• Pokaż nam swój [cokolwiek]! 5 9
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: Pokaż nam swój [cokolwiek]!  (Przeczytany 143968 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Nie, 21 Sie 2016, 17:50:23
Odpowiedź #315

Offline Mithrill

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 212
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Spokojnie Sobol, nie ma problemu. Z drugiej strony to po części moja wina, bo nie podałem godzin. Więc z lekkim poślizgiem powiem, że czas jest od 9:00 do 7:00 dnia następnego. Mniej-więcej.

Nie, 21 Sie 2016, 17:56:56
Odpowiedź #316

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
@Mithrill Nie ma sprawy i tak bym nie zdążył bo kleciłem go dzisiaj po wczorajszych problemach. Śledzę całą konferencję i mam nadzieje, że nie będzie ona jednorazowym pomysłem.

Reklama

Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« Odpowiedź #316 dnia: Nie, 21 Sie 2016, 17:56:56 »

Nie, 21 Sie 2016, 21:51:34
Odpowiedź #317

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Moduł powrotny lądownika załogowego dokuje do statku Orion I na niskiej orbicie Moho. Orion I wykona potem manewr wejścia na orbitę okołosłoneczną a następnie po 30 dniach manewr powrotny na Kerbin. Misja zakończy się lądowaniem kapsuły powrotnej w oceanie po 150 dniach od opuszczenia Moho i spaleniem się reszty statku w atmosferze Kerbinu.


Nie, 28 Sie 2016, 18:37:16
Odpowiedź #318

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Kilka screenów z efektów pierwszego dnia pracy nad nową powierzchnią duny.

Mapa trochę się zmieniła  :D




Powierzchnia również.




Na razie trwa umieszczanie różnych elementów krajobrazu wyciętych ze zdjęć radarowych NASA i rozplanowywanie co gdzie ma być. Potem przyjdzie pora na dogrywanie detali terenu, wypełnianie pustych przerw między kolejnymi formacjami itp.

Będzie więcej gór ( może dodam całe pasmo górskie), kraterów, i kilka dolin, będzie też kilka równin z łagodnymi wydmami.

Reklama

Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« Odpowiedź #318 dnia: Nie, 28 Sie 2016, 18:37:16 »

Nie, 28 Sie 2016, 19:17:06
Odpowiedź #319

Offline Nolanoth

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
O panie... Szacun! Łapka w górę! Bardzo mi się podoba koncepcja i ogólnie musisz ogrom czasu nad tym siedzieć.
Czekam na dalsze efekty :D
PS. Olympus Mons w odpowiedniej skali się pojawi? ;)

Pon, 29 Sie 2016, 17:36:24
Odpowiedź #320

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Odpowiednik Olympus Mons właśnie trafił na mapę Duny.




Reklama

Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« Odpowiedź #320 dnia: Pon, 29 Sie 2016, 17:36:24 »

Pon, 29 Sie 2016, 17:59:49
Odpowiedź #321

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
@Bill jeśli można zaklepuję sobie pierwszeństwo w przetestowaniu tej nowej Duny w swojej misji. :D

Pon, 29 Sie 2016, 18:52:22
Odpowiedź #322

Offline Nolanoth

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Hmmm, tak zapytam, zrobiłeś własną interpretację szczytu?
Bo ogólnie to jest wygasły wulkan tarczowy.

Reklama

Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« Odpowiedź #322 dnia: Pon, 29 Sie 2016, 18:52:22 »

Pon, 29 Sie 2016, 21:04:50
Odpowiedź #323

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
@Nolanoth

Tak 
Na początku skopiowałem oryginalny Olympus Mons ale po uruchomieniu gry okazał się płaski ( on po prostu jest ogromny i przez to nie widać żadnej krzywizny ).
Więc stworzyłem własny odpowiednik z wielkimi szczelinami aby był ciekawszy.

@Sobol

Kiedy wszystko będzie gotowe planuję udostępnić moda kilku osobom na próbę zanim wrzucę go na Githuba.
W pierwszej wersji będzie przerobiona Dune i Ike. W następnych będę przerabiał kolejne obiekty... Tylo  Minmus Eeloo, Moho. Laythe ....  No ale na razie zajmę się Dune. 

Pon, 29 Sie 2016, 23:31:12
Odpowiedź #324

Offline JW

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 64
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
Całkiem fajne, dobrze, że planety będą ciekawsze, ale... nie przesadzasz w drugą stronę? Moim zdaniem nie powinny to być aż tak "ekstremalne" formy terenu. Ta wyrwa wygląda jakby była głęboka prawie do rdzenia Duny. Poza tym wątpię, żeby taka wyrwa w ogóle była możliwa do utworzenia (przynajmniej w dłuższej perspektywie czasu).

Reklama

Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« Odpowiedź #324 dnia: Pon, 29 Sie 2016, 23:31:12 »

Pon, 29 Sie 2016, 23:56:17
Odpowiedź #325

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Zgadzam się z @JW. Olympus Mons mimo ogromnej wysokości jest bardzo "łagodną" górą, za to niezwykle rozległą. Te rozpadliny wyglądają jak jakiś glitch.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Wto, 30 Sie 2016, 11:55:41
Odpowiedź #326

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
@Up
Rzeczywiście trochę przegiąłem z paroma formacjami. Niektóre kratery mają pionowe ściany o wysokości 15 km. 
Zaraz to poprawię, szczeliny będą trochę szersze ale bardziej łagodne, kratery trochę płytsze.

Zastanawiałem się też nad nowymi teksturami powierzchni. Obecne wyglądają jak plastelina więc muszę je zmienić.

Wykorzystam realne tekstury z powierzchni Marsa :

Najprawdopodobniej fragment tego obrazu jako tekstury wzgórz :


I najprawdopodobniej to jako teksturę reszty powierzchni :


Reklama

Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« Odpowiedź #326 dnia: Wto, 30 Sie 2016, 11:55:41 »

Wto, 30 Sie 2016, 16:59:11
Odpowiedź #327

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Robisz tu serio świetną robotę Bill. Co do głębokości kanionów przesadziłeś, ale nie w kwestii pionowych ścian. Pionowe ściany, to norma na marsie, więc z tego nie rezygnuj. Moim zdaniem po prostu robisz zbyt wielkie formacje, Ten krater, na dnie którego widać wydmy doskonały, tylko że on cały nie powinien mieć więcej niż 10 kilometrów średnicy, a u ciebie ma chyba kilkaset. Zmniejsz formacje, rób ich dużo rozmaitych, nie rezygnuj z ciężkiego terenu, ani z pionowych ścian.

Wto, 30 Sie 2016, 17:56:37
Odpowiedź #328

Offline Pizmak

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
No, nie sądziłem, że tak to wyjdzie. Wiadomo, zmniejszyć to i owo, ale ogólne wrażenie jest niesamowite. Jeśli będą jakieś beta testy, wiesz do kogo uderzać ;)

Namazane z P8 Lite przez Tapatalk

Dom jest tam, gdzie znacznik prograde.

Reklama

Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« Odpowiedź #328 dnia: Wto, 30 Sie 2016, 17:56:37 »

Wto, 30 Sie 2016, 18:09:58
Odpowiedź #329

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Bill podrzuć jakieś HOW TO jak się zabrać za edycje to z chęcią pomogę w miarę moich możliwości.
--
Pozdrawiam
Grabek