• Pokaż nam swój [cokolwiek]! 5 9
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: Pokaż nam swój [cokolwiek]!  (Przeczytany 143979 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Czw, 19 Mar 2015, 23:50:00
Odpowiedź #90

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali

Siedem kilometrów nad Fobosem.
Na razie z przyczyn zawodowych nie planuję lądowania.
Czas oczekiwania na relację z wyprawy: nieznany.
« Ostatnia zmiana: Czw, 19 Mar 2015, 23:52:35 wysłana przez Robson »
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Sobol - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Pią, 20 Mar 2015, 17:14:21
Odpowiedź #91

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
Kerouli II dalej w budowie. Jeżeli chodzi o postęp...
To zdjęcie mówi samo za siebie:


(to była jedna z lepszych prób)
A czy ma ktoś zachętę na porządną misję ratunkową? Jeżeli tak, mogę dorzucić save z ładnym wrakiem:



Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Reklama

Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« Odpowiedź #91 dnia: Pią, 20 Mar 2015, 17:14:21 »

Pią, 20 Mar 2015, 17:38:56
Odpowiedź #92

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt


Młody łazik dominuje nad dojrzałą samicą samolotu podczas godów.



Czytała Krystyna Czubówna
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Nie, 22 Mar 2015, 15:52:43
Odpowiedź #93

Offline Sareth

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Reputacja: 12
  • Dura lex, sed lex
    • Zobacz profil
Brzydkie i szare czyli zarzucony prototyp serii maszyn budowlanych...


Dura lex, sed lex

Reklama

Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« Odpowiedź #93 dnia: Nie, 22 Mar 2015, 15:52:43 »

Pon, 23 Mar 2015, 06:29:56
Odpowiedź #94

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Przygotowań do Eve ciąg dalszy. Eksplozja goni eksplozję. Niektóre są nawet elementem planu.







Czw, 26 Mar 2015, 18:09:41
Odpowiedź #95

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Pochwalę się czymś zupełnie innym. W ramach podziękowań za działalność na blogu dostałem od ingwdena lampkę-astronautę na USB, za którą bardzo dziękuję bo jest ZARĄBISTA! 11/10 ze znaczkiem jakości! Tak prezentuje się u mnie.


Jakość może nie urywać tyłka, więc łapcie zdjęcie znalezione w internecie.


Reklama

Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« Odpowiedź #95 dnia: Czw, 26 Mar 2015, 18:09:41 »

Czw, 26 Mar 2015, 20:19:32
Odpowiedź #96

Offline kerbal1998

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Sory za offtop. Gdzie coś takiego kupić?

Czw, 26 Mar 2015, 21:28:26
Odpowiedź #97

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Odpowiem standardowo. Google nie gryzie. Lampa astronauta usb/astronaut usb lamp.

Reklama

Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« Odpowiedź #97 dnia: Czw, 26 Mar 2015, 21:28:26 »

Pią, 27 Mar 2015, 06:06:14
Odpowiedź #98

Offline kerbal1998

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Dzięki. Leci punkt repa.

Raynus W tym przypadku wystarczy po prostu przyznać punkt reputacji. Nie nabijajmy postów.
« Ostatnia zmiana: Sob, 28 Mar 2015, 02:08:06 wysłana przez Raynus »

Śro, 01 Kwi 2015, 02:21:42
Odpowiedź #99

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Cześć. Nie chcę podbijać tematu BW bzdetami takimi jak testy międzyplanetarnego wahadłowca pasażerskiego, dlatego skorzystam z tego wątku żeby pokazać prototyp i wyjaśnić pare rzeczy na temat wspomnianej kampanii.

- nie spodziewajcie się AAR w bliskim czasie. Póki co wciąż testuję zarówno stabilność gry (zadowalająca, nie licząc kilku irytujacych ale niegroźnych bugów), mody (Interstellar, OPT, B9 i LLL to mnóstwo możliwości, mogę teraz oszpecić pojazd na wiele więcej sposobów) jak i konstruuję pierwsze pojazdy. Założenie jest takie, że kiedy będę potrzebował np. Lekkiego Dźwigu wystarczy że wprowadzę małą modyfikacje do istniejącego łazika transportowego, zamiast budować cały od zera. Mnie pozwoli to na pewną oszczędność czasu potem, ale przede wszystkim chcę się zbliżyć do uprzemysłowionej eksploracji kosmosu, gdzie nie produkuje się już jednego statku do każdego celu.

- Mody pozwolą zbliżyć mi sie stylistycznie bliżej oldskulowemu Sci-fi w konstrukcjach orbitalnych i naziemnych a także ułatwią mi zwiększenie skali do takiej, jakiej spodziewamy się po settingu futurystycznym.

- głównym celem misji jest wydrenowanie LV426 z Kryształu, ale biorąc pod uwagę że możliwości jakie dają mody rozważam rozszerzenie AAR i grę na tym save na coś bardziej kompleksowego. Nic nie obiecuję, ale skupienie się na jednej misji szybko mnie znuży, dlatego otwieram sobie furtkę na inne, Lepsze Światy.
 
