Autor Wątek: War Thunder [Multiplayer]  (Przeczytany 14995 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Nie, 15 Wrz 2013, 15:10:21
Odpowiedź #15

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 245
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
O czym wy rozmawiacie? TO JEST GRA MULTI. Podstawową zasadą jest - GRYWALNOŚĆ.
Wszelkie opcje realistyczne, muszą ustępować właśnie grywalności. Inaczej będzie w to grało pięciu maniaków na krzyż, a nie o to chodzi.

Widzieliście kiedyś, żeby walka powietrzna toczyła się na dystansie 5 kilometrów między wrogimi lotniskami?
Nawet w RoF-ie, lotniska są tak blisko frontu, że artyleria by je wykończyła w 3 minuty.

Kto by chciał lecieć 20 minut, żeby pograć 3 minuty i wracać następne 20 minut do bazy?

ALBO mamy symulator i wszystkie przypadłości...
ALBO grę na motywach symulatora.

W tym drugim wypadku, pewne uproszczenia są konieczne i niezbędne.
I nie ma co truć, że nie można trymera przestawiać.
Chcesz, poczuć się jak pilot - odpal grę na full real option - polataj sobie.
Chcesz się skupić na walce - Nie ma sensu pilnować 1000 innych opcji, do walki raczej zbędnych.

Albo gramy i się bawimy, albo udajemy pilotów. A i to nigdy nie jest prawdziwe. Realizm? Pierwsze zestrzelenie, i palnij sobie w łeb. Masz realizm 100%. Następna gra - po reinkarnacji.
;)




Nie, 15 Wrz 2013, 16:37:47
Odpowiedź #16

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
 No i właśnie Madrian, uchwyciłeś to o co mi chodzi.To drugowojenne to gra na motywach symulatora:) A żebyś się nie zdziwił, w RoF najbardziej oblegane są servery gdzie lecisz więcej niż 20 minut, po czym dostajesz kulkę w plecy od kogoś kto był wyżej i od strony słońca. Servery gdzie pilot bombowca ma misję trwającą czasem i godzinę albo więcej. I ludzie tak latają. Tylko to są już hardkorowcy, do których, przyznaję, się zaliczam.
 Co do grywalności pełnego sima, a czegoś na motywach sima, to kwestia gustu. Jeżeli startujesz, zestrzeliwujesz kogoś, bądź giniesz dwie minuty później i startujesz znowu, to jak dla mnie jest taka "tania adrenalina" A gdy lecisz od półtorej godziny i nagle dostrzegasz kątem oka, że ktoś Cię zaczyna zachodzić od tyłu, to wierz mi, wtedy serce zaczyna bić jak oszalałe, a walka zamienia się w prawdziwy, najprawdziwszy pojedynek. Gdyby w RoF było "kupowanie umiejętności pilotażu", to 90% graczy by wyśmiało twórców za taki ruch i pożegnało się z tą pozycją.
 I tu o dziwo znajduję pewne podobieństwo do KSP. Lot na księżyce Joola nie zajmuje dwóch minut. Przygotowanie rakiety, systemów, start, lot i lądowanie to parę godzin rozrywki. I za to KSP lubię. Za to że sukcesu bądź porażki nie otrzymuję zanim zgaśnie mi papieros.

Reklama

Odp: War Thunder [Multiplayer]
« Odpowiedź #16 dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 16:37:47 »

Nie, 15 Wrz 2013, 17:46:39
Odpowiedź #17

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Kiedyś grałem na trybie historycznym(czyli utrudniony arcade) i niestety główną bolączką był bardzo długi okres oczekiwania na bitwę(nawet 15 minut), trybu "symulacji" nie grałem bo nie udało mi się ukończyć samouczka w tym trybie(ale wystartowałem!). Tryb arcade jest tylko dla relaksu między historykami albo dla dzieci z ADHD bo jest banalna, można grać używając tylko myszki i LPM
Ciekawa ale nie wiem jak będą wyglądać bitwy czołgi vs statki. Statki vs samoloty raczej łatwo zrobić, czołgi vs samoloty... no cóż, trzeba będzie bardzo podkręcić artę p-lot bo w rl raczej była tylko do ozdoby (chodzi mi o samobieżne) ale czołgi i statki? Nie mam pojęcia!

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Nie, 15 Wrz 2013, 20:29:29
Odpowiedź #18

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
No ja bardzo nie chciałbym być tym dowódcą czołgu, który nagle dostrzega, że działa artylerii głównej wrogiego pancernika zaczynają się obracać w moją stronę :)
Salwa burtowa pancernika Iowa to było prawie 12 ton, a to nic w porównaniu z takim na przykład Bismarckiem :)

Post scalony: Nie, 15 Wrz 2013, 20:33:49
Btw, nie wiem czy wiecie, ale Rosjanie podczas drugiej wojny mieli taktykę ostrzeliwania nadlatujących samolotów również z artylerii głównej.
« Ostatnia zmiana: Nie, 15 Wrz 2013, 20:33:49 wysłana przez Kadaf »

Reklama

Odp: War Thunder [Multiplayer]
« Odpowiedź #18 dnia: Nie, 15 Wrz 2013, 20:29:29 »

Pon, 16 Wrz 2013, 09:18:56
Odpowiedź #19

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Salwa burtowa pancernika Iowa to było prawie 12 ton, a to nic w porównaniu z takim na przykład Bismarckiem :)

Od kiedy 12 ton to nic w porównaniu z 8 tonami?

