. Zarząd DSL rozumie że projekt PPK ma bardzo ograniczone fundusze i postarano się ograniczyć przyszłe wydatki poprzez możliwość wykorzystywania starych elementów rakiet. Na pokładzie zamontowano cztery zestawy odczepianych pakietów "Instant-Science". Każdy miał przypisaną swoją strefę na której miał zostać wykorzystany. Pierwsza para wykorzystana by była na badania niskiej i wysokiej orbity (jedyne wykonane badania, tylko one dały już ~120 punktów science) a przed transferem zostały oddzielone. Oczywiście punkty nie zostały stracone! Przed odłączeniem pilot wybierał z każdego modułu raporty i składał w kabinie. W taki sposób kabina była jedynym elementem który musiał wrócić na Kerbin. Druga para to znowuż niska i wysoka orbita Munu, przewidywalnie kolejne ponad 120 punktów. Oprócz tego pozostały do wysłania dwa raporty CREW oraz nawet 10 raportów EVA! Nie każdy wie że nad każdym biomem można uzyskać inny raport EVA.
Po wykonaniu paru okrążeń nad księżycem pojazd miał wykonać transfer nad Kerbin (oczywiście wcześniej pozbywając się modułów naukowych) i wejść w atmosferę już tylko samą kabinom z pilotem, optymalnie wylądować w niezbadanym biomie dla następnych punktów EVA i CREW.

Łącznie przewidywałem uzyskanie od 500 do 600 punktów. Wiem że właśnie tyle by ten pojazd wyciągnał, gdyż właśnie tyle osiągnąłem sam, w innej rozgrywce interstellar z dokładnie tymi samymi modami i funkcjami. A wtedy nie wykorzystałem wszystkich EVA oraz laboratoriów....czyli moja misja mogłaby zebrać nawet 3 razy więcej punktów niż konkurencja. I misję tą dokończę, po czasie, aby udowodnić że tak się da!

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

EDIT
Panie zmiłuj się nad mą duszą, co za wtopa...
Najwidoczniej późna godzina oraz pośpiech zrobił swoje i w plany pojazdu wkradł się jeden drobny błąd...dwa razy więcej sprzętu badawczego niż dozwolono. No cóż, i tak bym nie zdążył mimo wszystko ^^
Życzę powodzenia tym uczestnikom którym się udało!
« Ostatnia zmiana: Czw, 20 Mar 2014, 23:52:05 wysłana przez DawsterTM »
Best regards from Valhalla

Czw, 03 Kwi 2014, 22:47:18
Odpowiedź #54

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Wpisujmy miasta. Ta inicjatywa umarła młodo mając całe drzewko przed sobą. [']
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« Odpowiedź #54 dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 22:47:18 »

Pią, 04 Kwi 2014, 08:08:28
Odpowiedź #55

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Spokojnie PPK jeszcze nie zgineło  ;D w niedziele lub w poniedziałek pojawi się kolejny przetarg

Orbity Stacjonarne

Wto, 08 Kwi 2014, 14:07:39
Odpowiedź #56

Offline Smigol

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
a czy w najnowszym przetargu można (lub trzeba) użyć wersji 0.23.5?
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - FanPage o serwisach z nagrodami!

Reklama

Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« Odpowiedź #56 dnia: Wto, 08 Kwi 2014, 14:07:39 »

Wto, 08 Kwi 2014, 17:22:50
Odpowiedź #57

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Zapomniałem napisać trzymamy sie nadal 0.23 bo z 0.23.5 Magic Smoke Industries  póki co nie działa

Orbity Stacjonarne

Wto, 08 Kwi 2014, 18:32:37
Odpowiedź #58

Offline Smigol

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
ok dzięki
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - FanPage o serwisach z nagrodami!

Reklama

Odp: [PPK] Wątek organizacyjny
« Odpowiedź #58 dnia: Wto, 08 Kwi 2014, 18:32:37 »

Wto, 08 Kwi 2014, 18:59:02
Odpowiedź #59

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Żaden pojazd nie korzysta ze smoke na save, dziwna decyzja. Ja gry nie zdowngraduje.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

 

[PMB] Wątek organizacyjny oraz archiwum.

Zaczęty przez DawsterTM

Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 36597
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Lip 2014, 16:49:12
wysłana przez PanKurczak