Wto, 04 Mar 2025, 19:03:35
Strona główna
Blog
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Galerie
Inne
Kerbale w 3D
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Kerbale w 3D (Przeczytany 6605 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Pon, 14 Kwi 2014, 22:46:44
Metall69
Kapral
Wiadomości: 116
Reputacja: 4
Kerbale w 3D
Dzisiaj przez przypadek odkryłem możliwości jakie dają sterowniki NVidia (GeForce 620):
Gdzieś w opcjach jest przycisk włącz system 3D Vision
Macie jeszcze te tandetne papierowe okulary z czerwoną i niebieską folią?
Próba powtórzenia tego wyczynu wyłącznie na własną
odpowiedzialność,mój wzrok stracił dzisiaj koło 2 dioptrii.
Planowanie manewrów to czysty masochizm.
Łapcie:
Ale sam pomysł jest ciekawy, np. gdyby użyć okularów polaryzacyjnych, albo aktywnych, ale to by wymagało jakiegoś moda i gigantycznej karty graficznej
«
Ostatnia zmiana: Pon, 14 Kwi 2014, 22:48:37 wysłana przez Metall69
»
Zapisane
Wto, 15 Kwi 2014, 11:32:37
Odpowiedź #1
Alek.pl
Szeregowy
Wiadomości: 16
Reputacja: 0
Odp: Kerbale w 3D
Bardzo fajne, podoba mi się
Zapisane
Reklama
Odp: Kerbale w 3D
«
Odpowiedź #1 dnia:
Wto, 15 Kwi 2014, 11:32:37 »
Wto, 15 Kwi 2014, 12:35:24
Odpowiedź #2
Raynus
Sierżant
Wiadomości: 501
Reputacja: 17
Odp: Kerbale w 3D
A jak woli po karcie graficznej
Zapisane
Wto, 15 Kwi 2014, 14:00:32
Odpowiedź #3
aleksyb
Szeregowy
Wiadomości: 26
Reputacja: 2
Odp: Kerbale w 3D
Obstawiam że stworzenie dwóch kamer w silniku unity to nie problem (a może się mylę?), wtedy wypuszczamy sygnał np w postaci side by side i prosto do TV, projektora. Tyle ze grafika by miała 2x tyle pracy.
Zapisane
Reklama
Odp: Kerbale w 3D
«
Odpowiedź #3 dnia:
Wto, 15 Kwi 2014, 14:00:32 »
Wto, 15 Kwi 2014, 23:06:06
Odpowiedź #4
Metall69
Kapral
Wiadomości: 116
Reputacja: 4
Odp: Kerbale w 3D
Ten obraz, który wrzuciłem był konwertowany w czasie rzeczywistym przez kartę z 2D na 3D, więc często się rozjeżdża i cienie wyglądają paskudnie. Myślę, że dałoby się zrobić takiego moda, który tworzyłby od razu w grze trójwymiarowy obraz, tak jak to było na przykład w Avatar: the game, ale to by wymagało PCta od NASA.
Zapisane
Śro, 28 Maj 2014, 23:02:38
Odpowiedź #5
angorek
Sierżant
Wiadomości: 520
Reputacja: 35
Odp: Kerbale w 3D
Sory za odkop ale czego się spodziewałeś po tym 3D ? Jeśli chcesz prawdziwe 3D bez zmiany kolorów i zeza to musisz wybulić koło 5 stów za specjalne okulary i monitor z wysoką częstotliwością odświeżania. Okulary są synchronizowane z pc przez podczerwień i zasłaniają raz jedno raz drugie oko, 60 razy na sekundę, Ty tego nie widzisz ale do każdego oka trafia inny obraz a mózg myśli że dany obiekt jest trójwymiarowy. (działa to tak jak okulary w kinie) Na standardowym monitorze 60-70Hz można uzyskać 30-32.5 fps.
Zapisane
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !
Reklama
Odp: Kerbale w 3D
«
Odpowiedź #5 dnia:
Śro, 28 Maj 2014, 23:02:38 »
Czw, 29 Maj 2014, 00:25:52
Odpowiedź #6
Metall69
Kapral
Wiadomości: 116
Reputacja: 4
Odp: Kerbale w 3D
Wiem jak to działa, ale nie zamierzam inwestować w aktywne okulary, to tylko niepraktyczny gadżet. Spodziewałem się, że będzie gorzej
Chciałem przetestować jak to działa, a wyniki masz tutaj, w dziale galeria. Do grania się to kompletnie nie nadaje, ale oglądanie zdjęć już ujdzie. Chciałem wypróbować jeszcze okulary polaryzacyjne, których używam oglądając filmy 3D z BD, ale N-Vidia ich nie obsługuje.
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Galerie
Inne
Kerbale w 3D
Podobne wątki (1)
Flagi z logiem kerbale.pl i forum.kerbale.pl!
Zaczęty przez
Twixes
Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 2859
Czw, 04 Lip 2013, 19:49:07
wysłana przez
Twixes