A tymczasem, fotki z testów Dragona (nazwa robocza... podejrzewam że miała ją 1/3 moich prototypów, huehue)




Surowe warunki układu Calpamos  nie pozwalają mi tak po prostu wysłać tam puszki z ludźmi na spadochronach, a tak ciężki i wyladowany reaktorami fuzyjnymi i przedzialami załogi statek wymaga mnóstwo uwagi przy projektowaniu. I prób. Pierwsze egzemplarze po prostu eksplodowały na pasie, nie mam screenów z tamtych testów. Dopiero budowa od zera i sprawdzanie moduł po module pozwoliły mi stworzyć pojazd wciąż skłonny do eksplozji, ale już nieprzypadkowych.



Przy większym uderzeniu habitaty, reaktory i inne obiekty pod pancerzem powodują, że statek jest po prostu rozsadzany na kawałki. Uznaję to za odrobinę realizmu przy samolocie który moglby zasilić miasto...



Początkowo chciałem wspomóc się autopilotem kontroli ciągu, ale ze względu na naturę silników (termo)odrzutowych zrezygnowałem z tego na rzecz starego, dobrego wyważenia. Steruje się nim jak każdym VTOL na odrzutach w KSP, idzie się pociąć po kolejnym przestrzeleniu.



Po wylądowaniu na VAB i SPH uznałem że kontrola nad maszyną jest wystarczająca, a problemy wynikają raczej z niekompetencji pilota. SPH jest trudniejsze niż myślałem - delikatny sufit nie wytrzymywał kontaktu tego krowiska z prędkością nieco niższą niż 10 m/s...



Czarne płyty radiatorow na brzuszku usunę, wprowadzają bałagan. Czy wspomniałem że dzieki specyfice napędu termicznego i silnika VISTA osiągnięcie orbity nie jest problemem? W stosunku do KSPowej technologii z lat 70 brzmi to niesprawiedliwie, ale nie ścigam się z żadnym z was.




No i nawet te wszystkie silniczki i świecące bzdety są niczym wobec zmian prędkości jakie są potrzebne przy hamowaniu w podróży międzygwiezdnej.



Bałem się że atmosfera Duny nie podoła w napędzaniu silników, ale jej gęstość jest idealna w stosunku do grawitacji.



A powierzchnia jest idealnie nudna...

System Świetlnej Asysty Lądowania Pionowego jest niedoskonały - widok jest zasłonięty przez szeroki korpus statku, do zmiany. Pozostałe poprawki dotyczą takich rzeczy jak grupy funkcyjne, detale wizualne itd., gdyż technicznie samolot radzi sobie bardzo dobrze. Kwestią otwartą jest metoda transportu dziada do Calpamos



Napęd konwencjonalny odpada, gdyż nawet korzystając z nieekonomicznych trajektorii lot zajmie wiele, wiele lat (najekonomiczniejszy lot trwa około stu). Byłbym w stanie to zaakceptować w mniejszej misji, gdzie mógłbym jasno zaplanować potrzebny sprzęt i wysłać go w jednym oknie transferowym.



Na szczęście mamy warp. Kwestia dobrania metody montażu tuga będzie ciężka.


No to, tymczasem
« Ostatnia zmiana: Śro, 01 Kwi 2015, 16:15:46 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« Odpowiedź #99 dnia: Śro, 01 Kwi 2015, 02:21:42 »

Czw, 02 Kwi 2015, 15:39:39
Odpowiedź #100

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Coś nad czym aktualnie pracuje. Wczesna wersja myśliwskiego okrętu podwodnego. Wymaga wielu poprawek m.in. wyważenia. I niestety działa na cheatach.


Pią, 03 Kwi 2015, 18:47:48
Odpowiedź #101

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Detektory asteroid w bazie na minimusie.




Dzięki modowi infernal robotic każda antena może się obracać dowolnie na boki i ruszać o 180 stopni w górę i dół.

Reklama

Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« Odpowiedź #101 dnia: Pią, 03 Kwi 2015, 18:47:48 »

Pią, 03 Kwi 2015, 20:47:26
Odpowiedź #102

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
w bazie na minimusie.

Minmusie. Minimusie. Minmusie.


A poza tym, całkiem ciekawa sieć, ale co to jest na tym drugim zdjęciu w tle po lewej stronie? Czyżby Kethane/ExtraplanetaryLaunchpads/inny mod na surowce?
I jeszcze poza tym, standardowe miejsce na lądowanie widzę :D Uwielbiam lądować na tych jeziorkach, bo mam przynajmniej pewność, że żadnych pochyłości nie będzie :)

Sob, 04 Kwi 2015, 11:54:48
Odpowiedź #103

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
To po lewej w tle to reszta bazy , panele słoneczne , zbiorniki paliwa , a poza kadrem jest jeszcze lądownik i baza mieszkalna.

Reklama

Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« Odpowiedź #103 dnia: Sob, 04 Kwi 2015, 11:54:48 »

Sob, 04 Kwi 2015, 19:00:10
Odpowiedź #104

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Zrobiona tylko ze stockowych części Katiusza z ruchomymi drzwiami (klapy z NEAR):
« Ostatnia zmiana: Sob, 04 Kwi 2015, 19:42:13 wysłana przez KubaAseph »