Pon, 16 Wrz 2013, 13:44:53
Odpowiedź #20

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
8 ton z ośmiu dział kaliber 380. Ale poza nimi Bismarck posiadał jeszcze:

12 dział 150 mm
16 dział 105 mm
16 dział 37 mm
20 dział 20 mm

Możliwe, że jestem ignorantem i nie wiem, że one strzelały pierzem:)

Reklama

Odp: War Thunder [Multiplayer]
« Odpowiedź #20 dnia: Pon, 16 Wrz 2013, 13:44:53 »

Pon, 16 Wrz 2013, 13:50:56
Odpowiedź #21

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Nie pieprzem, ale do 4ton brakowało. Salwa artylerii głównej Iowy była cięższa, artylerię średniego kalibru miała zbliżoną (20 dział 5calowych, 48x40mm, drobnicy nie licząc).

Pon, 16 Wrz 2013, 13:55:28
Odpowiedź #22

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
A wiesz, chyba masz rację Beryl. W niektórych źródłach w necie podają że główna waliła 8 ton, a w innych że główna waliła 6400 kg. Możliwe że te 8 ton to faktycznie było wszystko naraz, w takim razie faktycznie Iowa miała cięższą salwę. Tak czy owak żaden czołg by nie przetrwał czegoś takiego.

Reklama

Odp: War Thunder [Multiplayer]
« Odpowiedź #22 dnia: Pon, 16 Wrz 2013, 13:55:28 »

Pon, 16 Wrz 2013, 14:36:43
Odpowiedź #23

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Tak czy owak żaden czołg by nie przetrwał czegoś takiego.

Oczywiście mówisz o bezpośrednim trafieniu czołgu całą salwą? :D

Pon, 16 Wrz 2013, 16:44:43
Odpowiedź #24

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Proponuje założyć osobny temat, w którym będziecie dyskutować ile jakiś pocisk waży

Reklama

Odp: War Thunder [Multiplayer]
« Odpowiedź #24 dnia: Pon, 16 Wrz 2013, 16:44:43 »

Śro, 13 Lis 2013, 18:58:32
Odpowiedź #25

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
rekrutują już do zamkniętej bety jednostek naziemnych. możemy spodziewać się że czołgi wyjdą już niedługo


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Nie, 25 Maj 2014, 01:59:07
Odpowiedź #26

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Od kilku dni można grać czołgami, na dniach połączą bitwy czołgów i samolotów, tak jak w zamkniętej becie, czekają aż gracze wbiją lepsze czołgi.

Reklama

Odp: War Thunder [Multiplayer]
« Odpowiedź #26 dnia: Nie, 25 Maj 2014, 01:59:07 »

Nie, 25 Maj 2014, 11:37:32
Odpowiedź #27

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Oby jeszcze zwiększyli limit graczy w tych połączonych bitwach.

Nie, 25 Maj 2014, 14:01:42
Odpowiedź #28

Offline Chopins

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 63
  • Reputacja: 2
  • Patientia est debilium firmamentum, ruinas fortis.
    • Zobacz profil
Jak by jeszcze przenieśli czołgi na te mapy z samolotów i były bitwy 30x30 to by się zrobiło ciekawie ;)
Nie działa? Więcej taśmy dawaj!

Reklama

Odp: War Thunder [Multiplayer]
« Odpowiedź #28 dnia: Nie, 25 Maj 2014, 14:01:42 »

Nie, 25 Maj 2014, 16:45:54
Odpowiedź #29

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Czołgi są na tych mapach z samolotów, a konkretnie na ich małych wycinkach - bazy/spawny czołgów są bliżej środka mapy niż bazy/spawny samolotów dzięki czemu czołgi nie muszą długimi minutami jechać aby spotkać wroga. Takie rozwiązanie jest naprawdę fajne, chociaż cała awantura kumuluje się wtedy na małym fragmencie mapy, bo wszystkie czołgi znajdują się na polu 2x2km i niestety wszystkie samoloty też kierują się w to samo miejsce. TZN tak było w CBT. Może w pełnej wersji wymyślą coś innego, chociaż nie sądzę, żeby pozwolili czołgom jeździć po całej dużej mapie - pogubiły by się, to raz, a dwa nie wiem jakiego kompa trzeba żeby uciągnąć to.

 

Darkest Hour: A Hearts of Iron Game Multiplayer

Zaczęty przez Hendryk

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 6061
Ostatnia wiadomość Sob, 07 Maj 2016, 18:00:11
wysłana przez Hendryk