Autor Wątek: Wypocinki MrChrisa  (Przeczytany 12004 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 28 Lut 2017, 20:17:43

Offline MrChris

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Cześć! Ostatnio coraz częściej zaczynam sobie dłubać w KSP nad kreacjami jakie akurat wpadną mi do głowy. Postanowiłem więc stworzyć swój własny temacik w którym to będę wystawiony na ogień waszej krytyki - a może pochwał :).


Na pierwszy rzut idzie helikopter szturmowy RedShard ( wiem, oryginalna nazwa ).
Helikopter wznosi się dzięki turbinie napędzanej silnikiem S3 KS-25 ( oryginalnie był silniki odrzutowe jednak okazały się o wiele za słabe ). Na ogonie znajduje się śmigło ogonowe do zmiany kierunku lotu oraz mniejszy S3 KS-25 do walki z rotacją. Niestety drag wytwarzany przez wirnik główny jest tak duży, że bez silnika się nie obejdzie. Wszystko wspomagane jest dwoma kołami reakcyjnymi jako żyroskop. Lot jest można powiedzieć - stabilny. Ściąga lekko na lewą stronę przez silnik na ogonie ale z Joystickiem spokojnie da się to kontrować.

Osiągi: Maszynka osiąga prędkość zaledwie 108km/h przy wadze 11.9t z pełnym uzbrojeniem. Prędkość wznoszenia to ok. 15m/s.
Wyposażenie: Osiem rakiet TOW, dwie rakiety powietrze-powietrze Sidewinder, 74 rakiety Hydra, działko strzelca M230 30mm, Vulcan 20mm obrotowe działko pilota oraz dwa generatory ECM.

338 obiektów.

Rozwój:
-Wersja ze zmiennym natarciem łopat. Jest wersja beta jednak fizyka KSP uniemożliwia mi stworzenia wirnika który nie wpadał by w wibracje po dołożeniu rotatorów. Mechanizm na wzór prawdziwego nie wchodzi w grę, od razu się łopaty rozpadają na wszystkie strony bądź kręcą wokół siebie.




Modyfikacje: BDArmory, MagicSmokeIndustries, Firespiter.

Mała prezentacja. Lot trochę chaotyczny gdyż mam przyzwyczajenie do latania w Armie  :). ( wybaczcie, monter ze mnie marny   :-[ )



________________________________________________________________________________________________

MA-8

O wiele prostsza konstrukcja od RedSharka również napędzana tym samym silnikiem. Wirnik jest nieco zmieniony, kąt natarcia delikatnie zwiększony oraz przedłużone łopaty dla zwiększenia udźwigu kosztem czasu reakcji na zmianę ciągu. W luku można zamontować dowolny element który nie wpłynie na wyważenie maszyny i będzie utrzymywała względną stabilność.
Prędkość maksymalna to ok. 150km/h a wznoszenia 10m/s. Ze względu na długie łopaty i kąt natarcia istnieje ryzyko przeciągnięcia i urwania jednej bądź większej ilości łopat co kończy się oczywiście katastrofą. ( niestety jest to pierwsza wersja MA-8 [ które jak widać wygląda jak MI-8 ] o mniej opływowym kształcie. Wersję poprawioną straciłem z niewyjaśnionych przyczyn, po prostu znikł zapis...)





Jak widać osłona turbiny jest częściowo otwarta co pozwala na wykorzystanie silnika turbiny  do walki z rotacją.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MA-8X

Rozbudowana wersja MA-8 służąca do transportu podwieszonych ładunków. Udźwig zwiększony dwukrotnie poprzez zastosowanie układu Kamova który wynosi aktualnie 10 ton.
Kamov zbudowany poprzez powielenie turbiny i zmianę kierunku rotacji. Śmigłowiec jest BARDZO stabilny i rozwija przyzwoitą prędkość 180km/h, prędkość wznoszenia 10m/s ( bez ładunku ). Brak ładowni przez zastosowanie większego silnika, ewentualnie minimalna.

