Cześć! Ostatnio coraz częściej zaczynam sobie dłubać w KSP nad kreacjami jakie akurat wpadną mi do głowy. Postanowiłem więc stworzyć swój własny temacik w którym to będę wystawiony na ogień waszej krytyki - a może pochwał
.
Na pierwszy rzut idzie helikopter szturmowy RedShard ( wiem, oryginalna nazwa ).
Helikopter wznosi się dzięki turbinie napędzanej silnikiem S3 KS-25 ( oryginalnie był silniki odrzutowe jednak okazały się o wiele za słabe ). Na ogonie znajduje się śmigło ogonowe do zmiany kierunku lotu oraz mniejszy S3 KS-25 do walki z rotacją. Niestety drag wytwarzany przez wirnik główny jest tak duży, że bez silnika się nie obejdzie. Wszystko wspomagane jest dwoma kołami reakcyjnymi jako żyroskop. Lot jest można powiedzieć - stabilny. Ściąga lekko na lewą stronę przez silnik na ogonie ale z Joystickiem spokojnie da się to kontrować.
Osiągi: Maszynka osiąga prędkość zaledwie 108km/h przy wadze 11.9t z pełnym uzbrojeniem. Prędkość wznoszenia to ok. 15m/s.
Wyposażenie: Osiem rakiet TOW, dwie rakiety powietrze-powietrze Sidewinder, 74 rakiety Hydra, działko strzelca M230 30mm, Vulcan 20mm obrotowe działko pilota oraz dwa generatory ECM.
338 obiektów.
Rozwój:
-Wersja ze zmiennym natarciem łopat. Jest wersja beta jednak fizyka KSP uniemożliwia mi stworzenia wirnika który nie wpadał by w wibracje po dołożeniu rotatorów. Mechanizm na wzór prawdziwego nie wchodzi w grę, od razu się łopaty rozpadają na wszystkie strony bądź kręcą wokół siebie.
Modyfikacje: BDArmory, MagicSmokeIndustries, Firespiter.
Mała prezentacja. Lot trochę chaotyczny gdyż mam przyzwyczajenie do latania w Armie
. ( wybaczcie, monter ze mnie marny
)
________________________________________________________________________________________________
MA-8
O wiele prostsza konstrukcja od RedSharka również napędzana tym samym silnikiem. Wirnik jest nieco zmieniony, kąt natarcia delikatnie zwiększony oraz przedłużone łopaty dla zwiększenia udźwigu kosztem czasu reakcji na zmianę ciągu. W luku można zamontować dowolny element który nie wpłynie na wyważenie maszyny i będzie utrzymywała względną stabilność.
Prędkość maksymalna to ok. 150km/h a wznoszenia 10m/s. Ze względu na długie łopaty i kąt natarcia istnieje ryzyko przeciągnięcia i urwania jednej bądź większej ilości łopat co kończy się oczywiście katastrofą. ( niestety jest to pierwsza wersja MA-8 [ które jak widać wygląda jak MI-8 ] o mniej opływowym kształcie. Wersję poprawioną straciłem z niewyjaśnionych przyczyn, po prostu znikł zapis...)
Jak widać osłona turbiny jest częściowo otwarta co pozwala na wykorzystanie silnika turbiny do walki z rotacją.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MA-8X
Rozbudowana wersja MA-8 służąca do transportu podwieszonych ładunków. Udźwig zwiększony dwukrotnie poprzez zastosowanie układu Kamova który wynosi aktualnie 10 ton.
Kamov zbudowany poprzez powielenie turbiny i zmianę kierunku rotacji. Śmigłowiec jest BARDZO stabilny i rozwija przyzwoitą prędkość 180km/h, prędkość wznoszenia 10m/s ( bez ładunku ). Brak ładowni przez zastosowanie większego silnika, ewentualnie minimalna.
Napęd dwóch turbin zasilanych silnikami S3 KS-25. Brak wirnika ogonowego ani oraz żadnych stabilizatorów. Dwa koła reakcyjne jako żyroskop.
260 elementów.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MIG-29A
Drugi raz zabieram się do tego samolotu i wydaje mi się, że za dziesiątym może wyjdzie dobrze
. Uznałem, że ten jest na tyle dobry, że można go komukolwiek pokazać
.
Wersja druga projektu, pierwsza jest dość.. crapowata ze względu na złą skalę aczkolwiek ma kilka ciekawostek.
Napędzany dwoma Pantherami osiąga prędkość max. 1200km/h, lata bez cheatów a paliwa starczy na dłuugo. Uzbrojony w rakiety 2xR77, 2xR60, 2xR27ET + 30mm działko, Flary i Chafy.
Ze smaczków to otwierana owiewka z możliwością jej odrzucenia oraz fotel z katapultą, Umożliwia to szybką i sprawną ewakuację pilota. ( Pierwsza wersja MIG-a posiadała również możliwość demontażu i montażu obydwu silników, zrzucanych na specjalny wózek. )
Co do lotu i katapulty będzie jutro film a na chwię obecną spaghetti
( owiewka się zablokowała )