Napęd dwóch turbin zasilanych silnikami S3 KS-25. Brak wirnika ogonowego ani oraz żadnych stabilizatorów. Dwa koła reakcyjne jako żyroskop.

260 elementów.





------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MIG-29A

Drugi raz zabieram się do tego samolotu i wydaje mi się, że za dziesiątym może wyjdzie dobrze :D. Uznałem, że ten jest na tyle dobry, że można go komukolwiek pokazać :).
Wersja druga projektu, pierwsza jest dość.. crapowata ze względu na złą skalę aczkolwiek ma kilka ciekawostek.
Napędzany dwoma Pantherami osiąga prędkość max. 1200km/h, lata bez cheatów a paliwa starczy na dłuugo. Uzbrojony w rakiety 2xR77, 2xR60, 2xR27ET + 30mm działko, Flary i Chafy.
Ze smaczków to otwierana owiewka z możliwością jej odrzucenia oraz fotel z katapultą, Umożliwia to szybką i sprawną ewakuację pilota. ( Pierwsza wersja MIG-a posiadała również możliwość demontażu i montażu obydwu silników, zrzucanych na specjalny wózek. )






Co do lotu i katapulty będzie jutro film a na chwię obecną spaghetti  ;D ( owiewka się zablokowała )






« Ostatnia zmiana: Nie, 09 Lip 2017, 00:15:23 wysłana przez MrChris »

Śro, 01 Mar 2017, 08:08:12
Odpowiedź #1

Offline MATI212

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 71
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
No... napracowałeś się. SZACUN. :)
Kiedyś myśleliśmy że to niemożliwe... aż przyszedł ktoś, kto o tym nie wiedział i to zrobił.

Reklama

Odp: Wypocinki MrChrisa
« Odpowiedź #1 dnia: Śro, 01 Mar 2017, 08:08:12 »

Śro, 01 Mar 2017, 11:41:03
Odpowiedź #2

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Czemu nie KAX ani inny jego odpowiednik? D: Poza tym jestem pod mega wrażeniem, super kokpit. Działaj dalej, bo masz cierpliwość :)
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 01 Mar 2017, 12:32:26
Odpowiedź #3

Offline MrChris

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Nie dążę do używania modów najbardziej popularnych. Po porostu co znajdę i mi się spodoba, tego używam :D

Reklama

Odp: Wypocinki MrChrisa
« Odpowiedź #3 dnia: Śro, 01 Mar 2017, 12:32:26 »

Śro, 01 Mar 2017, 13:29:57
Odpowiedź #4

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Używasz Firespittera a tam są przecież działające śmigła. Zbudowane z rotorów są może i fajne a fakt że dostosowałeś ich długość i grubość do odpowiednich proporcji są godne podziwu, tak użycie części dostosowanej dla śmigłowca odnajduję dużo elegantszym.

Ten grubasek transportowy jest świetny, imo nawet bardziej urokliwy niższturmowy.

PS: Co ma do tego popularność moda? Nie rozumiem
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 01 Mar 2017, 13:35:39
Odpowiedź #5

Offline MrChris

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
To ja źle zrozumiałem :). ( popularność moda )

Oczywiście, że mam gotowe wirniki jednak satysfakcje mi daje coś bardziej skomplikowanego tak jak na przykład turbina :). Tworzę też model silnika odrzutowego który ma generować ciąg i teoretycznie mieć możliwość zastosowania w statku powietrznym. Co z tego wyjdzie? Zobaczymy :D Kombinuję też nad zmiennym kątem natarcia łopat tak by działał silnik jak w prawdziwym świecie. Ciąg silnika jest ten sam jedynie kąt natarcia jest zmienny.
« Ostatnia zmiana: Śro, 01 Mar 2017, 13:37:52 wysłana przez MrChris »

Reklama

Odp: Wypocinki MrChrisa
« Odpowiedź #5 dnia: Śro, 01 Mar 2017, 13:35:39 »

Nie, 09 Lip 2017, 00:12:40
Odpowiedź #6

Offline MrChris

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
mały refresh.